Gå til innhold

Hvorfor er det så mange trolletråd idag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er veldig merkelig at de fleste trolletråd har flere enn 100 innlegg. Det betyr vel bare en ting at de fleste som skriver innleggene har blitt provosert eller lurt av TS.

Kan dere som skjønner at tråden er trolletråd, slutte kommentere disse. Da vinner ikke trollene, noe de ikke gjør på KG.

dont-feed-troll-sign-260nw-548074756.jpg

Anonymkode: 256ab...baf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er skolefri.

Anonymkode: 8eaf2...a4f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alltid like lett å vite om det er troll, da.

Anonymkode: d6ae1...ccb

• Liker 2
Skrevet

Det er 2 pinsedag idag? Sikkert mange frustrerte "russere" der ute som da må trolle for å få ut seksuell frustrasjon etter en totalt mislykket helg med masse Vodka :)  God underholdning er det uansett :) 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Alltid sånn i ferier og skolefri.

AnonymBruker
Skrevet

Er det? Har ikke vært her inne i dag før nå, så da får jeg se om jeg finner noen da!

Anonymkode: 84a40...425

AnonymBruker
Skrevet

Alle som skriver på disse trolletråd har blitt lurt!

Anonymkode: a5a07...0bb

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alltid like lett å vite om det er troll, da.

Anonymkode: d6ae1...ccb

Jeg vil tro de aller fleste trådene er trolling på KG. Spesielt alt som er rettet mot lønn, utdanning, uføretrygd, utroskap, kvinnedrama, muslimer, innvandrere, politiske innspill. Nesten alle disse trådene er trolling, kan jeg si med sikkerhet. 

En tråd uten trolling vil være nøytral, noe de aller fleste trådene ikke er.

Anonymkode: a5a07...0bb

Skrevet

Det er 2. pinsedag. Dette betyr at det er fridag. Mange menn må sikkert tåle den sure kjerringa si, siden begge går hjemme hele dagen i dag.

Kjerringa har sikkert slengt noe dritt til mannen sin, fordi han ikke gidder å rydde i garasjen eller noe. Da setter mannen seg ned foran data'n og logger seg inn på KG, for å skrive tull. Hvis han ikke kan ta sin frustrasjon ut over kjerringa, så lar han frustrasjonen gå utover kvinnene på KG istedet. Kvinner er kvinner, tenker han, og han tar så sin hevn på alle kvinner som en helhet. KG er jo naturligvis det rette stedet å hevne seg da, siden den åpenbart er først og fremst ment for kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet aldri hva som er trolletråder eller ikke. Har kun vært innom et par ganger i dag. Fikk tips av ei som skrev at når noe virker for usannsynlig, så er det IKKE troll 😄 så.... 

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes det er veldig merkelig at de fleste trolletråd har flere enn 100 innlegg. Det betyr vel bare en ting at de fleste som skriver innleggene har blitt provosert eller lurt av TS.

Kan dere som skjønner at tråden er trolletråd, slutte kommentere disse. Da vinner ikke trollene, noe de ikke gjør på KG.

Anonymkode: 256ab...baf

Når man sier at en annen er et troll, ja så er det du som er trollet ikke trådstarter, det er du som trekker fokus fra debatten over til noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...