AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #1 Skrevet 11. juni 2019 Jeg studerer innenfor barnehagelærerutdanning på deltid, jobber tre-fire dager i uken og har to gutter i tidlig skolealder. De siste månedene har vært veldig tunge med tanke på fravær, og jeg har nesten en-tre fraværsdager hver måned. Jeg har vært veldig uheldig rett og slett, og fått mye sykdom, samt å være hjemme med guttene innimellom. Føler at de på jobben synes jeg er en «unnasluntrer». Er redd for at de skal tenke at jeg skulker jobben min. Hva tenker dere om de som er mye syke? Anonymkode: 03622...450
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #2 Skrevet 11. juni 2019 Det vil jeg si er ganske mye fravær ja. Jeg vet ikke hva jeg tenker om det, men hvis du fortsetter på denne måten i måneds-/åresvis så blir du ikke populær. Anonymkode: 04c82...bfe 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #3 Skrevet 11. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vil jeg si er ganske mye fravær ja. Jeg vet ikke hva jeg tenker om det, men hvis du fortsetter på denne måten i måneds-/åresvis så blir du ikke populær. Anonymkode: 04c82...bfe Takk, det er jo et ærlig svar. Vet bare ikke hva jeg skal gjøre, siden jeg later jo ikke som om jeg er syk. Anonymkode: 03622...450
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #4 Skrevet 11. juni 2019 Sykdom hos barn pleier å komme i rykk og napp. Og etterhvert blir de så store at det ikke lenger er snakk om sykedager. Barn er syke, sånn er det bare. Jeg bare tenker at barna får god pleie, akkurat som det skal det være Og de som jobber i barnehage, de bør hvertfall vite at barn blir syke Anonymkode: 7e55e...2c7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå