AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #1 Skrevet 10. juni 2019 Jeg er 40 kg overvektig og begynte å gjøre endringer i kostholdet og være mer aktiv for noen måneder siden. Jeg har gått ned blant annet 5 cm rundt midjen, men jeg veier fortsatt det samme som før jeg begynte vektnedgangen, jeg har overraskende nok faktisk ikke gått ned et eneste gram. Når kan jeg forvente å gå ned i vekt? Anonymkode: 58e84...d1d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #2 Skrevet 10. juni 2019 Du har nok gått ned i fettprosent men økt i muskler. Tror uansett du spiser for mye siden du ikke har mistet noe vekt. Med 40 kg overvekt burde du ha mistet kg på noen mnd om du har gjort riktige endringer. Kan ikke komme med noen råd før du oppgir hva du spiser og trener. Anonymkode: a9c73...723 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #3 Skrevet 14. juni 2019 På 11.6.2019 den 1.30, AnonymBruker skrev: Du har nok gått ned i fettprosent men økt i muskler. Tror uansett du spiser for mye siden du ikke har mistet noe vekt. Med 40 kg overvekt burde du ha mistet kg på noen mnd om du har gjort riktige endringer. Kan ikke komme med noen råd før du oppgir hva du spiser og trener. Anonymkode: a9c73...723 Jeg teller ikke kalorier eller skriver ned det jeg spiser, så hva jeg spiser har jeg dessverre ikke helt oversikt over. Men spiser for det meste knekkebrød med pålegg, havregrynsgrøt, kylling, kjøttkaker, supper og slikt. Prøver å spise normale porsjoner og til faste tider. Når det kommer til trening går jeg en del, klatrer en gang i uka, svømmer i svømmehall et par ganger i måneden og går ellers en del på fjellet. Anonymkode: 58e84...d1d
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #4 Skrevet 14. juni 2019 Du nok redusere matinntaket ja. Last ned appen lifesum, vei og logg ALT du får i deg i løpet av en uke. Da får du en viss innsikt i hvor mye du kan spise, og kanskje hvilke matvarer du må holde deg unna. Prøv å ikke ligg på mer enn 1600 de dagene du ikke er i særlig aktivitet, og 1800 de dagene du trener😊 Anonymkode: 7e364...415
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå