Gå til innhold

Gå i kjole uten truse når man skal på date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om å gå i kjole uten truse når man skal på date? Leker litt med tanken på å gjøre dette etter noen dater der vi har avtalt å møtes hjemme hos meg eller han. Ville du som mann likt dette og ville du som kvinne gjort dette?

Anonymkode: f75c2...824

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke likt det. En kvinnes underliv er ikke særlig pent og bør dekkes til med truse. 

Anonymkode: e2661...8e4

• Liker 1
Skrevet

Menn liker det. Har gått uten truse under kjole jeg også. Men er ikke så ofte jeg går med kjole eller skjørt for den slags skyld. Om du barberer deg er det bare en fordel å lufte "henne" litt🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med utflod? 🙄

Anonymkode: 4d781...36d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Konsentrer deg heller om daten, fremfor at kjolen sklir opp.

Anonymkode: 5062a...969

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker det. Ikke som en invitasjon til sex, men som å være litt vågal og utfordrende.

Jeg har møtt ei jente på date en gang hun i et veldig kort miniskjørt og selvfølgelig uten truse. Det var greit nok det, men hun skulle ha meg med hjem for å knulle. Der var ikke jeg desverre. Hadde hun droppet dette ønsket om knulling så hadde hun fått datet meg flere ganger. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med utflod? 🙄

Alle får ikke like mye utflod🙂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å lufte underlivet jo bra. 

Men kvinner er dårlig på å bli avvist.

Anonymkode: c162d...72c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det, men jeg har ikke minst gode erfaringer med å droppe strømpebuksa og heller ta på lange strømper, f eks stay-ups. Det er alltid en vinner på date, om det skulle bli klining og hanky panky!

Anonymkode: 652e9...19d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt det var sexy hvis dere allerede har hatt sex, ellers litt slutty kanskje 😂

Anonymkode: 8ea4b...2a6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det, men jeg har ikke minst gode erfaringer med å droppe strømpebuksa og heller ta på lange strømper, f eks stay-ups. Det er alltid en vinner på date, om det skulle bli klining og hanky panky!

Pass på å kjøpe fine stay-ups. Ikke one-size jalla.

Anonymkode: c162d...72c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stay-ups uten truse, da går det helt i spinn for meg😅

Jeg er vanligvis ikke opptatt av undertøy og strømper i det hele tatt, men akkurat det.....nei, nå må jeg ut av denne tråden. Blir jo svimmel bare av tanken😋

AnonymBruker
Skrevet

Why? Just why? 

Anonymkode: 9601d...cb7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ikke på første date, men jeg gjør det av og til når jeg skal ut med mannen min (anstendig lengde på kjolen da...) Enten kan han vite det og ha sagt at "jeg vil ha deg med uten truse", eller han kan gå å lure på om det er noe under gjennom hele kvelden, det gjør ham ganske opphisset.

Anonymkode: faccf...6d8

Gjest Peanut
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med utflod? 🙄

Man kan få mindre utflod, har jeg lest, om man lufter ofte det nede :sleep:

AnonymBruker
Skrevet

Går omtrent aldri med truse. Ingen som ser det og handler egentlig ikke om sex heller 

Anonymkode: 457f8...317

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke på første date, men jeg gjør det av og til når jeg skal ut med mannen min (anstendig lengde på kjolen da...) Enten kan han vite det og ha sagt at "jeg vil ha deg med uten truse", eller han kan gå å lure på om det er noe under gjennom hele kvelden, det gjør ham ganske opphisset.

Anonymkode: faccf...6d8

Samme her 🤩

Anonymkode: d100f...711

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om å gå i kjole uten truse når man skal på date? Leker litt med tanken på å gjøre dette etter noen dater der vi har avtalt å møtes hjemme hos meg eller han. Ville du som mann likt dette og ville du som kvinne gjort dette?

Hvorfor i all verden skal du gjøre dette i en tid apotekene mangler vitale medisiner? Da inkludert de mot influensa og lungebetennelse? Sier som min oldefar, hold glufsa for deg sjøl til annen intel er gitt.)  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

pass på så du ikke får muse syka😂

syns det er for vulgært og sier mye om deg som person

Anonymkode: c1a23...364

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...