AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #1 Skrevet 10. juni 2019 Blir kåt jeg, av trange skinnbukser. Er det en fetish? Anonymkode: 14c1d...439
Yunaleah Skrevet 10. juni 2019 #2 Skrevet 10. juni 2019 Ikke nødvendigvs, men det finnes jo fetisher for alt. Alle mennesker har sine egne ting og situasjoner som tenner dem, de som har en seksuell fetisj vil altså oppleve å tenne på ting som for andre ikke forbindes med noe seksuelt.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #3 Skrevet 11. juni 2019 Skinnfetish er jo en greie, men da tenner man både på hvordan skinnet føles og lukter, uavhengig av om det er ei bukse eller noe annet. Anonymkode: 767b2...96e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #4 Skrevet 11. juni 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir kåt jeg, av trange skinnbukser. Er det en fetish? Anonymkode: 14c1d...439 Er det når du selv har de på deg som du blir kåt, eller når partneren har trange skinnbukser? Det er vel naturlig å bli litt tent hvis man har på klær som føles sexy. Lukten minner meg om ny bil, det er en litt digg følelse... Anonymkode: 2ef24...528
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #5 Skrevet 11. juni 2019 Jeg er mann som tenner på skinn/latex. Er nok en form for fetish ja og tror mange jenter som bruker mye skinn/latex er villdyr i senga. Er iallefall min erfaring😂 Anonymkode: f5da2...d87
ElskerSkinn Skrevet 11. juni 2019 #6 Skrevet 11. juni 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir kåt jeg, av trange skinnbukser. Er det en fetish? Anonymkode: 14c1d...439 Da er vi to! Skinnfrakk og skinnskjørt i tillegg...drømmer om damer med samme interesse👍
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #7 Skrevet 11. juni 2019 2 timer siden, ElskerSkinn skrev: Da er vi to! Skinnfrakk og skinnskjørt i tillegg...drømmer om damer med samme interesse👍 Oki, bra med flere som liker stramt skinn. Anonymkode: 14c1d...439
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #8 Skrevet 11. juni 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det når du selv har de på deg som du blir kåt, eller når partneren har trange skinnbukser? Det er vel naturlig å bli litt tent hvis man har på klær som føles sexy. Lukten minner meg om ny bil, det er en litt digg følelse... Anonymkode: 2ef24...528 Det er både på meg selv, men også når partner har stramme skinnbukser på seg😊 Lukten, sexy look og den blanke glatte buksen forme seg til beina😚 Anonymkode: 14c1d...439
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #9 Skrevet 2. juli 2022 Jeg elsker å gå skinnklær, har ikke bare svarte men også brune, lilla, blå, røde og hvite skinnbukser og går med dem ofte, mere enn vanlige klær. Men bruker også en del latexklær fra topp til tå, men mest hjemme. Anonymkode: b5952...cf4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #10 Skrevet 2. juli 2022 Skinnbukser er det eneste som tenner meg. Så det er nok bare fordi de fremhever sexy lår, for ikke å nevne alt det andre som er enda mer sexy. Anonymkode: 96f02...338
ElskerSkinn Skrevet 5. juli 2022 #11 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 15.49): Jeg elsker å gå skinnklær, har ikke bare svarte men også brune, lilla, blå, røde og hvite skinnbukser og går med dem ofte, mere enn vanlige klær. Men bruker også en del latexklær fra topp til tå, men mest hjemme. Anonymkode: b5952...cf4 Høres helt magiske ut de buksene!👌👍 Kjenner det bruser i kroppen bare ved tanken av saftige deilige skinnbukser🔥🔥😍😍
Skinnbuksen Skrevet 8. juli 2022 #12 Skrevet 8. juli 2022 Jeg er også vild med skinn, og går i skinnbukser så ofte jeg kan i fritiden, og når der skal koses. Det tænder mig at have det på selv, og også, når en dejlig kvinde har et par stramme skinnbukser og en skinnjakke på, og helst uden noget under...smiler. Dejlig at der også her findes folk der tændes af skinntøjet. Dejligt om vi kunne dele erfaringer og give hinanden inspiration til det at gå i skinn og lege i skinn
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #13 Skrevet 8. juli 2022 Først og fremst skinnskjørt for meg. Damer med sexy bluse, og skinnskjørt og svarte strømper og høye hæler. Da kan de se ut hur som helst ellers, eller være så gamle som helst (nesten). Anonymkode: 13c2f...b99 1
Fhashion King Skrevet 3. august 2022 #14 Skrevet 3. august 2022 Om det er en Fetish eller ikke er vanskelig å si, det kan være begge deler. For meg er det nettopp det, både Fashion og fetish, men det kommer an på når og hvor plagget blir brukt. Latex og PVC er nok mer fetish enn Fashion for meg, men skinnbukse er jo egentlig bare en bukse, men de jeg bruker er sykt behagelige å gå i, har hatt noen ubehagelige og de går jeg ikke med og blir enten solgt eller kastet Alt for få damer går i skinnbukse etter min mening, synes det bare ser så lekkert ut og alle vakre former kommer tydelig frem, noen liker tynne damer, andre liker modelldamer og noen liker fyldige, mens andre vil kanskje ha de over fyldig. Uansett så kommer de formene som hver av oss liker frem slik vi elsker å se de. Jeg går selv daglig i skinnbukse (mest fake skinn, sikkert for de jeg elsker Latex og PVC og da er fake nærmere disse materialene), holder meg til svart og brun, liker de to fargene best og føler meg komfortabel med det. Har også noen T-skjorter i skinn, glatt og semsket (fake). Har også hel dress i skinn (catsuit), Latex klær inkl catsuit og masse forskjellig PVC, men sånn ute i offentligheten begrenser det seg til skinnbukse, alt det andre er til internt privat bruk og eventuelt fetish party. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #15 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 11.6.2019 den 0.55): Blir kåt jeg, av trange skinnbukser. Er det en fetish? Anonymkode: 14c1d...439 Ja det er det, fetish er når en tenner på ting. Anonymkode: a0bd8...03a 1
Gjest Paramount Skrevet 14. desember 2022 #16 Skrevet 14. desember 2022 For meg er det ikke en fetisj. Det er naturlig å bli kåt av noe som er sexy. Det kan tenkes at de som bruker dem blir kåte også. Det er kanskje naturlig det også, å bli kåt av å være sexy?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #17 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 15.49): Jeg elsker å gå skinnklær, har ikke bare svarte men også brune, lilla, blå, røde og hvite skinnbukser og går med dem ofte, mere enn vanlige klær. Men bruker også en del latexklær fra topp til tå, men mest hjemme. Anonymkode: b5952...cf4 Mann eller kvinne? Trange eller løstsittende? Anonymkode: 14c1d...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå