enavdem Skrevet 11. juni 2019 #1 Skrevet 11. juni 2019 Er veldig usikker på om jeg kommer inn på studier, men hvis jeg gjør det vil jeg si opp jobben. Evt deltid. Jeg er usikker på om jeg bør ta samtale med sjefen om at det KAN hende, eller bør jeg vente til resultatene kommer? Tenker om det blir useriøst mtp at det blir litt sånn «kanskje oppsigelse»- aktig. Er sjefens høyrehånd, ikke assisterende - i klesbutikk. Kom gjerne med innspill
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #2 Skrevet 11. juni 2019 Jeg hadde ventet til resultatet kom.:) Anonymkode: 937b2...54b
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #3 Skrevet 11. juni 2019 Jeg er i akkurat samme situasjon. Selv har jeg vært ærlig og fortalt situasjonen som den er. Jeg skal gi skriftlig oppsigelse nå i slutten av juni, men ettersom de vet om situasjonen setter de det litt på vent og lar meg jobbe litt i august også, men at avtalen gjelder dersom jeg kommer inn på studier. Sjefen tilpasser seg altså. Jeg ville anbefalt deg å fortalt situasjonen som den er, sjefen kommer nok til å forstå. Selv skal jeg flytte ut av byen da, så for min del er det nødvendig å fortelle sjefen. Anonymkode: e34cb...863
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå