Gjest grimalda Skrevet 29. august 2002 #1 Del Skrevet 29. august 2002 Regner meg selv som ganske erfaren etter hvert. Likevel ble jeg overrasket og litt paff da fyren jeg ble med hjem forrige kvelden viste seg å være helt naken under jeansen. Men det var utrolig opphissende og han kunne ellers sine saker godt. Er dette vanlig blant gutta? Andre som har fått samme overraskelsen? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. august 2002 #2 Del Skrevet 30. august 2002 SEXY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2002 #3 Del Skrevet 30. august 2002 Jeg går enten med en silkebokser, eller ingenting. Det at "sakene" fritt får dingle, komme i klem osv er deilig. Når jeg bruke dongeri, er det pirrende å kjenne det grove stoffet mot den følsomme, barberte pungen/penis. Kona liker dessuten den frie tilgjengeligheten. De gangene jeg blir opphisset/hard, vises det godt, og det er ikke fritt for blikk fra mine Kvinnene på jobb, og på gata...... Deilig. hilsen chris, med dinglende understell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. august 2002 #4 Del Skrevet 30. august 2002 boxer-shorts er et plagg vi kan klare oss uten. Jeg ser heller ikke poenget med å bruke truse, underbukser elelr boxere for gutter. Greit nok at jenter trenger det, så lenge man ikke kan bruke trusebind som klistremerke liksom. W (og man slipper å vaske så mye klær) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. august 2002 #5 Del Skrevet 30. august 2002 Bremsespor i dongeryen istedet ja...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 30. august 2002 #6 Del Skrevet 30. august 2002 Og uansett hvordan man rister eller slår... ... den siste dråpa i buksa går... Sånn er det gutta - så mindre klesvask...? Neppe. (håper ikke det i hvert fall) Men at det er sexy med menn uten undertøy under jeansen? Helt klart! Selv om en silkeboxer er ganske sexy det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. august 2002 #7 Del Skrevet 30. august 2002 Kanskje guttene dine har det. Men heldigvis kjenner ikke jeg meg igjen og godt er det =) W Det handler om å være litt selektiv med hvem man omgås med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå