Gå til innhold

Bikinilinja - igjen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hårene langs bikinilinja mi er blitt så utrolig gjenstridige. Har tidligere barbert meg, men får så ofte nupper og så er jeg redd for at hårene skal "spre" seg. Bruker hårfjerningskrem og barbering når det skal gå fort. Har prøvd både Nair, Veet, Blitz og andre hårfjerningskremer, men jeg må allitd gni (men ikke skrubbe) hårene bort, ettersom alt ikke kommer av med kremen. Skulle ønske jeg var RIK slik at jeg kunne ta permanent hårfjernin. Er det noen som har noen tips å komme med?? På forhånd - TUSEN TAKK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hatt akkurat samme erfaringene som deg og krøp til korset og bestilte bikinivoks for noen uker siden....

:o :o :o AUUUU!!! :o :o :o :o

MEN: vel verdt det! både pengene (225) og vondt'en. litt rødt og "nesten-nuppete" første dagen, men deretter SÅ lekkert! :P

og ifølge hudpleieren som vokset meg, så blir hårrøttene stimulert av barberingen - så din egen oppfatning av at røttene har blitt kraftigere, stemmer nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokser hjemme selv, jeg, det koster jo nesten ikke noe.

Har lært meg til å bite tenna sammen og si H**vete når jeg drar, og da går det så fint at. Og det blir MYE bedre enn barbering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sissan,

har du tips til hvilken voks å bruke langs bikinilinja? kunne godt tenke meg å prøve selv....

*biter tennene sammen og tenker at en må lide for skjønnheten* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokset bikinilinjen for første gang tidlig på sommeren tror jeg (husker ikke helt), og siden da har jeg bare bedrevet vedlikeholdsnapping med pinsett (!). Det har fungert helt fint til nå, men nå har det begynt å komme ut mer hår igjen, ikke bare et og annet, så da må jeg vel til med voksen igjen... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

Jeg vokset bikinilinjen men sånn voks som varmes opp med varmtvann fra Veet (husker selvsagt ikke hva den heter). Det var utrolig greit og bare litt smertefullt. Nupper dagen etter, men nå er det så fint og glatt atte, og det to uker etter. Vel verdt det! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...