Gå til innhold

Wevibe vibrator

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du bruker denne sammen med partner;

Er det best når damen ligger på topp eller på rygg? Altså hvilken stilling er best å bruke denne sammen på? 

Er det godt for kvinnen og mannen, eller er det slik at det gir kvinnen mer enn mannen? 

Anonymkode: f724c...c0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker denne med kona (er mann), har bare prøvd i misjonær. Gjør ikke så mye for meg, men den fungerer bra.

Nyinnkjøpt da, så har ikke prøvd så mye ennå 

Anonymkode: e6768...aac

AnonymBruker
Skrevet

Bruker heller en vanlig penisvibrator samtidig i musa istedet. Da blir jeg mere fylt opp og får vibrasjonene i musa samtidig. Så kan man heller bruke en klitorisvibrator på klitten mens jeg har vibratoren og penisen inni meg.

Anonymkode: f99f2...7e4

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Bruker heller en vanlig penisvibrator samtidig i musa istedet. Da blir jeg mere fylt opp og får vibrasjonene i musa samtidig. Så kan man heller bruke en klitorisvibrator på klitten mens jeg har vibratoren og penisen inni meg.

Som mann, lurer jeg i så fall på hvordan mannen opplever dette, både rent fysisk, og mentalt. Kan jo lett gå litt ut over selvfølelsen når dama trenger TO vibratorer, for at hun skal få noe utbytte av samleiet...

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Dersom du bruker denne sammen med partner;

Er det best når damen ligger på topp eller på rygg? Altså hvilken stilling er best å bruke denne sammen på? 

Er det godt for kvinnen og mannen, eller er det slik at det gir kvinnen mer enn mannen? 

Anonymkode: f724c...c0d

Vi har prøvd We-Vibe, uten særlig suksess. Vibrasjonene er for svake for å bringe henne helt til topps, den sitter ikke særlig godt på plass, og jeg kjenner den litt for godt.. En sånn gummiaktig dings kjennes litt for mye, er jo ikke like myk og glatt som resten av vaginaen.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Resignert skrev:

Som mann, lurer jeg i så fall på hvordan mannen opplever dette, både rent fysisk, og mentalt. Kan jo lett gå litt ut over selvfølelsen når dama trenger TO vibratorer, for at hun skal få noe utbytte av samleiet...

Tenker du mest på bruken av vibratorene eller det at man har en ekstra dildo vibrator i musa sammen med penisen? 

Det går helt fint egentlig. Etter orgasme så dropper vi klitoris vibratoren og bruker bare dildovibratoren til han også har kommet, eller hvis han ønsker å avslutte alene inni er det også okei.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Resignert said:

Noen damer trenger faktisk mer en dere menn og det har absolutt ingenting med deres evnen å gjøre.  Heldig for dere er det bare en enkelt måte å få orgasme.  Har du penis og ikke noe medisinsk årsaker for å ikke få orgasme får du det enkelt.   Men for oss er det ikke alltid like lett.  

Anonymkode: c9951...dd8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...