Gå til innhold

Hatt sex på utradisjonelle steder ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Har du noen gang  hatt sex på utradisjonelle steder  m.a.  for spenningen sin del     Eksempelvis  på eit offentlig  toalett, toget, bussen, ferje, flyet. kinosalen.  v/ turstier, badestuen. solarium  ?  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toppen av Holmenkollen. Før de bygde den nye.

🙂

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Hadde sex  en varm fin sommerdag på fjellet like  v/ en tursti

Skrevet (endret)

Offentlig toalett noen ganger, utendørs midt i byen ,utenfor en butikk, utenfor ett teater, og noen steder til 🙂

Endret av Scoops
AnonymBruker
Skrevet

På doen inni flyet, ble gravid 😅😂

Anonymkode: 39f68...3b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I det første året av vårt forhold startet mannen min spesialiseringen sin. En dag vi skulle på tur, måtte han hente noe på kontoret/undersøkelsesrommet. Jeg fikk bli med for å se hvordan det så ut.

Mens vi var der spurte han om han fikk bruke ultralydmaskinen på foten min fordi jeg har en merkelig klikkelyd i den. Han så på den lenge og vel, forklarte hva som var hva og hvilken funksjon det hadde. 

Endte med at jeg forførte han der på undersøkelsesbenken. Har hatt sex mange spennende steder, men aldri til sjenanse for andre. 

Anonymkode: 95605...46f

AnonymBruker
Skrevet

På en kirkegård i byen.

Anonymkode: ef4cb...221

AnonymBruker
Skrevet

Fjell, offentlig toalett (pp en øde plass, ørten år siden med min mann) 😊

Anonymkode: 37248...15e

Skrevet

Skal vi se; stranda, tog, skogen, offentlig toalett og i bilen. Ikke så veldig spennende🙂

Skrevet

Boblebad med folk, svømmebasseng på hyttetur, strand, sjø, ferskvann, bil, skog, tursti. 

AnonymBruker
Skrevet

I hagen til et fakultet på Blindern..

Anonymkode: f2b9f...df3

AnonymBruker
Skrevet

Bakerste sete på en buss i rute.

Anonymkode: d496f...1e2

AnonymBruker
Skrevet

I bakrommet på en kassebil på noen reinskinn, bilen hadde stanset inni en tunnel. 

Anonymkode: 9f386...045

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Masse steder, det jeg husker best er at hun satt på kne og sugde meg, det var ute på terassen og naboen sto 4-5 meter unna og prata med meg, han kunne heldigvis ikke se hva som foregikk.

Anonymkode: 442ab...c5f

AnonymBruker
Skrevet

Bussen, toget, ulike offentlige toaletter, utenfor ansattheisene på et hotell, i en heis, i et parkeringshus og på plenen utenfor et hotell. 

Anonymkode: d6fdf...6e7

AnonymBruker
Skrevet

Hadde oss en kjappings på toalett i bryllup vi var i for en stund siden. 

Anonymkode: 1bd83...819

AnonymBruker
Skrevet

Hatt sex på i et mobilt toalett som stod på Tøyen. Med en prostituert. For ordens skyld så sugde hun kun snoppen min. Ingen penetrering.  

Anonymkode: 949e2...013

Skrevet
På 12.6.2019 den 1.22, Maestro skrev:

Boblebad med folk, svømmebasseng på hyttetur, strand, sjø, ferskvann, bil, skog, tursti. 

Med folk i boblebadet? 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, bjone skrev:

Med folk i boblebadet? 

Ja nesten 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...