minimymlen Skrevet 26. mars #1721 Del Skrevet 26. mars Må jo være kjipt for Burøe at hver gang han prøver å vise sin godhet ved å støtte saker eller gjøre gode gjerninger, så slår det tilbake på han ved at folk ikke vil assoisieres med han! 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 26. mars #1722 Del Skrevet 26. mars Licorne skrev (2 timer siden): Elsker svaret til Jonna Støme. - Det er tydelig at han må ta vare på sin mentale helse. Jeg ønsker han masse lykke til med det, sier Støme til Dagbladet. 🤭 Minner om måten Dr Bergland svarte på i et intervju der han som lege kritiserte at Burøe frontet et eller annet produkt (plaster?) og Burøe gikk rett i influencerfosterstilling samtidig som han prøvde å korsfeste Bergland "Men jeg er ikke overrasket over at Ørjan går rett i en offerrolle, at han er sjokkert og slikt. Det må han bare gjøre, det er som forventet. Men han og alle andre skjønner at dette var en spøk." https://www.vg.no/rampelys/i/GG6qaQ/komiker-jonas-kinge-bergland-faar-kritikk-for-utfall-mot-oerjan-buroee-problematisk-og-dumt Det er nesten en prestasjon i seg selv å ha så mange som misliker en i det som i utgangspunktet skulle være eget miljø/bransje. 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 26. mars #1723 Del Skrevet 26. mars Han vil nok gjerne bli invitert på realityprogrammer og få godt betalt. Som veldig mange andre er med på. Men vet ikke om det er bra å dra opp gammel moro. Vet egentlig ikke hva han burde gjort, lagt seg langflat antagelig uten å skylde på andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet 26. mars #1724 Del Skrevet 26. mars Justlooking skrev (39 minutter siden): Han vil nok gjerne bli invitert på realityprogrammer og få godt betalt. Som veldig mange andre er med på. Men vet ikke om det er bra å dra opp gammel moro. Vet egentlig ikke hva han burde gjort, lagt seg langflat antagelig uten å skylde på andre? Han burde holde seg unna SoMe og folk generelt! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 27. mars #1725 Del Skrevet 27. mars (endret) Justlooking skrev (8 timer siden): Han vil nok gjerne bli invitert på realityprogrammer og få godt betalt. Som veldig mange andre er med på. Men vet ikke om det er bra å dra opp gammel moro. Vet egentlig ikke hva han burde gjort, lagt seg langflat antagelig uten å skylde på andre? Ja, det er tydelig at han har veldig lyst til å komme på TV og være deltaker i reality. Jeg tror ikke argumentet "Det er urettferdig!" vil få han på skjermen, for å si det sånn. Han bør også innse at han oppleves som mindre relevant, med tanke på alle de nye komikerne som har slått seg opp de siste årene. De fleste av de "gamle", i mangel av bedre ord, komikerne som var på topp samtidig med ham driver med andre ting i tillegg til sine komikerkarrierer, om de i det hele tatt driver med standup lenger. For å dra frem 2 av hans kollegaer som han nok oppfatter som hans Nemesis'er Sigrid BT og Atle A så er det ikke komiker jeg tenker først og fremst nå når jeg hører disse navnene, selv om de nok var mest kjent for det en gang i tiden. Begge disse hadde drevet med radio/podcast i mange år før Burøe sitt mislykkede forsøk på å bli rik på podcast ved å fortelle om at han hadde "flørtet litt". Begge deltar i debatter, har skrevet bøker og/eller kronikker, de leies inn som foredragsholdere eller konferansierer og Atle er vel minst like kjent som skuespiller for enkelte. Og da har jeg bare nevnt noe. Jeg tror også de har den luksusen, men også den nødvendige refleksjonsevnen, at de kan si nei til oppdrag, selv om det kan være godt betalt. Burøe sin komikerkarriere er vel ikke akkurat på toppen for tiden, når man ser hvordan billettsalget går. Dette showet i Bergen i morgen er vel ikke akkurat utsolgt. Ser ut som Burøe kun har dette showet i Bergen/på Forum scene på sin turné, mens for eksempel andre komikere som Dagfinn Lyngbø nå skal ha 15 show der i april før han tar noen enkeltbyer på turnéen til høsten og deretter skal ha base på Latter i Oslo i en periode. (beklager til Dagfinn Lyngbø om han nå blir neste target for Team Burøe) Endret 27. mars av minimymlen 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 27. mars #1726 Del Skrevet 27. mars Opp med hånden de som tror at den eneste grunnen til at han har solgt huset er fordi det er for stort og ferdig oppusset? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet tirsdag kl 13:09 #1727 Del Skrevet tirsdag kl 13:09 Han har solgt pga økonomien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OconMissy Skrevet tirsdag kl 23:02 #1728 Del Skrevet tirsdag kl 23:02 Licorne skrev (På 7.3.2025 den 17.27): Egentlig litt rart, for til VG sa Burøe (via manager Bakke) dette : «– Ørjan har gitt en uforbeholden beklagelse. Han hører og ser hva Kemma mener om han, noe han synes er trist og beklagelig. Men det å gå inn i enkeltsaker er nok best å gjøre ansikt til ansikt og ikke i Norges største avis» Veldig rart å si at man har sagt unnskyld og synes noe er trist og beklagelig hvis det ikke finnes et fnugg av sannhet i det? Slik jeg forstår det så ble denne kvinnen dømt for å ha påstått at Burøe hadde «misbrukt» henne, men det betyr jo ikke at meldingene og oppførselen til Burøe var generelt oppspinn. Dette er jo veldig merkelig syntes jeg. Hvis man leser dette i lys av hva Bakke har drevet med opp igjennom så kjenner jeg meg rimelig skeptisk. Mads Hansen sa jo selv at han godt kunne forstå de som ikke klarte å kjempe imot etter hvert. Og Bakke fikk jo han Wigaard til å innrømme ting som ikke var sant, før han så anmeldte Wigaard for voldtekter og sendte varsel-mail om at «noen» hadde anmeldt han for alvorlige hendelser. Kan hun ha blitt truet til å «tilstå» eller noe slikt? Hvis hun i tillegg sliter med psyken osv. Hun er garantert ikke proppa med penger til å forsvare seg heller.. Skal ikke si mer enn dette, men det hele er veldig merkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet onsdag kl 15:29 #1729 Del Skrevet onsdag kl 15:29 Fotballfluen skrev (På 27.3.2025 den 12.41): Opp med hånden de som tror at den eneste grunnen til at han har solgt huset er fordi det er for stort og ferdig oppusset? Nå vet vi ikke om det er pga økonomi og jeg synes det er trist for barna hans, men hvis han måtte selge og jeg tenker utelukkende på han så tenker jeg det er bra at slik han har holdt på over mange, mange år får konsekvenser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet onsdag kl 15:40 #1730 Del Skrevet onsdag kl 15:40 (endret) Really skrev (På 8.4.2025 den 15.09): Han har solgt pga økonomien. Går billettsalget dårlig om da'n? 🙈😅 Endret onsdag kl 15:41 av Vinnanna15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå