momo Skrevet 30. april 2005 #1 Skrevet 30. april 2005 Trenger hjelp til og bestemme meg for baderomsinnredning. Vi flytter inn i helt nytt rekkehus til høsten og fargene vi skal ha på badet er sand/beige/gul. Er veeeeldig svak gulfarge da. Vi hadde egentlig bestemt oss for hvit baderomsinnredning, men er ikke sikker lenger. Vi må velge fra www.sigdal.com og alternativene nå er vel nr 1, nr 11 eller nr 12. Vi skal ha 120 vask, med skap hele veien under og høyskap og speil og sideskap sånn som på bilde 11. Hva synes dere er finest, hva ville dere valgt til de fargene.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #2 Skrevet 1. mai 2005 litt vansklig å gi tips når man ikke ser badet ditt, men det du har kommet frem til allerede ser bra ut! lykke til!
lillesky Skrevet 1. mai 2005 #3 Skrevet 1. mai 2005 Jeg synes 9 og 10 var kjempefine! Men du kan absolutt ha gult til nr. 12! Hva med gule fliser istedenfor blå som på bildet? Jeg ville valgt en annen farge en hvit på baderomsinnredning. Hvitt er jo så kjedelig. Men man kan jo ha hvit innredning og kombinere med spreke farger, f.eks. lime? Lykke til!
smile Skrevet 1. mai 2005 #4 Skrevet 1. mai 2005 1 og 10 var finest. Hvis det ikke blir for mye gult for deg kan du jo velge 10, den var fin!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #5 Skrevet 1. mai 2005 Jeg ville ha styrt langt unna innredningen i bjørk!
lillesky Skrevet 1. mai 2005 #6 Skrevet 1. mai 2005 Jeg ville ha styrt langt unna innredningen i bjørk! Hvorfor? (jeg har aldri hatt bjørk)
momo Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2005 Tusen takk for svar! Klarer ikke helt og bestemme meg nei. Jeg lurer også på hvorfor man skal styre unna bjørk?
Tusenfryd Skrevet 2. mai 2005 #8 Skrevet 2. mai 2005 jeg synes 8, 9 og 10 var fine. Uten at jeg vet hva slags stil dere har i resten av huset. Jeg ville også holdt meg unna bjørk. Og jeg ville gjort det fordi jeg føler det er tidløst på en kjedelig måte og blir lett blasst hvos man forøvrig ønsker lys innredning. HVorfor andre vil holde seg unna bjørk, vet ikke jeg. Har selv pusset opp i det siste og har bevisst styr unna bjørk på alt fra bad til kjøkken til billyhyller og bord fra IKEA. Lei det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå