AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #1 Skrevet 11. juni 2019 For to uker siden bestilte jeg en vare derifra som da kostet meg 6050kr. Betalte ikke noe frakt, og betalte med en gang. Kort tid etterpå var samme varen på tilbud, 10%. Da stod det at førprisen var 5900kr, altså 150kr mindre enn hva jeg betalte. At varen er på tilbud nå rett etter at jeg har kjøpt og betalt er jo én ting, det er jo ikke akkurat uvanlig, men irriterer meg litt over det at den nå har en førpris som er mindre enn hva jeg betalte, bare en ukes tid tidligere. Har vært heldig og, bestilte noe til 5000kr som var dems faste lave pris - et par uker senere kostet den samme varen 12000(!!!)kr. Spørsmålet mitt er egentlig om det er vanlig at nettbutikker justerer prisene på denne måten? At det er tilbud er jo en ting, men at fastprisen endrer seg sånn? Anonymkode: e7916...121
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #2 Skrevet 11. juni 2019 Det er ekstrem priskonkurranse blant de store barnebutikkene på nett. Det er salg annenhver uke ca, prisene flyr opp og ned og man kan som regel finne rabattkoder på toppen av dette. Sjeldent vits i å betale full pris. Og sjekk alltid priskalkulator så ser man justeringene som er gjort. Anonymkode: ba505...2e5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #3 Skrevet 11. juni 2019 Det er mange butikker som justerer etter priskalkulator. Power gjør vel det? Anonymkode: 5cdf6...0c0
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #4 Skrevet 11. juni 2019 Det er mange bransjer som endrer prisen på produktene daglig, dette er ikke uvanlig. Men hvis det er snakk om et tilbud og de driver å manipulerer førprisen kan dette komme inn under feilaktig markedsføring. I eksempelet ditt har de derimot justert ned førprisen så da er nok ikke det noe tema. Anonymkode: 78dda...f43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå