Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går da vi snakket fikk jeg plutselig tilsendt et bilde av en annen jente, der han skrev : dette er helt min type osv.. Og jeg sa at jeg ikke følte at jeg ligna noe på denne jenta, da sa han liksom du har din type og jeg har min type? Deretter begynte han å fortelle om hvorfor han likte meg, og forklarte dette i meldingen. Også sier han at jeg er 100% hans type... Syntes dette var så sykt spesielt. Har sagt til han tidligere at jeg ikke liker å bli tilsendt bilder av andre jenter, fordi det var faktisk en periode jeg kunne få noen bilder... Men så sluttet han med det lenge før han sendte dette i går? 

Hvordan hadde dere taklet det? eller reagert? 

Anonymkode: a4568...9ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det i det hele tatt,jeg hadde nok blitt altfor usikker på meg selv.Når du i tillegg har tatt det opp før og han tydeligvis ikke bryr seg så mye om det ,så hadde jeg revurdert hele forholdet

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er dette kjæresten din? 

Anonymkode: 81d20...3eb

AnonymBruker
Skrevet

En fyr totalt uten sosiale antenner! Hadde kuttet tvert!

Anonymkode: f8816...720

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Umoden. Hadde ikke orka. Har måttet "oppdra" for mange. Han mangler sosiale antenner og det virker som han prøver å gjøre deg usikker. Tegn på at han selv er usikker. Uansett. Jeg hadde blitt sint, tror faktisk jeg hadde fått litt forakt. Det er så teit som det går an.

Anonymkode: 39bff...cfe

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du må uansett si fra til ham at dette ikke er akseptabel oppførsel. Han kan ikke fortsette sånn. Fortell hvordan det får deg til å føle deg. Hvis han da fortsetter å være en dritt, teit, etc. så bør du faktisk bli sint på ham. Vis deg selv den selvrespekten du fortjener.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eh..er han 13 år? Hvis ikke må set være noe galt med han.

Anonymkode: 28173...e35

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Atte hæ? Det der hadde jeg ikke gidde.

Anonymkode: 26051...c00

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare latt være å svare. For alltid. Snakk om mangel på sosial intelligens. 

Anonymkode: 2f5fa...922

• Liker 4
Skrevet

Ikke innafor. Oppskriften på å få enhver jente til å føle seg mindreverdig. Enten er han litt enkelt møblert og skjønner ikke bedre eller så har han psykopat tendenser!

• Liker 5
Skrevet

Sånt tull hadde jeg ikke orket. Han høres jo helt nedsnødd ut eller så er han en manipulerende jævel som prøver å gjøre deg usikker på deg selv. Begge deler hadde vært uaktuelt å forholde seg til, det finnes bedre menn der ute.

• Liker 8
Skrevet

Hadde spurt hva han egentlig vil når han sender bilder av dem. Etter svaret hadde jeg sagt farvel og gått videre. Sånt tull aksepterer ikke jeg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Huff, unggutt som tror han kan behandle deg som kompisen sin. Hva tenkte han egentlig dette skulle være godt for? Spør ham om det. 

Anonymkode: a8a8b...f03

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt den historien før på KG tidligere. Er ikke skoleferien over ennå?

Anonymkode: bfc17...7f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt den historien før på KG tidligere. Er ikke skoleferien over ennå?

Anonymkode: bfc17...7f4

Flere menn som gjør sånn eller lignende. Snakker om damer til kjæresten. Kommenterer pene damer foran kjæresten. Ofte. Umodne gutter. Jævla weird greie.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sendt han bilde av en skikkelig stor pikk og sagt at det er dette jeg vil ha, så hadde jeg sagt at hans duger forsåvidt den å.

Hver gang han fant på noe sånn.

Anonymkode: f5289...a9d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sendt han bilde av en skikkelig stor pikk og sagt at det er dette jeg vil ha, så hadde jeg sagt at hans duger forsåvidt den å.

🤣🤣🤣

Beste rådet så langt! 

Vær så snill: prøv det, og gi oss tilbakemelding på hvordan det gikk👍

Anonymkode: dd50e...94d

• Liker 3
Gjest Kariannne
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, fantastisk! Jeg hadde dog byttet det ut med. *bilde av stor pikk* «Dette er det jeg vil ha og liker, så jeg har vel innsett at du kommer til kort *no pun intended*» og så droppa hele fyren. 

Skrevet

Jeg skjønner ikke at du gadd å snakke med ham om det, du skulle bare ha slettet ham fra all sosiale media + telefonen din tvert.

Skrevet

Helt klart så er han tilbakestående eller kjører på med den "gjør henne usikker og få henne til å føle seg mindre verdt for det er den eneste sjansen jeg har på å få meg dame"-taktikken mange menn benytter seg av idag...

Er du med noen som gjør ting du ikke liker så dropper du dem tvert.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...