Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snart ferdig med indøk på NTNU og var på jobbintervju forrige uke. Ble tilbudt 800 000. Ja, jeg er «bare» 25 og nyutdannet men synes dette er skikkelig dårlig. Jeg har gått et hardt studie, levd fattigslig i flere år og det er dyrt å bo og leve i Oslo. Ikke minst er skattene høye og avgiftene det samme. Såkalt «toppskatt» slår jo også inn her.

Er jeg urimelig eller er det andre som er enige her? 

Anonymkode: 5045a...109

AnonymBruker
Skrevet

Er det deg igjen? Tror ikke et sekund på at du ble tilbudt 800K.

Anonymkode: b9064...05a

• Liker 40
Skrevet

Om dette faktisk er sant så har jeg bare en ting å si

Bare en idiot takker nei til 800.000 kr i startlønn-

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

99,9% av alle som har studert i flere år har levd fattigsligt og det er like dyrt for de aller fleste  å bo i Oslo....

Anonymkode: fa25a...878

• Liker 30
Skrevet

Er det dyrere for de som har gått indøk å bo i Oslo enn det er for feks sykepleiere? Er det lunsjen på Bølgen og Moi som gjør det vanskelig for deg? 

• Liker 30
Skrevet (endret)

Nei, du er ikke urimelig. Takk nei til jobben. I ditt neste jobbintervju er det lurt å poengtere at lønnsnivået var årsaken til at du takket nei. Husk å nevn summen.

Endret av Husholdning1
  • Liker 27
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nyutdannet og tilbudt 800.000.... tror ikke på deg.

Men uansett er man en kronidiot som takker nei til en slik årslønn.

Skrevet
5 minutter siden, addict skrev:

Er det dyrere for de som har gått indøk å bo i Oslo enn det er for feks sykepleiere? Er det lunsjen på Bølgen og Moi som gjør det vanskelig for deg? 

😂 Viktig med skikkelig lunsj, da!

• Liker 4
Skrevet

Du er jo helt på viddene 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ganske sikker på at TS hverken har studert Ind.Øk, eller fått tilbud om jobb med 800k i startlønn. 

Anonymkode: eb5e4...8eb

• Liker 19
Skrevet (endret)