AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #1 Skrevet 10. juni 2019 I noen av fellestrådene så opplever jeg at det tydelig er noen som har fulgt noens problemer lenge så de brukerene får mye svar, omtanke og oppmerksomhet. Kommer noen andre nye inn, ignoreres man nesten. Eksempler på slike tråder i ufrivillig barnløse, prøverør, tolkning av gravidtester osv. Derfor lager man seg gjerne egen tråd, men får beskjed om å spørre i den andre tråden. Men der blir man jo ignorert eller innlegget ditt havner blant 100 andre som tydeligvis har fulgt hverandre gjennom babyprøvingen så det forsvinner liksom. Andre som opplever deg samme? Anonymkode: 242d4...2b4 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #2 Skrevet 10. juni 2019 Jepp. Det er som på ungdomsskolen, klikker med de populære som overser de som er utenfor. Anonymkode: 791cd...532 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #3 Skrevet 10. juni 2019 Tja, jeg var inne i en depressiv periode og langt nede, og skrev et innlegg i depresjonstråden her på forumet. Med tanke på hvor mye de støtter hverandre i tråden, håpte jeg på noen trøstende ord og forståelsesfulle tilbakemeldinger. Fikk ingen. Heldigvis har jeg andre å snakke med når det er ekstra tungt og mørkt. Anonymkode: d6e61...bb4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå