Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snart ferdig med indøk på NTNU og var på jobbintervju forrige uke. Ble tilbudt 800 000. Ja, jeg er «bare» 25 og nyutdannet men synes dette er skikkelig dårlig. Jeg har gått et hardt studie, levd fattigslig i flere år og det er dyrt å bo og leve i Oslo. Ikke minst er skattene høye og avgiftene det samme. Såkalt «toppskatt» slår jo også inn her.

Er jeg urimelig eller er det andre som er enige her? 

Anonymkode: 5045a...109

AnonymBruker
Skrevet

Er det deg igjen? Tror ikke et sekund på at du ble tilbudt 800K.

Anonymkode: b9064...05a

• Liker 40
Skrevet

Om dette faktisk er sant så har jeg bare en ting å si

Bare en idiot takker nei til 800.000 kr i startlønn-

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

99,9% av alle som har studert i flere år har levd fattigsligt og det er like dyrt for de aller fleste  å bo i Oslo....

Anonymkode: fa25a...878

• Liker 30
Skrevet

Er det dyrere for de som har gått indøk å bo i Oslo enn det er for feks sykepleiere? Er det lunsjen på Bølgen og Moi som gjør det vanskelig for deg? 

• Liker 30
Skrevet (endret)

Nei, du er ikke urimelig. Takk nei til jobben. I ditt neste jobbintervju er det lurt å poengtere at lønnsnivået var årsaken til at du takket nei. Husk å nevn summen.

Endret av Husholdning1
  • Liker 27
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nyutdannet og tilbudt 800.000.... tror ikke på deg.

Men uansett er man en kronidiot som takker nei til en slik årslønn.

Skrevet
5 minutter siden, addict skrev:

Er det dyrere for de som har gått indøk å bo i Oslo enn det er for feks sykepleiere? Er det lunsjen på Bølgen og Moi som gjør det vanskelig for deg? 

😂 Viktig med skikkelig lunsj, da!

• Liker 4
Skrevet

Du er jo helt på viddene 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ganske sikker på at TS hverken har studert Ind.Øk, eller fått tilbud om jobb med 800k i startlønn. 

Anonymkode: eb5e4...8eb

• Liker 19
Skrevet (endret)

Lol, jeg tok to bachelorgrader og fikk en startlønn på 415000. Du er jævlig urimelig vil jeg si. 

Endret av Jojo jojo
Skrivefeil
  • Liker 3
Skrevet

Jeg begynner å bli lei av denne studenten som har studert indøk..... det har haglet med poster fra dette mennesket. Skrytepave.

• Liker 18
Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snart ferdig med indøk på NTNU og var på jobbintervju forrige uke. Ble tilbudt 800 000. Ja, jeg er «bare» 25 og nyutdannet men synes dette er skikkelig dårlig. Jeg har gått et hardt studie, levd fattigslig i flere år og det er dyrt å bo og leve i Oslo. Ikke minst er skattene høye og avgiftene det samme. Såkalt «toppskatt» slår jo også inn her.

Hva med at du prøver på nytt og trolle?🤦‍♀️

Ingen takker nei til 800 tusen om man ikke har blitt tilbudet en lønn som er på 1millon💁‍♀️

Du er både urimelig og en løgner😉

Endret av Uglesjel
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Bortskjemt drittunge. Pappa fikser deg vel en bedre jobb og Tesla i familiebedriften?

Anonymkode: af042...2ec

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Da skjønner jeg at du føler for å lufte dette på KG.

Anonymkode: 04f95...6c4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tilbyr deg 8 millioner om du vil jobbe for meg. 

Anonymkode: d6bc6...929

• Liker 2
Skrevet

Btw, jeg ble jo litt nysgjerrig og googlet litt rundt. I følge NITO så har ingeniører en gjennomsnittlig begynnerlønn på 520 000. Hvorfor tror du at du fortjener mer enn det? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Alle som går siste året indøk og skal begynne å jobbe til høsten har hatt jobb på plass i månedsvis allerede. Du er et troll. 

Anonymkode: 8561a...275

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du fortjener en startlønn på minst 1,5 mill, du som er så spesiell og verdifull og som skiller deg betraktelig ut fra alle de andre taperne du studerte sammen med. Krev det du fortjener! 

Anonymkode: 463d2...c2f

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...