AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #1 Skrevet 11. juni 2019 Jeg har et internship hvor jeg egentlig har mye dødtid. Så ofte kommer jeg rundt 9.30 og går 17 inkl 30 min lunsj. Dette blir 7 timer arbeid men ifølge kontrakten skal jeg ha 8. Virker litt som de andre merker det uten at noen har sagt noe. Altså jeg går alene og spiser og få snakker til meg ila dagen. Er mest for meg selv mens de andre sosialiserer. Er vel egentlig ikke den mest sosiale men virker som ting har endret seg den siste tiden mer til at de misliker meg uten at det er mer enn en følelse jeg har. Kan være innbilning. Men greia er at jeg ofte ikke har noen arbeidsoppgaver. Så sitter og bare leser over ting, forbedrer gamle oppgaver eller øver meg på dataprogrammene som brukes. Det skal sies at jeg alltid gjør oppgavene jeg får med en gang og så bra som mulig. Ingen har klaget på arbeidet, tvert i mot er de veldig fornøyd. Så er dette skikkelig ille? Jeg har eksamener også og jeg føler at hvis de ikke fyller arbeidsdagen min med oppgaver kan de heller ikke forvente at jeg bare sitter og glor når jeg heller kan lese til eksamen? Anonymkode: 7a010...d1f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #2 Skrevet 11. juni 2019 Da ber du om flere arbeidsoppgaver og prater med/lærer av de faste ansatte. Ikke kom på jobb seinere enn de andre, det oppfattes skikkelig negativt. I verste fall kan du ta med deg pensum på jobb og lese der. Internship er vanligvis en skikkelig fin mulighet til å bli godt kjent i en større bedrift og kan gjøre veien til første faste jobb mye lettere. Bruk muligheten, vis initiativ. Anonymkode: aaeab...bef 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå