Gå til innhold

Hvor ofte beiser dere plattingen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler at vi må gjøre det hvert eneste år. Har lys gråaktige farge..

Anonymkode: 734ff...c6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 år siden sist nå, men må vel ta å hive meg rundt i år å gjøre det. 😮 

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg kjøpte hus skulle jeg gjøre det annethvert år. Gidda ikke det nei 😬

Anonymkode: 219df...d7b

Skrevet

Vi bor på plattingen fra mai til september som i tillegg er i solen hele dagen så jeg må hvert år hvis den skal være pen, skal innrømme at det har røket to ganger, men da var den svært lite pen og lett å få flis av på slutten av sesongen......den er tjærefarget og for sikkerhets skyld....

Skrevet

Vi beiser hvert år. Har helt mørk farge og den er veldig værutsatt. Kunne tatt annethvert år, men liker at den ser pen ut. Neste år skal vi legge stein, er lei av beising.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Jeg vasker godt høst og vår og lar den bli naturlig grå. Ja, treet blir mer slitt, men det er mye mindre arbeid. :)

Anonymkode: fa2c8...216

• Liker 1
Skrevet

Skal aldri aldri ha treplatting igjen! 10 års garanti sto det vel på beisen jeg brukte, og jeg var nøye på alt av forarbeid. Likevel var det egentlig nødvendig hvert år. Iallefall annet hvert år. 

Skrevet

Har terrassevasker på høytrykksspyleren, og vasker grundig vår og høst.  Vi beiser hvert tredje år.  Terrassen er 25 år og er like fin.  Har lys grå farge. 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker olje og ikke beis. Har en tanke om å olje hvert år, men det er ikke alle år jeg har kommet så langt. 

Jeg beiser trappa på inngangssiden. Det er mye mer sliktesterkt. Beiset tre ganger på åtte år.

Anonymkode: fc333...250

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvert år. Både på hytten og hjemme.

Vi prøvde la være et år, med stygg platting som resultat.

Vi bor på vestlandet, i svært regntunge strøk, da, det har kanskje noe å si..

Anonymkode: 84f82...37f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi beiser hvert år, og da holder den seg fin. 12 år siden vi skiftet den og den er like fin enda. 

Anonymkode: cb3a0...107

Skrevet

Vi har også en lysegrå farge. Skal den holde seg strøken så må den beises hvert år. Beiset den i år og da var den rimelig slitt, var da to år siden sist jeg hadde gjort det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...