Gå til innhold

Mange som sier de er truseløs - men.....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå må jeg ha noen ærlig svar har:
Det er mange av dere jente som forteller at dere går truseløs eller med string. Det er sikkert vel og bra, men det jeg lurer på hvordan i alle dager takler dere da å få løs mage? Det må være det verste tenkelige tinge å få. Å ja går en med kjørt eller kvite bukser må det vel være enda verre....

Vi menn og mange av dere jenter går går med truse og da kan det gå bra, men jeg tenker med gru på det motsatte.

Nå må dere fortelle hvordan dere takler dette...

Anonymkode: 1d73b...a87

Videoannonse
Annonse
Gjest Krampus
Skrevet

Kniper igjen til jeg finner en do. 

Skrevet

Har ikke hatt uhell av den typen siden jeg gikk i barnehagen. Ikke at jeg pleier å gå truseløs uansett.

• Liker 5
Skrevet

😂Er jo ikke noe problem... Vi jenter går på do selv om vi bruker truse eller ikke, spiller ikke noen rolle hvordan avføringen ser ut...🙂

• Liker 3
Skrevet

Har man diare, går man ikke ut. Uavhengig av trusebruk. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, batcat skrev:

Kniper igjen til jeg finner en do. 

Dersom det ikke er noen do, hva gjør du da??? 😄 venter spent på svaret som kommer....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går aldri truseløs, men forstår ærlig talt ikke problemstillingen. Har ikke noen sinne hatt problemet med å rekke do selv ved løs mage i voksen alder, så hvorfor skal dette være enn problemstilling om man har truse på eller ikke?

Anonymkode: ab75a...f21

• Liker 6
Gjest Krampus
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dersom det ikke er noen do, hva gjør du da??? 😄 venter spent på svaret som kommer....

Har ikke hatt uhell som det som voksen så det vet jeg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså. Det er jo snakk om en tynn stoffsak, ikke en polstret og pansret konstruksjon med lukkemuskel nr to inkludert.

Om man sliter med den medisinske tilstanden avføringslekkasje, så går man neppe mye ut og ihvertfall ikke uten å ha toalettmuligheter.

Anonymkode: 8e426...ff5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke pga at jeg gjør på meg, eller at jeg er redd for å gjøre på meg som er årsaken til at jeg bruker truser 🤪

Anonymkode: 89cd0...d2f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En truse hjelper ikke akkurat mye ved dårlig mage, så forklar hva du mener skal være så vanskelig med det om man går truseløs? 

Anonymkode: 89b59...482

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Går aldri truseløs eller med string. Personlig synes jeg det er grisete. Man driter ikke nødvendigvis på seg ved løs mage. Uhell kan selvfølgelig skje, men stort sett klarer man å komme seg på do før det går galt. I så fall er det like ekkelt, enten man går truseløs eller ikke.

Anonymkode: df406...484

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har IBS med diare, og merker ikke noe forskjell om jeg går med string eller vanlig truse. 
Jeg går på do når jeg må på do, og om ett uhell skulle være ute så stopper ikke en vanlig truse noe mer enn hva en stringtruse gjør. 
Om man skal ha undertøy som "redder deg dersom uhellet er ute" så må det være bleietruse. 

Anonymkode: 62571...47b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, siden du tror at truseløse/stringtrusebrukende jenter får avføring på klærne - mener du å si at du bæsjer i trusa når du har løs mage? Hva gjør du da?

Anonymkode: 98afe...3c9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går alltid truseløs om jeg har på skjørt eller kjole, med mindre det er litt for kort og litt for mye vind ute. Jeg har hatt ett uhell i voksen alder hvor jeg fikk akutt diare (og jeg hadde faktisk en hvit kjole på meg), men heldigvis havnet det kun i trusa og jeg kunne kaste den og vaske meg uten å få noe på kjolen. Det er imidlertid den ENESTE gangen og jeg lar ikke dette skremme meg fra å gå truseløs når det er dét jeg foretrekker. 

Anonymkode: b14f3...ddc

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring. 

Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...