Scoops Skrevet 10. juni 2019 #1 Skrevet 10. juni 2019 Har dere noen gang opplevd noen dere bare har passet helt 100% sammen med når det kommer til sex ? Og har det vært flere ? Jeg har ikke hatt sex med sånn veldig mange,men noen har det blitt og selv om det har vært godt og jeg har hatt veldig lyst på de , så er det bare en det har vært en helt ekstrem seksuell kjemi med,hvor alt bare var helt riktig og den spenningen og kåtheten var noe helt spesielt . Har funnet tilbake til hverandre noen ganger gjennom de siste 20 årene ,men denne gangen tror jeg ikke vi kommer til og treffes igjen og den tanken liker jeg ikke, for den kjemien var noe helt spesielt. Så har dere hatt det sånn og har dere funnet det igjen med andre ? Litt rotete,men dere skjønner vell hva jeg vil frem til...
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #2 Skrevet 10. juni 2019 Han siste jeg hadde sex med, der var sexen himmelsk og sjeldent opplevd liknende før, bare synd jeg måtte avslutte det fordi bortsett fra sexen så følte jeg meg som et tidsfordriv, men jeg savner sexen. Anonymkode: 60cc7...273
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #3 Skrevet 10. juni 2019 Ja var en gift mann jeg hadde 110 % seksuell kjemi med,begge var like overkåte på hverandre! Vi passer ikke sammen ellers men i sengen er vi ett bra team Anonymkode: 05076...ad8
Elizabeth89 Skrevet 10. juni 2019 #4 Skrevet 10. juni 2019 Ja, med min "ff" som det heter her inne, eller som jeg liker å kalle han: turvennen min🙂 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #5 Skrevet 10. juni 2019 Ja, hadde en i noen år, men han var opptatt da. Han er den beste jeg har hatt seksuelt, og selv om andre også har vært bra, var det noe helt spesielt vi hadde sammen. Ikke møtt noen på samme nivå etter det, vet ikke om det vil skje heller. Anonymkode: d89aa...5ea
Scoops Skrevet 10. juni 2019 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja var en gift mann jeg hadde 110 % seksuell kjemi med,begge var like overkåte på hverandre! Vi passer ikke sammen ellers men i sengen er vi ett bra team Anonymkode: 05076...ad8 Er vell sånn det var med han min og,sexen helt unik ,men ellers passer vi ikke noe særlig sammen,er vell sikkert derfor vi alltid bare har vært frem og tilbake
Mæn40 Skrevet 10. juni 2019 #7 Skrevet 10. juni 2019 Har vært borti mye godt opp igjennom årene, men hadde en som alt bare klaffet helt med. Var vel nesten det eneste vi gjorde i et halvt år. Var nesten en kamp om å gi den andre orgasme eller nytelse. Kunne våkne midt på natta og bare sette igang. Savner det virkelig.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #8 Skrevet 10. juni 2019 Ja en... Og den kjemien skaper en spenning der som er til å ta og føle på. Den er der selv nå, mange år etter vi hadde sex sist gang. Har vært gift etter det, og han har jeg ikke samme kjemi med. Det funker, men... Anonymkode: 3c2e6...d00
Scoops Skrevet 11. juni 2019 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2019 14 timer siden, Mæn40 skrev: Har vært borti mye godt opp igjennom årene, men hadde en som alt bare klaffet helt med. Var vel nesten det eneste vi gjorde i et halvt år. Var nesten en kamp om å gi den andre orgasme eller nytelse. Kunne våkne midt på natta og bare sette igang. Savner det virkelig. Sånn var det her og,omtrent bare det vi gjorde og vi begge klarte ikke å holde fingrene fra den andre, våknet på natten som du sier, noen ganger når vi var ute og kjørte måtte vi bare parkere i en grøftekant, Savner det virkelig jeg og, og håper jeg får oppleve noe sånt flere ganger i løpet av livet,det var helt rått 🙂
Scoops Skrevet 11. juni 2019 Forfatter #10 Skrevet 11. juni 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja en... Og den kjemien skaper en spenning der som er til å ta og føle på. Den er der selv nå, mange år etter vi hadde sex sist gang. Har vært gift etter det, og han har jeg ikke samme kjemi med. Det funker, men... Anonymkode: 3c2e6...d00 Så dere treffes enda ? Hvordan er det når dere føler kjemien enda men ikke får gjort noe ? Nå er det en liten stund siden jeg traff min,men hadde jeg treft han igjen nå tror jeg at jeg hadde slete med å holde meg unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå