AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #1 Skrevet 11. juni 2019 Jeg er på utkikk etter bilder å ha på veggene hjemme som kan skape litt liv og farger. Jeg bor i en gammel enebolig der jeg prøver å gjenskape et "herskapelig" inntrykk med brede profilerte lister, takrosetter og lysekroner osv osv. Jeg har vellour chesterfield sofa, vellour gardiner osv. Men jeg prøver også å blande inn litt moderne sånn at jeg på en måte skaper min egen stil. Jeg har funnet noen bilder som jeg syntes er kule, men de er dyre og et av de vet jeg ikke hbor jeg kan få tak i. Så om noen kunne kommet med noe forslag, så hadde det vært fint! Vis meg gjerne bildene du har som kanskje er litt i min stil og fortell hvor du har fått tak i det! Jeg legger ved noen bilder jeg liker, så dere kan forstå litt hva jeg mener, det mørke bildet med damen på har jeg alerede, og de med leopard vet jeg hvor jeg får kjøpt but i need more inspiration 😅 Anonymkode: 848ec...d45 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #2 Skrevet 11. juni 2019 Legger til et bilde til som jeg ikke vet hbor jeg kan få tak i Anonymkode: 848ec...d45
Zienna Skrevet 11. juni 2019 #3 Skrevet 11. juni 2019 Bildene du har lagt ut vil helt klart gi et løft til en ellers tung og herskapelig stil. Liker spesielt de elegante tigerbildene. Toalettbildet derimot passer kun på toalettet, men der vil det være råflott. Det som mangler i bildene du ser på, er farger. Hvilken farge er det på sofa og gardiner? På puter? Kanskje kan du hente inn noen farger derfra? Siden jeg ikke har lyst til å bli gjenkjent her kan jeg ikke legge ut bilder av mine bildevegger 2
ElectricScum Skrevet 11. juni 2019 #4 Skrevet 11. juni 2019 Jeg skal ikke påstå jeg har peiling i det hele tatt, så mine innspill kan du lett bare drite i. Men om jeg skal tillate meg å lufte én ting som slo meg så var det at det ene bildet med sminkedama dro ned inntrykket. Av en eller annen grunn får jeg assosiasjoner til billig 80-tallposters som man kunne kjøpe dusinvis av på bokhandel og platesjappe back in the day. Jeg mener å ha sett det på diverse jenterom på 80-tallet. Men kanskje det er hipt og kult igjen. I dunno. 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #5 Skrevet 11. juni 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: på utkikk etter bilder å ha på veggene hjemme som kan skape litt liv og farger. https://www.redbubble.com/people/pcmpoliticalfb/works/29420744-marilyn-monroe-pcm-andy-warhol-pop-art-parody?p=ipad-case Anonymkode: 2ef21...c6d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #6 Skrevet 11. juni 2019 Har ikke noe på veggene. Ble slik ved en tilfeldighet. Syntes det er befriende. Anonymkode: 87e91...5ab
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #7 Skrevet 11. juni 2019 https://fr.aliexpress.com/item/Andy-Warhol-9pcs-Marilyn-Monroe-Wall-Art-Oil-Painting-Prints-Painting-On-Canvas-No-Frame-Pictures/32739576841.html Anonymkode: 2ef21...c6d
Aragorn ll Elessar Skrevet 11. juni 2019 #8 Skrevet 11. juni 2019 Jeg har over 50 malerier i forskjellige størrlser i leiligheten. Men her her 3 malerier eller 3 kopier av malerier jeg har. Alle er kopier av malerier fra mellom 1700 og 1900 Spoiler 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #9 Skrevet 11. juni 2019 https://www.artworks.ae/Marilyn-Monroe-Bubble-Gum-Framed-Wall-Art-Print Anonymkode: 2ef21...c6d 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #10 Skrevet 11. juni 2019 29 minutter siden, Zienna skrev: Bildene du har lagt ut vil helt klart gi et løft til en ellers tung og herskapelig stil. Liker spesielt de elegante tigerbildene. Toalettbildet derimot passer kun på toalettet, men der vil det være råflott. Det som mangler i bildene du ser på, er farger. Hvilken farge er det på sofa og gardiner? På puter? Kanskje kan du hente inn noen farger derfra? Siden jeg ikke har lyst til å bli gjenkjent her kan jeg ikke legge ut bilder av mine bildevegger Jeg har gammelrosa lys i lysestakene og på pynteputer osv. Sofaen og gardinene et grå vellur. Har sett et bilde til som jeg tror hadde passet i stua. Ja det bilde av dama på do har jeg isåfall tenkt til å ha på badet, men aner ikke hvor jeg kan få tak i det bildet... jeg så det på et toalett på et utested og tok bilde av det. Anonymkode: 848ec...d45 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #11 Skrevet 11. juni 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.artworks.ae/Marilyn-Monroe-Bubble-Gum-Framed-Wall-Art-Print Anonymkode: 2ef21...c6d Det bildet var skikkelig kult, takk for tipset Anonymkode: 848ec...d45
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #12 Skrevet 11. juni 2019 23 minutter siden, ElectricScum skrev: Jeg skal ikke påstå jeg har peiling i det hele tatt, så mine innspill kan du lett bare drite i. Men om jeg skal tillate meg å lufte én ting som slo meg så var det at det ene bildet med sminkedama dro ned inntrykket. Av en eller annen grunn får jeg assosiasjoner til billig 80-tallposters som man kunne kjøpe dusinvis av på bokhandel og platesjappe back in the day. Jeg mener å ha sett det på diverse jenterom på 80-tallet. Men kanskje det er hipt og kult igjen. I dunno. Sminkedama? Hvilket mener du ? Anonymkode: 848ec...d45
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #13 Skrevet 11. juni 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://fr.aliexpress.com/item/Andy-Warhol-9pcs-Marilyn-Monroe-Wall-Art-Oil-Painting-Prints-Painting-On-Canvas-No-Frame-Pictures/32739576841.html Anonymkode: 2ef21...c6d Takk for tipset men det går litt for mye utenfor stilen jeg har hjemme Anonymkode: 848ec...d45 1
Zienna Skrevet 11. juni 2019 #14 Skrevet 11. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gammelrosa lys i lysestakene og på pynteputer osv. Sofaen og gardinene et grå vellur. Har sett et bilde til som jeg tror hadde passet i stua. Ja det bilde av dama på do har jeg isåfall tenkt til å ha på badet, men aner ikke hvor jeg kan få tak i det bildet... jeg så det på et toalett på et utested og tok bilde av det. Anonymkode: 848ec...d45 Flott bilde. Men veldig mørkt mot grå velour i gardiner og sofa..
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #15 Skrevet 11. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det bilde av dama på do har jeg isåfall tenkt til å ha på badet, men aner ikke hvor jeg kan få tak i det bildet... jeg så det på et toalett på et utested og tok bilde av det. Ta med bildefilen til en fotobutikk og få bildet skrevet ut så stort som du vil ha det Anonymkode: 2ef21...c6d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #16 Skrevet 11. juni 2019 2 minutter siden, Zienna skrev: Flott bilde. Men veldig mørkt mot grå velour i gardiner og sofa.. Ja men det er jo ihvertfall noe farger da.. stilen min er jo ganske mørk, men må få inn noe andre farger, om fargene er mørke har ikke så mye å si.. rammen rundt bildet kan man jo også variere, f.eks en ramme med "lyskastere" inn mot bildet? Anonymkode: 848ec...d45 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #17 Skrevet 11. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ta med bildefilen til en fotobutikk og få bildet skrevet ut så stort som du vil ha det Anonymkode: 2ef21...c6d Får dem gjort det uten å gjøre det kornete da? Jeg dro med facebook profilbilde til en fotobutikk og skulle ha det på bildepapir med ramme til en minnestund, de fikk det ikke større enn litt mindre enn et vanlig portrettbilde uten at det ble alt for kornete.. ble litt kornete fordet. Anonymkode: 848ec...d45
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #18 Skrevet 11. juni 2019 Jeg tok et søk på google bildesøk med bildeadressen til det bildet du postet. Om du søker på plakat kobieta w toalecie vil du finne toalettbildet og andre lignende bilder Anonymkode: 2ef21...c6d 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #19 Skrevet 11. juni 2019 Her: https://pixers.pl/plakaty/toaleta Anonymkode: 2ef21...c6d 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #20 Skrevet 11. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her: https://pixers.pl/plakaty/toaleta Anonymkode: 2ef21...c6d Tusen takk!😄 Men hbordan fikk du opp de bildene med bildeadressen til bildet jeg lastet opp ? 😱 jeg tok det med mobilkamera på et utested. Anonymkode: 848ec...d45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå