AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #1 Skrevet 10. juni 2019 Jeg har en bukse fra bikbok som jeg er super fornøyd med som jeg kjøpte for ca 3 år siden. Det er en svart slengbukse i veldig tynt vellour stoff eller noe som minner om vellour. Går det an å få tak i flere sånne tror dere ? Det er så kjipt når den en dag blir for slitt. Yndlings buksa ! Og det er ingen andre svarte slengbukser man får i butikken som kan sammenlignes med den! Blir ikke samme passform i det heletatt fordi de har så stram strikk i livet osv. Denne jeg snakker om har ikke strikk i livet, den går i ett hele veien. Anonymkode: 4a19b...e6b
Supernova17 Skrevet 10. juni 2019 #2 Skrevet 10. juni 2019 Du må legge ut annonser 😄 Last for eksempel ned appen Tise og legg ut bilder av det du søker. Eventuelt andre apper eller facebookgrupper. Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #3 Skrevet 10. juni 2019 3 minutter siden, Supernova17 skrev: Du må legge ut annonser 😄 Last for eksempel ned appen Tise og legg ut bilder av det du søker. Eventuelt andre apper eller facebookgrupper. Lykke til! Okey, så man kan ikke snakke med bik bok leverandøren og bestille f.eks ? Anonymkode: 4a19b...e6b
Supernova17 Skrevet 10. juni 2019 #5 Skrevet 10. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Okey, så man kan ikke snakke med bik bok leverandøren og bestille f.eks ? Anonymkode: 4a19b...e6b Du kan prøve! Jeg kan ikke garantere at de har denne buksen liggende siden det er såpass lenge siden, men du har ingenting å tape på å ta kontakt. Det verste som kan skje er bare at de ikke har den. Hvis du kontakter BikBok, hold oss gjerne oppdatert i tråden her. Det er interessant å vite. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #6 Skrevet 10. juni 2019 3 minutter siden, Supernova17 skrev: Du kan prøve! Jeg kan ikke garantere at de har denne buksen liggende siden det er såpass lenge siden, men du har ingenting å tape på å ta kontakt. Det verste som kan skje er bare at de ikke har den. Hvis du kontakter BikBok, hold oss gjerne oppdatert i tråden her. Det er interessant å vite. Ja! Kanskje de kan begynne å produsere den på nytt kanskje ? Den var veldig populær den gangen så skjønner ikke hvorfor de slutter å selge sånne bra varer! Om den kommer i butikken igjen så skal jeg kjøpe 5 stk så jeg har de til jeg blir for gammel til å gå med sånt🤣 hehe Anonymkode: 4a19b...e6b 2
Gjest førstedamen Skrevet 10. juni 2019 #7 Skrevet 10. juni 2019 Gi buksen til en skredder å få sydd nye i valgfritt stoff 👍
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #8 Skrevet 10. juni 2019 2 minutter siden, førstedamen skrev: Gi buksen til en skredder å få sydd nye i valgfritt stoff 👍 Hvor mye koster det tror du? btw, sendte dem mail nå, så blir spennende å se hva de sier Anonymkode: 4a19b...e6b 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #9 Skrevet 10. juni 2019 Har du sjekket på bikbok sin heime side? Ikkje sikkert sin lokal har alle bukse, de bestiller inn litt selv Anonymkode: 26ab7...c12 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #10 Skrevet 10. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du sjekket på bikbok sin heime side? Ikkje sikkert sin lokal har alle bukse, de bestiller inn litt selv Anonymkode: 26ab7...c12 Ja, jeg har søkt nettet rundt, men finner den ikke noe sted harhar skjekket på hovedsiden til bikbok også Anonymkode: 4a19b...e6b
Gjest førstedamen Skrevet 11. juni 2019 #11 Skrevet 11. juni 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye koster det tror du? btw, sendte dem mail nå, så blir spennende å se hva de sier Anonymkode: 4a19b...e6b Koster nok litt men er nok verdt det. Du kan jo velge stoffer av veldig god kvalitet og da har du buksene lengre.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #12 Skrevet 11. juni 2019 Dette var svaret jeg fikk Anonymkode: 4a19b...e6b 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #13 Skrevet 12. juni 2019 På 11.6.2019 den 16.17, AnonymBruker skrev: Dette var svaret jeg fikk Anonymkode: 4a19b...e6b Da ville jeg sendt en ny mail og spurt om navn og modellnr på den buksen (i ny passform og nytt materiale) som denne eventuelt er erstattet med Anonymkode: 8ab46...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå