minimymlen Skrevet 8. mars 2025 #1681 Skrevet 8. mars 2025 Nettroll_jeger skrev (54 minutter siden): Jeg har fortsatt mye å lære om KI, så jeg holder på med en master ved siden av jobb for å lære mer. Holder også kurs i bruk av KI og de etiske implikasjonene. Kanskje jeg skal holde et kurs for brukere på kvinneguiden om hvordan dere automatisk lett kan transkribere en podcast? Da slipper dere å bruke så mye tid på det. Hva tenker du om kritisk tenkning og kildekritikk? Jeg leser gjerne mer om temaet 🤗 Du prøver virkelig å være komiker, du? 11 1
minimymlen Skrevet 8. mars 2025 #1682 Skrevet 8. mars 2025 Inocybe skrev (1 time siden): Min konklusjon er at han (kanskje?) etterhvert har lært seg at tafsing på kvinner som ikke selv ønsker det ikke er lov. Men resten av hodet hans er fortsatt presis der det var for 10 år siden. Han anser fortsatt seg selv som en hyggelig jovial og misforstått fyr som blir uforholdsmessig straffet for noe som ikke var så ille. Han er ikke i stand til å se selv selv og handlinger sine utenfra. Men for oss på utsiden er de røde flaggene fortsatt veldig tydelige. Klart vi ikke ønsker å samarbeide eller gå på show med en fyr som ikke er god og som selv terapi og mange år etterpå fortsatt ikke skjønner omfanget og ugreiheten av det han gjorde. Det er faktisk vårt privilegie å kunne unnlate å ha noe med slike personer som ØB å gjøre. Det er derimot ikke ØBs rettighet å få fortsette karrieren (han selv ødela) som komikerkjendis. Og derfor er det mange scener, management og medier som velger å slippe å måtte forholde seg til ham, for de vil ikke ha noe med ham å gjøre eller la ryktet hans ødelegge omdømmet deres. Marna har hatt oppsving i karrieren etter hun kvittet seg med dødvekta hun dro på, selv om hun heller ikke oppførte seg veldig bra i denne prosessen. 11
Miominoen Skrevet 8. mars 2025 #1683 Skrevet 8. mars 2025 Nettroll_jeger skrev (10 timer siden): Jeg har ikke hørt; jeg har sett. Det er grundig dokumentert. Nettroll_jeger skrev (9 timer siden): Ja, Ørjan er min beste venn. Jeg kjenner ikke miljøet, men jeg kjenner han godt. Grafsing, tafsing og nedlatende holdninger til kvinner er ikke greit. Hadde han oppført seg slik i 2025, så hadde han ikke vært min beste venn. Slik adferd er heller ikke greit fra den kvinnelige leiren, men det ser ut til at ingen setter ned foten der. Eksempelvis artikkelen om Tusvik fra desember om det mannlige kjønnsorganet; snu den artikkelen til en man som snakker om f-te. Ørjan bad om unnskyldning i bøtter og spann, hva jeg har lest selv i media det siste døgnet. Media ville han skulle be om unnskyldning for det den syke kvinnen påsto han hadde gjort. Da ble han taus, for hva skulle han si? Haterne kommer alltid til å hate. Noen mennesker er slik, og de skulle visst at det ødelegger for seg selv. Livet er for kort til å hate og følge mennesker i media man ikke liker. Alle mine venner og familie som har møtt Ørjan og blitt kjent med han har bare godt å si om han og fine opplevelser. Han har vært den beste vennen jeg noen gang kunne drømt om. Han stiller alltid opp! Og til dere som rakker ned på romantiske relasjoner han har hatt; skam dere! Og hva vet dere om det er slutt, hvor lenge relasjonen evt har vart og hvorfor den evt er slutt? Det er bare fantasi og oppspinn som foregår i hodene deres. Hva om algoritmene en dag avslører hvem dere alle er? Kan dere stå for det dere skriver? Vet du, "jeg har sett" jeg også. Jeg har sett meldinger og bilder han har sendt til to kvinner. Kvinner som på det tidspunktet med minimal margin hadde rundet tjue år. Både tekst og bilder var kvalmende. Ikke minst med tanke på at "din beste venn" kunne vært faren til disse kvinnene. Å ja, "din beste venn" var fullstendig klar over kvinnenes alder. At du sitter her og forsvarer denne mannen er for meg like utrolig som at Burøe legger ansvaret for sitt fall på Tusvik & Tønne. Hans misbruk av kvinner ble avslørt før det omtalte brevet ble opplest i podcasten til. T&T. Hva tenker du om at"din beste venn" forgrep seg på en ung kollega på jobb? Kan ikke si jeg har sett han har "bedt om unnskyldning i bøtter og spann" for den handlingen. Hva er dine tanker om krangelen mellom Atle Antonsen og Burøe med eksfrue? Du vet den krangelen ekteparet Burøe sørget for ble til offentlig skittentøyvask ved å publisere meldinger fra Antonsen med dårlig skjulte hentydninger om hvem avsenderen var. Jeg tar som en selvfølge at "din beste venn" har informert deg om hva som utløste Antonsens vrede. Enkelte mennesker har bare ikke evnen til å legge seg flat og ta lærdom av egne idiotiske handlinger. Burøe og hans manager virker å være "prakteksemplar" av arten. De graver seg lengre og lengre ned for hvert ord og hver handling. 7 26
Inocybe Skrevet 8. mars 2025 #1684 Skrevet 8. mars 2025 Nettroll_jeger skrev (1 time siden): Kanskje det fra et kommunikasjonsfaglig ståsted ville vært klokest å la det ligge mht karrieren. For han tror jeg det handler om noe mye større; noe som ligger utenfor han selv. Det eneste han ber om skal bli fjernet fra nettet er brevet fra den psykisk syke kvinnen som blir lest opp av Tusvik i podcasten. Men er det ikke litt påfallende det bare er denne brikken i puslespillet han vil ha bort? Ja, brevet har vært gjennom rettsvesenet og dømt som usant, men alt det andre med skremmende lignende innhold er fortsatt der ute. Akkurat dette brevet stemmer ikke, men med ØBs trakasserings-historikk kunne det meget vel være sant. Og det er nok det mange tenker. Ja brevet er usant men innholdet er på mange måter ikke. Det er ikke dette brevet som ødelegger ØBs rykte og framtidige karriere - det er alt alt alt det andre han har gjort. Brevet er en kvist i et stort bål og gjør liten forskjell om akkurat det tas ned. Han gjør seg selv en stor bjørnetjeneste ved å fokusere på denne ene tingen (brevet) men samtidig minne alle på at innholdet like gjerne kunne ha vært 100% sant. Bare md en annen kvinne som forfatter. 11
Nettroll_jeger Skrevet 8. mars 2025 #1685 Skrevet 8. mars 2025 Kollontaj skrev (1 time siden): Generelt tips er å ikke ha samme bilde på KG som på Twitter, hvis man bryr seg om å være anonym. Om det er meg du sikter til, så prøver ikke jeg å skjule hvem jeg er. Tvert imot. Her er profilen min på LinkedIn 🤗 Det er utrolig viktig med debatter om viktige temaer i samfunnet. Jeg vil aldri skrive noe jeg ikke kan stå for. Det å kunne forstå andres perspektiver er utrolig viktig for meg. Vi alle har levd liv som påvirket hvordan vi opplever situasjoner; persepsjon. På mange måter kan jeg identifisere meg med SBT. Hun er sterk og står for sine meninger. Selv om man er sterk, så har man også sårbare sider. Er man tøff og stikker huet sitt frem, så får man noen ganger en på trynet. Jeg har digget at Sigrid har vært så befriende frittalende. Jeg bryr meg ikke om hun snakker om penis i media og hvor utrolig deilig det er å kjenne den inni seg. Og samtidig lurer jeg på hvorfor jeg hadde reagert på om det var en mann som hadde gjort det samme. For det hadde jeg reagert på. MeToo-bevegelsen var en revolusjon som brakte fram det som lenge hadde vært usynlig: maktmisbruk, trakassering og overgrep i arbeidslivet og samfunnet generelt. Det var en befrielse for mange å endelig bli hørt, og det var på høy tid at strukturelle problemer kom på bordet. Ingen skal måtte finne seg i trakassering eller utnyttelse. Men i ettertid ser vi også at MeToo fikk en annen, mer problematisk side. Enkeltsaker ble blåst opp, nyanser forsvant, og enkelte ble utsatt for en slags moderne heksejakt der anklager alene kunne være nok til å ødelegge karrierer og liv. Når vi håndterer slike bevegelser, er det viktig å sikre rettssikkerhet, proporsjonalitet og en rettferdig prosess for alle involverte. Til syvende og sist handler ikke MeToo om å «ta» enkeltpersoner, men om å skape et samfunn der respekt, likestilling og trygge arbeidsplasser er normen. Problemet har aldri vært bare noen få enkeltmenn, men en kultur som tillater og bagatelliserer trakassering. Det er den kulturen vi må endre, og det er der den virkelige jobben begynner. Tusvik har sagt at dette har vært en kultur i komikermiljøet, og hun har blitt tafset på av flere, ref artikkelen jeg postet tidligere. Jeg har aldri lest hvem dette er i media, og for meg er det ikke viktig å vite hvem det er. Men jeg undres over at fokuset er på enkeltpersoner og ikke på samfunnsproblemet.
Nettroll_jeger Skrevet 8. mars 2025 #1686 Skrevet 8. mars 2025 Inocybe skrev (14 minutter siden): Men er det ikke litt påfallende det bare er denne brikken i puslespillet han vil ha bort? Ja, brevet har vært gjennom rettsvesenet og dømt som usant, men alt det andre med skremmende lignende innhold er fortsatt der ute. Akkurat dette brevet stemmer ikke, men med ØBs trakasserings-historikk kunne det meget vel være sant. Og det er nok det mange tenker. Ja brevet er usant men innholdet er på mange måter ikke. Det er ikke dette brevet som ødelegger ØBs rykte og framtidige karriere - det er alt alt alt det andre han har gjort. Brevet er en kvist i et stort bål og gjør liten forskjell om akkurat det tas ned. Han gjør seg selv en stor bjørnetjeneste ved å fokusere på denne ene tingen (brevet) men samtidig minne alle på at innholdet like gjerne kunne ha vært 100% sant. Bare md en annen kvinne som forfatter. Jeg skjønner at det ikke er viktig for deg mht ditt bilde av han. Det er da jeg ikke forstår hvorfor det er så viktig å opprettholde publiseringen av det.
Licorne Skrevet 8. mars 2025 #1687 Skrevet 8. mars 2025 Vil bare minne om at LinkedIn rapporter inn hvem som ser profilene til folk, så denne brukeren prøver bare å samle opp navn på folk fra KG. Jeg antar det er fordi de driver med en ny runde med søksmål og anmeldelser. 13 24
refill Skrevet 8. mars 2025 #1688 Skrevet 8. mars 2025 Nettroll_jeger skrev (8 minutter siden): Til syvende og sist handler ikke MeToo om å «ta» enkeltpersoner, men om å skape et samfunn der respekt, likestilling og trygge arbeidsplasser er normen. Problemet har aldri vært bare noen få enkeltmenn, men en kultur som tillater og bagatelliserer trakassering. Det er den kulturen vi må endre, og det er der den virkelige jobben begynner. Tusvik har sagt at dette har vært en kultur i komikermiljøet, og hun har blitt tafset på av flere, ref artikkelen jeg postet tidligere. Jeg har aldri lest hvem dette er i media, og for meg er det ikke viktig å vite hvem det er. Men jeg undres over at fokuset er på enkeltpersoner og ikke på samfunnsproblemet. Dette er jeg enig i, og "lynsjestemning" er aldri bra, og det skjer for ofte. Men det tenker jeg er en helt annen diskusjon. For det er ikke det ØB (såvidt jeg kan se) har fokusert på. Hans fokus nå er brevet, og at T&T (SBT) er "skyld" i hans karriereproblemer. Det er sånn det blir lest. Av meg i hvertfall. Han er ikke den eneste i komikermiljøet som har fått gjennomgå, ei heller offentlig eller semi-offentlig. Flere har slitt med rus og "bedriten oppførsel", men har likevel klart å komme seg tilbake. Og da må man jo spørre seg selv hvorfor de har klart det, men ikke han. ØB burde jo egentlig hatt drahjelp i at SBT på en måte har blitt en slags "frontfigur" i saken hans, for hun er vel trolig den mest forhatte komikeren blant menn og veldig mange kvinner om man skal bedømme kommentarfelt - uansett om hun uttaler seg om Palestina eller gjør en helt ufarlig, random sketsj på Humoretaten. Men hun er jo ikke den eneste komikeren som har pekt på han. Jeg tror (nok en gang min subjektive mening basert på media og hans egne uttalelser), at det ikke handler om "me too debatten" for hans del, men at han tilsynelatende ikke tar fullt ansvar for sine handlinger. På ekte. Virkelig på ekte. 3 4
Nettroll_jeger Skrevet 8. mars 2025 #1689 Skrevet 8. mars 2025 Miomino skrev (1 time siden): Vet du, "jeg har sett" jeg også. Jeg har sett meldinger og bilder han har sendt til to kvinner. Kvinner som på det tidspunktet med minimal margin hadde rundet tjue år. Både tekst og bilder var kvalmende. Ikke minst med tanke på at "din beste venn" kunne vært faren til disse kvinnene. Å ja, "din beste venn" var fullstendig klar over kvinnenes alder. At du sitter her og forsvarer denne mannen er for meg like utrolig som at Burøe legger ansvaret for sitt fall på Tusvik & Tønne. Hans misbruk av kvinner ble avslørt før det omtalte brevet ble opplest i podcasten til. T&T. Hva tenker du om at"din beste venn" forgrep seg på en ung kollega på jobb? Kan ikke si jeg har sett han har "bedt om unnskyldning i bøtter og spann" for den handlingen. Hva er dine tanker om krangelen mellom Atle Antonsen og Burøe med eksfrue? Du vet den krangelen ekteparet Burøe sørget for ble til offentlig skittentøyvask ved å publisere meldinger fra Antonsen med dårlig skjulte hentydninger om hvem avsenderen var. Jeg tar som en selvfølge at "din beste venn" har informert deg om hva som utløste Antonsens vrede. Enkelte mennesker har bare ikke evnen til å legge seg flat og ta lærdom av egne idiotiske handlinger. Burøe og hans manager virker å være "prakteksemplar" av arten. De graver seg lengre og lengre ned for hvert ord og hver handling. Jeg «forsvarer» ikke hverken alt Ørjan eller andre for såvidt måtte ha gjort i livet sitt. Det jeg forsvarer er løgn som blir presentert som fakta og sannhetsvitne. Generelt sett er jeg allergisk mot drama, og det koster meg mye å navigere i dette minefeltet her inne. Jeg synes alle burde holde seg for god til å komme med påstander med retorikk som «overgrep, da dette normalt er en retorikk man bruker i anmeldelser og rettssaker. Det er en bevisst bruk av ord for å få det til å høres ut som en seksualforbryter. Hold debatten til det temaet handler om. Tenk om alle her inne hadde brukt energien sin til å kjempe kvinnekampen, som kan sikre oss kvinner plassen i samfunnet vi skal ha.
Nettroll_jeger Skrevet 8. mars 2025 #1690 Skrevet 8. mars 2025 refill skrev (8 minutter siden): Dette er jeg enig i, og "lynsjestemning" er aldri bra, og det skjer for ofte. Men det tenker jeg er en helt annen diskusjon. For det er ikke det ØB (såvidt jeg kan se) har fokusert på. Hans fokus nå er brevet, og at T&T (SBT) er "skyld" i hans karriereproblemer. Det er sånn det blir lest. Av meg i hvertfall. Han er ikke den eneste i komikermiljøet som har fått gjennomgå, ei heller offentlig eller semi-offentlig. Flere har slitt med rus og "bedriten oppførsel", men har likevel klart å komme seg tilbake. Og da må man jo spørre seg selv hvorfor de har klart det, men ikke han. ØB burde jo egentlig hatt drahjelp i at SBT på en måte har blitt en slags "frontfigur" i saken hans, for hun er vel trolig den mest forhatte komikeren blant menn og veldig mange kvinner om man skal bedømme kommentarfelt - uansett om hun uttaler seg om Palestina eller gjør en helt ufarlig, random sketsj på Humoretaten. Men hun er jo ikke den eneste komikeren som har pekt på han. Jeg tror (nok en gang min subjektive mening basert på media og hans egne uttalelser), at det ikke handler om "me too debatten" for hans del, men at han tilsynelatende ikke tar fullt ansvar for sine handlinger. På ekte. Virkelig på ekte. Vi har nok litt ulik opplevelse av dette 🫶
Nettroll_jeger Skrevet 8. mars 2025 #1691 Skrevet 8. mars 2025 Licorne skrev (31 minutter siden): Vil bare minne om at LinkedIn rapporter inn hvem som ser profilene til folk, så denne brukeren prøver bare å samle opp navn på folk fra KG. Jeg antar det er fordi de driver med en ny runde med søksmål og anmeldelser. Takk for info. Fint å bli opplyst selv om hva jeg prøver på 😅 Du vet at du kan se profiler som anonym der inne? https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/a566210/bes-ke-profiler-i-privat-eller-delvis-privat-modus?lang=no
Kollontaj Skrevet 8. mars 2025 #1692 Skrevet 8. mars 2025 (endret) Rimelig spesielt å kalle seg nettroll-jeger, for tror egentlig ikke det har vært noen nettroll i denne tråden, uten at jeg har fulgt godt med. Før nå. 🤭 Etter influencer-definisjonen er nettroll alle som er kritiske til det de driver med, alt fra barne-eksponering, reklame og kropps-press, så det kan hende det er forklaringen. Komikeren tror jeg forøvrig er uinteressant for de aller fleste, han bør egentlig ikke få oppmerksomhet, alt han står for er avleggs og harry. Endret 8. mars 2025 av Kollontaj 11 12
Nettroll_jeger Skrevet 8. mars 2025 #1693 Skrevet 8. mars 2025 Kollontaj skrev (18 minutter siden): Rimelig spesielt å kalle seg nettroll-jeger, for tror egentlig ikke det har vært noen nettroll i denne tråden, uten at jeg har fulgt godt med. Før nå. 🤭 Etter influencer-definisjonen er nettroll alle som er kritiske til det de driver med, alt fra barne-eksponering, reklame og kropps-press, så det kan hende det er forklaringen. Komikeren tror jeg forøvrig er uinteressant for de aller fleste, han bør egentlig ikke få oppmerksomhet, alt han står for er avleggs og harry. Om jeg ikke har gjort noe verre i livet, så lever jeg godt med det. Håper du får en fin lørdag og gjør noe som gjør deg glad 🫶
Vinnanna15 Skrevet 8. mars 2025 #1694 Skrevet 8. mars 2025 Nettroll_jeger skrev (13 minutter siden): Om jeg ikke har gjort noe verre i livet, så lever jeg godt med det. Håper du får en fin lørdag og gjør noe som gjør deg glad 🫶 🤮 13
Miominoen Skrevet 8. mars 2025 #1695 Skrevet 8. mars 2025 Nettroll_jeger skrev (1 time siden): Jeg «forsvarer» ikke hverken alt Ørjan eller andre for såvidt måtte ha gjort i livet sitt. Det jeg forsvarer er løgn som blir presentert som fakta og sannhetsvitne. Generelt sett er jeg allergisk mot drama, og det koster meg mye å navigere i dette minefeltet her inne. Jeg synes alle burde holde seg for god til å komme med påstander med retorikk som «overgrep, da dette normalt er en retorikk man bruker i anmeldelser og rettssaker. Det er en bevisst bruk av ord for å få det til å høres ut som en seksualforbryter. Hold debatten til det temaet handler om. Tenk om alle her inne hadde brukt energien sin til å kjempe kvinnekampen, som kan sikre oss kvinner plassen i samfunnet vi skal ha. Du forsvarer løgn?? Spesielt. Selv synes jeg løgn er en uting som jeg ikke er i nærheten av å bruke energi på å forsvare. Men bevares, you do you. Du får spørre"din beste venn Burøe" om historien han serverte om en gravid SBT. Den setter hans oppheng i dette brevet og løgner i et noe spesielt lys. Det er noe med det å kaste stein i glasshus. I dette tilfellet snakker vi kampestein.. 7 1 10
Vinnanna15 Skrevet 8. mars 2025 #1696 Skrevet 8. mars 2025 Folk hadde jo glemt han for lenge siden. Så gjør han "comeback " på den måten! Vi ble dessverre påminna om deg igjen,men jeg tror nok ikke karrieren din kommer til å gjøre et kjempe hopp fremover gitt... 11 1 5
minimymlen Skrevet 8. mars 2025 #1697 Skrevet 8. mars 2025 Kollontaj skrev (3 minutter siden): Rimelig spesielt å kalle seg nettroll-jeger, for tror egentlig ikke det har vært noen nettroll i denne tråden, uten at jeg har fulgt godt med. Før nå. 🤭 Etter influencer-definisjonen er nettroll alle som er kritiske til det de driver med, alt fra barne-eksponering, reklame og kropps-press, så det kan hende det er forklaringen. Komikeren tror jeg forøvrig er uinteressant for de aller fleste, han bør egentlig ikke få oppmerksomhet, alt han står for er avleggs og harry. Kan jo bare minne om noen av kjepphestene til Burøe og Bakke (burde de starte egen podcast under det navnet, kanskje?) gjennom flere år har vært at de ønsker å stoppe muligheten for å kunne kommentere anonymt på nett. Samtidig har de, og deres støttespillere, vært veldig aktive med å prøve å identifisere de som har kommet med negativ kritikk for deretter å jakte på dem og sende brev fra Elden. Samtidig har både Burøe og hans Komikerfrue i sin tid hatt blogger, der det var fritt frem og gjerne oppfordring til å skrive hva som helst i eget kommentarfelt som de tok null ansvar for å forvalte. Minner også om at dette er samme taktikk som flere influencere har benyttet seg av. Fotballfruemannen skyldte jo på at "nettrollene kom under huden på meg" da han ble avslørt som tidenes juksemaker på bloggen til fruen sin, og Ingeborg Heldal sa det rett ut at Fotballfruemannen var et nettroll, og kanskje det største nettrollet av dem alle. Og så har vi selveste influencercoachen, bakemor Davidsen, som i samarbeid med datidens selvutnevnte trolljeger Mia Landsem som klarte å identifisere flere av de som hadde kommentert på bloggen til bakemor, og fikk føle på raseriet hennes gjennom en bok om "Jordskjælv" (nei, handler ikke om geologi), anmeldelser, trusler om anmeldelser og det å kontakte arbeidsgiver til de som hadde kommentert. Boken om "Jordskjælv" ble nok ikke den suksessen forfatteren hadde håpet på og måtte jo også trekke tilbake deler av påstandene som blir gjengitt. Mye av dette er kjent og dokumentert i tidligere tråder om de involverte, så beklager at jeg ikke har lagt ved lenker her. Men en historie om trolljegeren kan jeg bjuda på https://www.dn.no/medier/blogg/bloggere/sosiale-medier/toppblogger-forsokte-a-lokke-bloggpoliti-i-internettfelle/2-1-475466 13 3
refill Skrevet 8. mars 2025 #1698 Skrevet 8. mars 2025 (endret) Nettroll_jeger skrev (1 time siden): Vi har nok litt ulik opplevelse av dette 🫶 Det har vi jo. Du kjenner han jo personlig tydeligvis, og jeg er en potensiell publikummer som nok er over gjennomsnittet opptatt av norsk humor. Og de fleste kjenner jo ikke han personlig. Så spørsmålet han bør stille seg er jo hvordan miljøet (alt fra kollegaer til booking) leser/tolker han. Ikke hva venner og familie gjør 😊 Men, jeg ønsker han lykke til med veien videre. Jeg har ikke noe personlig agg til han, men jeg syntes tematikken som har kommet opp her igjen er interessant. Hvordan reise seg etter et fall. Endret 8. mars 2025 av refill Byttet ut et ord 2
Kollontaj Skrevet 8. mars 2025 #1699 Skrevet 8. mars 2025 Nettroll_jeger skrev (1 time siden): Om jeg ikke har gjort noe verre i livet, så lever jeg godt med det. Håper du får en fin lørdag og gjør noe som gjør deg glad 🫶 Ingen som noen gang kritiserer influencere gjør noe annet i livet. Iallfall ikke noe som gjør oss glade. 🤣 😘 1 6
NiceOrNothing Skrevet 8. mars 2025 #1700 Skrevet 8. mars 2025 refill skrev (6 timer siden): Men er du ikke enig i at det blir veldig feil å gi T&T skylden for at karrieren hans ble ødelagt? Det var ikke det usanne brevet som gjorde at miljøet og "kunder" vendte han ryggen, det var jo summen av ting? For å være ærlig, jeg kunne ikke huske dette brevet i det hele tatt før det ble tatt opp igjen og. Jeg har jo garantert hørt det da jeg hørte mye på T&T frem til for noen år siden, jeg husker jo at hun/de outet han, men dette brevet er det knapt mulig å hente frem en fraksjon av minner om. Jeg tror, og det er da min personlige mening, at ØB ikke får noe oppsving igjen fordi han ikke har tatt noe reelt oppgjør med "fortiden" sin. Han har sagt unnskyld uten å si unnskyld. Han fortsetter å klandre andre for det som har skjedd han, som han strengt tatt bare har skyld i selv. Han havner litt i samme kategori som Trond Giske for meg (uten sammenligning forøvrig). Det ser ut til å mangle en grunnleggende forståelse for hva som er problemet. Og det opplegget nå? Jeg skjønner hans personlige behov for å få det fjernet ettersom det beviselig er usant, men jeg tror det skader omdømmet og karrieren hans mer. For han lar ikke publikum glemme hvorfor han forsvant. Du kan ikke bestemme hvilket skjelett som skal ramle ut av skapet når du åpner døren.. enig . Den podcasten var det MINSTE problemet hans . Både den gangen , og nå. Han selv nå som bringer podcasten på banen igjen . Men hadde jeg vært tusvik & tønne , hadde jeg fjernet akk den biten , om brevet , hvis det er mulig i ettertid . Både for å legge akkurat den død , og også for å «bevise « at det ikke er den episoden som er årsak til hans sviktende popularitet . 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå