Angelheart Skrevet 30. april 2005 #1 Del Skrevet 30. april 2005 Datteren min på 13 år har så lyst til å les et dikt i kirken under vielsen. Men vi har ikke noen ide om fine dikt som kan passe..... Er det noen som vet om et dikt som kan passe fint for høytlesing i kirken? Er det andre som skal ha diktlesing? Vi gifter oss 25. juni - 05 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #2 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg skal ikke gifte meg i kirken, men tenkte å ha et par dikt i den borgerlige seremonien. Tenkte på "Lyset" av Halldis Moren Vesaas. Suynes siste setning der er fin: Det er ikkje sant at kjærleik gjer blind. Kjærleik gjer klok. Ellers har jeg tenkt min tilkommende kan lese et dikt av Henrik Mestad som heter "Lik meg når jeg er teit" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart Skrevet 30. april 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 30. april 2005 Jo, "Lyset" var et fint dikt! Men tar gjerne imot flere alternativer også ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 30. april 2005 #4 Del Skrevet 30. april 2005 hvordan er det 'lik meg når jeg er teit' diktet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #5 Del Skrevet 30. april 2005 Lik meg når jeg er teit Selve diktet er slettet pga reglene om kopirett. Misty (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 30. april 2005 #6 Del Skrevet 30. april 2005 Det var søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 1. mai 2005 #7 Del Skrevet 1. mai 2005 Hva med Profeten om ekteskapet: http://www.vanillaart.com/bryllup/profeten.htm Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 1. mai 2005 #8 Del Skrevet 1. mai 2005 "Ord over grind" av Halldis Moren Vesaas er også veldig fint. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brudens mor Skrevet 2. mai 2005 #9 Del Skrevet 2. mai 2005 Asaug Vaa: Å eiga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 2. mai 2005 #10 Del Skrevet 2. mai 2005 Hva med Profeten om ekteskapet: http://www.vanillaart.com/bryllup/profeten.htm Piglet Denne hadde vi, og synes teksten er veldig fin. Fikk en slektning til å lese i kirken - og tårene trillet! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2005 #11 Del Skrevet 2. mai 2005 Denne hadde vi, og synes teksten er veldig fin. Fikk en slektning til å lese i kirken - og tårene trillet! :cry: Den ska vi ha også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest2 Skrevet 2. mai 2005 #12 Del Skrevet 2. mai 2005 Hvem er det som har skrevet diktet lik meg når jeg er teit og hvor kan jeg finne det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå