Gjest grimalda Skrevet 29. august 2002 #1 Skrevet 29. august 2002 Regner meg selv som ganske erfaren etter hvert. Likevel ble jeg overrasket og litt paff da fyren jeg ble med hjem forrige kvelden viste seg å være helt naken under jeansen. Men det var utrolig opphissende og han kunne ellers sine saker godt. Er dette vanlig blant gutta? Andre som har fått samme overraskelsen? :o
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2002 #3 Skrevet 30. august 2002 Jeg går enten med en silkebokser, eller ingenting. Det at "sakene" fritt får dingle, komme i klem osv er deilig. Når jeg bruke dongeri, er det pirrende å kjenne det grove stoffet mot den følsomme, barberte pungen/penis. Kona liker dessuten den frie tilgjengeligheten. De gangene jeg blir opphisset/hard, vises det godt, og det er ikke fritt for blikk fra mine Kvinnene på jobb, og på gata...... Deilig. hilsen chris, med dinglende understell
waco Skrevet 30. august 2002 #4 Skrevet 30. august 2002 boxer-shorts er et plagg vi kan klare oss uten. Jeg ser heller ikke poenget med å bruke truse, underbukser elelr boxere for gutter. Greit nok at jenter trenger det, så lenge man ikke kan bruke trusebind som klistremerke liksom. W (og man slipper å vaske så mye klær)
Gjest sexysadie Skrevet 30. august 2002 #5 Skrevet 30. august 2002 Bremsespor i dongeryen istedet ja......
Tusenfryd Skrevet 30. august 2002 #6 Skrevet 30. august 2002 Og uansett hvordan man rister eller slår... ... den siste dråpa i buksa går... Sånn er det gutta - så mindre klesvask...? Neppe. (håper ikke det i hvert fall) Men at det er sexy med menn uten undertøy under jeansen? Helt klart! Selv om en silkeboxer er ganske sexy det også.
waco Skrevet 30. august 2002 #7 Skrevet 30. august 2002 Kanskje guttene dine har det. Men heldigvis kjenner ikke jeg meg igjen og godt er det =) W Det handler om å være litt selektiv med hvem man omgås med....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå