Gå til innhold

Er klær fra Nelly harry? Hvorfor det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Si det som det er.

Anonymkode: ca017...2b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke de alt mulig fra forskjellige merker da ?

Anonymkode: 3ab6c...c49

• Liker 3
Skrevet

De har alt mulig, men vil du finne en passelig tacky og slutty skaterdress så er nok Nelly førstevalget. 

• Liker 3
Skrevet

Har bestilt klær fra Nelly en gang og aldri igjen. Gud for noe tacky stoff🤔.. Kjøper kun sko der. Klær bestiller jeg andre steder eller handler fysisk i butikk. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke harry. Men selv så handler jeg på Zalando etc. Føler at det er for mye Nilly merker som et ute og går blant jenter/kvinner.

Anonymkode: fa3d2...961

Skrevet

Det synes jeg virkelig ikke. Synes at Nelly forholder seg ganske trendy. Handler selv mye derfra, og jeg har en litt konservativ stil.

Hvis Superkul.no ennå finnes, så nominerer jeg dem til tidenes mest harry netthandel 🙈

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, Tibbie skrev:

Det synes jeg virkelig ikke. Synes at Nelly forholder seg ganske trendy. Handler selv mye derfra, og jeg har en litt konservativ stil.

Hvis Superkul.no ennå finnes, så nominerer jeg dem til tidenes mest harry netthandel 🙈

Enig!! Haha

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Tibbie skrev:

De finnes, her er kjoleutvalget. Hjelp

https://www.superkul.no/klaer-sko/klaer-jente-dame/kjoler

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså, det blir helt feil å si at "Nelly er harry" eller "klær fra Nelly er harry". Jeg ser poenget med at enkelte av deres egenproduserte klær kan være tacky, men utover det, selger de jo klær fra en haug av andre merker. De har f.eks helt vanlige, prisvennlige merker som Vero Moda, Only, Vila etc, og så har de halv-dyre merker som Calvin Klein, Levis, Lee, Diesel, Gant etc. Ingen av disse merkene er harry etter min mening. 

Er en t-skjorte fra Levis mer harry om den er kjøpt på Nelly, enn den samme t-skjorten kjøpt på en lokal klesbutikk?  

Anonymkode: 9acc0...100

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker mitt om de som mener at Nelly er harry. Nå handler jeg ikke lenger der, men det er som andre nettbutikker som Zalando og Asos en samleside for svært mange ulike merker. De har så klart egenproduserte klær også, men de har en haug med klær som man finner i vanlige butikkjeder. 

Anonymkode: d27bb...9da

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, Hjarte skrev:

Jeg har en mistanke om at det ikke er klessalget som gjør at den butikken går rundt :ler: 

Jeg handlet på superkul i forrige uke 😂 Var kostyme for kostymefest da og ikke noe sexy 😂

Skrevet

1 time siden, Panna skrev:

Jeg handlet på superkul i forrige uke 😂 Var kostyme for kostymefest da og ikke noe sexy 😂

Hva var det du kjøpte da? 😄

De har egentlig et bra kostymevalg, og det er nok det de tjener mest på. For ikke å snakke om utvalget i festartikler, der tror jeg egentlig at de slår mange andre butikker. Tingen er jo bare det at siden er litt "schizofren", om det er lov å bruke det ordet. Under bakeartikler har de f.eks plassert kakestativ med barnemotiv på ved siden av kakeformer som er formet som en penis :ler: Det er liksom ikke et sjakktrekk om man vil bli tatt seriøst. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Tibbie skrev:

Og Motehus.no. Grøss😂

• Liker 3
Skrevet

Det er veldig mange forskjellige plagg på Nelly, men mitt inntrykk er at mye av det er veldig kort og viser veldig mye hud. Og det er jo sjeldent veldig flatterende for voksne mennesker. Det kan være ganske fint med en åpen rygg f.eks., men ikke om den kombineres med et skjørt som er svært kort og ingen ermer. Og på samme måte så trenger man jo ikke 12 cm hæler på sko som i tillegg kommer i sort lakk. Det blir litt too much. Ellers så fins det jo flere plagg på Nelly som faktisk er ganske fine, og de kjører jo en del merkevare av typiske basisplagg man bør ha i garderoben.

Gjest Raptuza
Skrevet

Ei jeg kjenner handler mye på Nelly og det hun kjøper er både smakfullt og fint.

AnonymBruker
Skrevet

Syns noe er det men annet er fint. Det minner meg litt om Bikbok syns jeg. 

Anonymkode: 06216...547

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig kvalitet hos Nelly 

Anonymkode: 7b7d0...5a9

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo forskjellige merker der..... Mener du nelly sitt eget merke? I så tilfelle er jo det bare ræl, men de selger mye annet bra fra forskjellige merker. 

Anonymkode: 2e0f7...2ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...