Belima Skrevet 10. juni 2019 #1 Skrevet 10. juni 2019 Må ha nytt strykejern og lurer på om noen har og bruker strykejern uten ledning. Synes alltid ledningen er i veien når jeg stryker. Er du fornøyd og hvilket merke har du?
Sheltay Retrac Skrevet 10. juni 2019 #2 Skrevet 10. juni 2019 Har bare prøvd ett, og det var udugelig. Kunne ikke stryke en skjorte en gang uten å lade innimellom. Det var ikke et typisk billigmerke.
Belima Skrevet 10. juni 2019 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2019 1 time siden, Sheltay Retrac skrev: Har bare prøvd ett, og det var udugelig. Kunne ikke stryke en skjorte en gang uten å lade innimellom. Det var ikke et typisk billigmerke. Takk. Hadde håpet mange hadde svart: "Jeg har og dette er verdens beste strykejern". Hater ledningen!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #4 Skrevet 13. juni 2019 Jeg har et, og det er som den over sier, man må lade "hele tiden". Utrolig praktisk å ikke ha ledning, men det uker og piper når det trenger strøm, så du må tåle litt "musikk". Anonymkode: 0c2fe...25e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #5 Skrevet 13. juni 2019 På 10.6.2019 den 23.59, Belima skrev: Takk. Hadde håpet mange hadde svart: "Jeg har og dette er verdens beste strykejern". Hater ledningen! Jeg har og dette er verdens beste strykejern. Antakelig ikke, om jeg skal være objektiv. Det finnes garantert enda bedre strykejern der ute. Men jeg har en flere år eldre modell av Tefal Freemove, og elsker det så mye det er mulig å elske et redskap som brukes til en jobb jeg i utgangspunktet hater som pesten. Det hadde selvsagt vært fint om strykejernet hadde holdt seg varmt lenger. Men hvor ofte kan du uansett stryke kontinuerlig over lang tid, uten å måtte sette fra deg jernet for å flytte rundt på det du stryker? Skjorter spesielt - her er det jo 15 sek. stryking og 30 sek. dandering. Det er bare en sjelden gang jernet bruker lenger tid til å varmes opp i basen sin enn jeg bruker på å flytte og dandere tøyet. Jeg hadde en liten tilvenningsperiode, men nå går det helt smertefritt å veksle mellom stryking og oppvarming/dandering av tøy. I tillegg til at det er deilig å slippe ledningen er dampfunksjonen god, jernet er lett å håndtere og kommer godt til i kriker og kroker, det er selvrensende etc. Jeg hater fremdeles å stryke, men nå hater jeg det mye mindre enn jeg pleide å gjøre. Anonymkode: 63b9a...2be
Belima Skrevet 14. juni 2019 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2019 (endret) Takk til deg over. Skal sjekke med butikken i morgen. Tefal har jo mange andre produkter som er av ok kvalitet, så hvorfor ikke strykejern. Sjekket nettet nå. Det viser seg at det er kun 1 butikk i Norge som har dette jernet. Power har heller ikke noen, så noe er det som gjør at det ikke selges lenger. Endret 14. juni 2019 av Belima La til mer informasjon.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #7 Skrevet 14. juni 2019 3 timer siden, Belima skrev: Takk til deg over. Skal sjekke med butikken i morgen. Tefal har jo mange andre produkter som er av ok kvalitet, så hvorfor ikke strykejern. Sjekket nettet nå. Det viser seg at det er kun 1 butikk i Norge som har dette jernet. Power har heller ikke noen, så noe er det som gjør at det ikke selges lenger. Gammel modell, kanskje? Jeg har hatt mitt i mange år, og selv om modellen jeg linket til er nyere og bedre enn mitt kan det fort være på vei ut likevel. Anonymkode: 63b9a...2be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå