Snoker45 Skrevet 8. mars 2025 #1701 Skrevet 8. mars 2025 Det er jo utrolig håpløst av Ørjan å ta dette opp på nytt. Men han er nok så irritert over at hans oppførsel har gjort at ingen tv program vil ta i han med en pølseklype engang. Bra at oppførselen hans fikk konsekvenser. 16 4
Lunabelle Skrevet 8. mars 2025 #1702 Skrevet 8. mars 2025 (endret) For en stund siden, et drøyt år eller noe, så fikk vi tilbud om billetter av jobben, til et show han holdt. Husker ikke hva det showet het, men tror det var på et sted som het Rådhusteateret eller noe sånt (?)... Av de 62 som fikk tilbudet, så var det 14 som meldte seg på, så det var ikke akkurat et veldig populært arrangement. Og det var veldig mange som protesterte ganske kraftig på at vi skulle dit, så det endte med at det hele ble avlyst. Så han er tydeligvis ikke veldig populær... Endret 8. mars 2025 av Lunabelle 13 4 9
Snikmos Skrevet 8. mars 2025 #1703 Skrevet 8. mars 2025 Ikke glem at han har/hatt et show ang sjalusi. han var veldig veldig sjalu av seg med Marna.
Fotballfluen Skrevet 9. mars 2025 #1704 Skrevet 9. mars 2025 Nettroll_jeger skrev (På 8.3.2025 den 12.58): Jeg «forsvarer» ikke hverken alt Ørjan eller andre for såvidt måtte ha gjort i livet sitt. Det jeg forsvarer er løgn som blir presentert som fakta og sannhetsvitne. Generelt sett er jeg allergisk mot drama, og det koster meg mye å navigere i dette minefeltet her inne. Jeg synes alle burde holde seg for god til å komme med påstander med retorikk som «overgrep, da dette normalt er en retorikk man bruker i anmeldelser og rettssaker. Det er en bevisst bruk av ord for å få det til å høres ut som en seksualforbryter. Hold debatten til det temaet handler om. Tenk om alle her inne hadde brukt energien sin til å kjempe kvinnekampen, som kan sikre oss kvinner plassen i samfunnet vi skal ha. Selv om brevet til Kemma ikke var sant for henne, har historikken hans vist at han er en seksualforbryter selv om han ikke er dømt for det. Jeg stiller spørsmål til hvordan en kvinne kan forsvare oppførselen han har utvist gjennom 20+ år. Det er en grunn til at han ikke er velkommen på så mange scener. Du har fått Ørjans versjon. Har du snakket med hans ofre? 7 1 12
Sol Rampelyset Skrevet 10. mars 2025 #1705 Skrevet 10. mars 2025 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
Fullrulle Skrevet 10. mars 2025 #1706 Skrevet 10. mars 2025 Podcasten er gammel. Ingen lytter til den episoden nå. Jeg undrer meg derfor over at mannen selv, av helt egen fri vilje, ønsker å sette søkelyset på dette igjen. Støvet har lagt seg, han er gått videre og blitt yesterdays news. Han må jo skjønne at dette blir blåst opp og debattert. Det sier egentlig ganske mye om han som person. Han klarer ikke se forbi seg selv som offer. Ja han sier han legger seg flat for det han har gjort, meeeen så klarer han likevel ikke la være å bli «stakkar meg». Det betyr at han ikke har skjønt noen ting. Denne epiosoden betyr ingenting og endrer ingenting for andre enn han selv. 17 1 4
Embla82 Skrevet 11. mars 2025 #1707 Skrevet 11. mars 2025 Fullrulle skrev (16 timer siden): Podcasten er gammel. Ingen lytter til den episoden nå. Jeg undrer meg derfor over at mannen selv, av helt egen fri vilje, ønsker å sette søkelyset på dette igjen. Støvet har lagt seg, han er gått videre og blitt yesterdays news. Han må jo skjønne at dette blir blåst opp og debattert. Det sier egentlig ganske mye om han som person. Han klarer ikke se forbi seg selv som offer. Ja han sier han legger seg flat for det han har gjort, meeeen så klarer han likevel ikke la være å bli «stakkar meg». Det betyr at han ikke har skjønt noen ting. Denne epiosoden betyr ingenting og endrer ingenting for andre enn han selv. Det er helt likt med manageren som virkelig burde la VG-artikkelen om seg selv ligge. Men som istedet leser VG med lupe hver dag i håp om å finne noe å ta dem på så han kan «henge» dem ut på Facebook-profilen sin. 7 1
Fotballfluen Skrevet 23. mars 2025 #1708 Skrevet 23. mars 2025 Hva i alle dager er det han lirer av seg på snap i dag?? 2
mammams Skrevet 23. mars 2025 #1709 Skrevet 23. mars 2025 Fotballfluen skrev (2 timer siden): Hva i alle dager er det han lirer av seg på snap i dag?? Noe om vennskap og uvennskap med Jonna Strømme høres det ut til. Jeg klikka raskt gjennom, håper jeg ikke bidro til inntekter.. 2
Fotballfluen Skrevet 24. mars 2025 #1710 Skrevet 24. mars 2025 mammams skrev (15 timer siden): Noe om vennskap og uvennskap med Jonna Strømme høres det ut til. Jeg klikka raskt gjennom, håper jeg ikke bidro til inntekter.. Noe med? Han framla anklager om både mishandling av kjæreste/samboer i den grad at politiet ble innblandet og at partneren ikke turte å dele rom med ham etterpå. At han hadde prøvd å ta med seg 16-åringer på rommet, samt at mange hadde sendt ham melding og sagt hvor elendig han hadde oppført seg mot dem. Alt selvsagt helt udokumentert og ingen har stått fram. Sutre-Ørjan som klager når andre framlegger anklager mot ham, men gjør akkurat det samme selv. Snakk om å kaste stein i glasshus. 15 2
Jobbermedbarn Skrevet 24. mars 2025 #1711 Skrevet 24. mars 2025 Fotballfluen skrev (3 timer siden): Noe med? Han framla anklager om både mishandling av kjæreste/samboer i den grad at politiet ble innblandet og at partneren ikke turte å dele rom med ham etterpå. At han hadde prøvd å ta med seg 16-åringer på rommet, samt at mange hadde sendt ham melding og sagt hvor elendig han hadde oppført seg mot dem. Alt selvsagt helt udokumentert og ingen har stått fram. Sutre-Ørjan som klager når andre framlegger anklager mot ham, men gjør akkurat det samme selv. Snakk om å kaste stein i glasshus. Jeg tenkte akkurat det samme; er det ikke akkurat dette han og hans kjernekar av en manager støvsugde alle kommentarfelt med i sin tid også gjør han akkurat det samme selv? Han fremstår virkelig stakkarslig nå. 10 2
minimymlen Skrevet 24. mars 2025 #1712 Skrevet 24. mars 2025 Så Jonna er den nye Sigrid? Alt er fremdeles Alle Andre Sin Feil og whataboutism i massevis. 2 3
Vinnanna15 Skrevet 24. mars 2025 #1713 Skrevet 24. mars 2025 Dattra hans er sikkert skikkelig imponert over faren sin. Sikkert begge gutta etterhvert også... 3 3
Fotballfluen Skrevet 24. mars 2025 #1714 Skrevet 24. mars 2025 Jobbermedbarn skrev (2 timer siden): Jeg tenkte akkurat det samme; er det ikke akkurat dette han og hans kjernekar av en manager støvsugde alle kommentarfelt med i sin tid også gjør han akkurat det samme selv? Han fremstår virkelig stakkarslig nå. Ja. Og i tillegg har han nå lagt ut personlighetstesten sin, sikkert for å vise hvor sensitiv og konfliktsky han er, som han sier selv. Han oppfører seg iallefall helt motsatt, så enten er personlighetstesten feil eller så har han ikke svart ærlig på den. 6 5
minimymlen Skrevet 24. mars 2025 #1715 Skrevet 24. mars 2025 Fotballfluen skrev (1 time siden): Ja. Og i tillegg har han nå lagt ut personlighetstesten sin, sikkert for å vise hvor sensitiv og konfliktsky han er, som han sier selv. Han oppfører seg iallefall helt motsatt, så enten er personlighetstesten feil eller så har han ikke svart ærlig på den. Sensitiv og konfliktsky = ikke evne til å ta ansvar for egne handlinger? Nå har ikke jeg sett noe av det han har lagt ut, men denne såkalte "sensitiviteten" kombinert med oppførsel han har vist kan kanskje være et personlighetstrekk innenfor en rekke personlighetsforstyrrelser? 2
Snoker45 Skrevet 25. mars 2025 #1716 Skrevet 25. mars 2025 Han tabber seg så til de grader ut med denne utblåsningen. Er det mulig?:-) Ikke skarpeste kniven detta:-) 3 5
Fotballfluen Skrevet 25. mars 2025 #1717 Skrevet 25. mars 2025 Og nå; artikkel i VG, hvor han sier det er viktig å si fra når noen tråkker over streken... Altså... 7 3
Vinnanna15 Skrevet 25. mars 2025 #1718 Skrevet 25. mars 2025 Fotballfluen skrev (1 time siden): Og nå; artikkel i VG, hvor han sier det er viktig å si fra når noen tråkker over streken... Altså... Snakk om å være stein stokk dum! 3 4
Licorne Skrevet 26. mars 2025 #1719 Skrevet 26. mars 2025 Elsker svaret til Jonna Støme. - Det er tydelig at han må ta vare på sin mentale helse. Jeg ønsker han masse lykke til med det, sier Støme til Dagbladet. 🤭 4 11
minimymlen Skrevet 26. mars 2025 #1720 Skrevet 26. mars 2025 Fotballfluen skrev (18 timer siden): Og nå; artikkel i VG, hvor han sier det er viktig å si fra når noen tråkker over streken... Altså... Denne, i Dagbladet, du sikter til? https://www.dagbladet.no/kjendis/full-ordkrig-vil-ikke-skape-drama/82871955 Er som regel bare Dagbladet som har skrevet om Burøe i det siste. Det er jo også interessant at han i den artikkelen beskylder Jonna for å ha sagt at han burde henge seg, når den episoden har blitt fjernet. Kan jo være hendig å henvise til ting som ikke ligger ute på nett, slik at ingen kan sjekke sannheten i det. Noe er tydeligvis på gang i camp Burøe, der det skal slettes negative ting som har blitt sagt om han. Og så slår det tilbake hver eneste gang, sånn som i saken i Dagbladet nå der mye av MeToo-historikken dras opp igjen ennå en gang. Karma kalles vel det. 3 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå