AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #1 Skrevet 10. juni 2019 Burde jeg suge mens jeg gir blow job eller ikke? Grunnen til at jeg spør er at jeg har hørt både at det er veldig deilig og at det gjør vondt/ikke er noe godt. Noen med erfaring, enten om du er mann eller om du er dame som har erfaring med BJ? Anonymkode: a0eca...377
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #3 Skrevet 10. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 😂 Anonymkode: 7c37c...c18 ?🙈 Anonymkode: a0eca...377
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #4 Skrevet 10. juni 2019 Det var unødvendig å latterliggjøre deg, synes jeg. På norsk heter det jo å suge kuk, men det innebærer ikke at du skal ta i så det gjør vondt. Behold øyekontakt, og hør på lydene han lager, så vet du om det er godt eller ikke. Anonymkode: 53f28...c58 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #5 Skrevet 10. juni 2019 Du skal ikke blåse på den i alle fall Anonymkode: c4e4f...01f 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #6 Skrevet 10. juni 2019 Jeg bytter på å sutte, slikke og å suge. Å lese kroppsspråket hans er alfa og omega - når du hører et deilig stønn så tar du et mentalt notat av at akkurat dét du gjorde der, det ga mersmak! Så kan du fokusere litt ekstra på det, men de fleste jeg har vært med har elsket variasjon av forskjellige teknikker for å bygge opp orgasmen. Når det nærmer seg utløsning gjelder det ofte (ikke alltid, det kommer an på fyren) å holde seg på én teknikk og gjøre det mer intenst i takt. Enten det er hurtig eller sakte, så hold takten det siste minuttet! Anonymkode: 5bcaf...263 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #7 Skrevet 10. juni 2019 Å suge bokstavelig talt er det nok få menn som liker. Legg heller press mot p****n med munnen og tunga. Så inn og ut rolig og sensuelt. Raskt mot slutten hvis du skal avslutte. Anonymkode: 3b831...2a5 3
Gjest Juks Skrevet 10. juni 2019 #8 Skrevet 10. juni 2019 Ja, du skal suge. Ha et godt drag. Men ikke slit deg ut på kort tid. Husk å bruk mye spytt så det ikke blir tørrsuging. Og tungen. De gangene det har gjort vondt for meg er når hun skraper kuken mot undersidene av tennene i ganen eller på oversiden av tennene i kjeven. Så unngå touching/bruk av tenner! Ellers. Kjør på, prøv deg fram. Gjør det slik du selv ønsker å gjøre det. Skal lite til for at mannen blir fornøyd
Ansagt Skrevet 10. juni 2019 #9 Skrevet 10. juni 2019 (endret) Det er lekenheten og variasjonene med lepper, munn og tunge som er deilig. Å legge på mer enn et helt lett sug kan være lite givende evt udigg. Personlig synes jeg det er diggest uten å lage sug i det hele tatt. Ha mer fokus på bevegelsene, klarer du å rotere munnen rundt pikken, og tungen samtidig som du tar den inn og ut så er mye gjort i min bok i hvertfall 😊👌🏽 I en god BJ må du aldri glemme å av og til slikke rundt på hele skaftet og gjerne under ballene også😉. Etter 10min fokus bare på penishodet, nærmest craver man å kjenne tungen nedover 😅 Endret 10. juni 2019 av Ansagt Edit 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #10 Skrevet 10. juni 2019 Kanskje vente til du vet hva blow job betyr??? Anonymkode: 85c8a...041
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #11 Skrevet 10. juni 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje vente til du vet hva blow job betyr??? Anonymkode: 85c8a...041 Hvorfor tenker du at jeg ikke vet hva det betyr? Anonymkode: a0eca...377 1
VinterRose Skrevet 10. juni 2019 #12 Skrevet 10. juni 2019 Det er mer å slikke og å "rotere" den rundt i munn enn å direkte suge som at det blir vakuum.. Ikke nøl med å dra med en hånd samtidig
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #13 Skrevet 10. juni 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tenker du at jeg ikke vet hva det betyr? Anonymkode: a0eca...377 Da hadde du ikke spurt....😂😂😂😂 Anonymkode: 85c8a...041 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #14 Skrevet 10. juni 2019 Åpenbart trolletråd! Anonymkode: 0888d...328 2
VinterRose Skrevet 10. juni 2019 #15 Skrevet 10. juni 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åpenbart trolletråd! Godt mulig det er det, men spørsmålet er jo relevant i og med at betegnelsen "suging" som gjerne brukes kan være misvisende. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #16 Skrevet 10. juni 2019 Spør mannen du utfører det på. Han vet nok best svaret. Jeg har alltid spurt mine partnere om hva de liker og ikke liker, og underveis gjort det og det og spurt om det var godt eller ikke osv. Kommuniser med partneren din, ikke alle liker det samme. Jeg har vært med en som elsket at jeg sugde hardt og lagde vakuum, han ville også at jeg skulle klype ballene så hardt jeg kunne. Han tålte ganske mye. En annen jeg var med klarte knapt at jeg sugde på penishodet fordi han var så sensitiv. Det varierer veldig, med andre ord. Anonymkode: 0ce0c...b7e 2
MuffinStud Skrevet 12. juni 2019 #17 Skrevet 12. juni 2019 Hm. Jeg oppfatter egentlig sugingen som bare en teknikk for at leppene skal stramme seg ekstra rundt penis. Det å holde på "suget" mens penis går inn og ut er mye av "håndtverket". Det er også noe effekt med økt blodgjennomstrømming. Men det er ikke meningen at du sprenge blodkar eller suge noe ut av den. Det er pirrende, men ikke så veldig stimulerende å ha en munn rundt penis. Stimuliet er runketeknikken du får til med munnen. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #18 Skrevet 15. juni 2019 Sugingen er bare en bitteliten del av det jeg gjør. Jeg bruker mest tunge og leker med penishodet og la det gli nedover underleppa, roterer opp og ned, frem og tilbake mens jeg runker han med en hånd. Så et par sug innimellom. Anonymkode: 6461f...e3d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #19 Skrevet 15. juni 2019 På 10.6.2019 den 23.05, VinterRose skrev: Det er mer å slikke og å "rotere" den rundt i munn enn å direkte suge som at det blir vakuum.. Ikke nøl med å dra med en hånd samtidig Der har du dit svar👍😊! Anonymkode: 3a865...3ca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå