Gå til innhold

Ørjan Burøe

venus*

Anbefalte innlegg

Felis skrev (2 timer siden):

Ørjan skulle ønske at han var dømt, for da tror han at karrieren hadde vært tilbake. Han sammenligner seg med Bernt Hulsker og David Toska. Det hadde vært bedre med 18 dager eller 18 måneder i fengsel, enn evig dom.

Sammenligner seg med David Toska?! Den dømte mannen som var del av gjengen, som drepte en politimann og gjorde flere Nokias-ansatte ufør?

Nei, Ørjan Burøe er et kjøtthue og gris. 

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hulderen skrev (1 time siden):

Har du en lenke til den?

Oj, vet nesten ikke om jeg har iq til å skjønne hvordan jeg deler :vetikke: Skal se hva jeg får til... :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ? Fra  48:30 ut i episoden :nikke:

:skriver: 🤞

Endret av Tradegy
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (4 timer siden):

Er det slutt med dama? Han viste ei dame til stadighet på snap, men nå er hun borte. Varte ikke lenge om så var.

Det er tydeligvis ingen som holder ut med han. Og det er jo forståelig. De forholdene han har hatt etter Marna har jo kun vart noen uker.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakke og Burøe er virkelig en match made in heaven. For en imponerende evne til å begå repeterende karakterdrap de begge besidder. 

Burøe fikk ikke karrieren sin ødelagt av T&T. Den ødela han helt selv når han i åresvis trakasserte og øste ut uønsket seksuell oppmerksomhet. Spesielt ille i situasjoner der han som kjent komiker hadde sosialt og karrieremessig overtak på offeret. Klassisk metoo-saker. Ikke gjorde han det bedre heller da han etterfølgende sendte den rabiate manageren sin etter de som sa i fra så manageren kunne trakassere og true han også. 

Burø og Bakke bør holde kjeft. Det er dem selv som kommer til å lide mest av å minne folk flest på hvilke ufordragelige drittsekker de er. Vil man unngå å bli mislikt blant folk flest - ikke gjør noe som folk flest misliker. Så enkelt er det faktisk. Og det er faktisk ikke folk flest sin oppgave å glemme eller tilgi noe som helst. 

Legger til: Takk @Felis:blomst2: Elsker podcast-analysene dine. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (1 time siden):

Her

:skriver: 🤞

Du fikk til, tusen takk!

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Felis skrev (3 timer siden):

Jeg er åpen for en utfordring.

Mannegruppa Ottar er en av disse podcastene som starter helt uten innledning, og som ny lytter innser jeg raskt at det ikke er for meg. Det handler om boksing, blod, powertools og skytevåpen, og er så macho og fullt av testosteron at jeg sannsynligvis fikk antydning til hår på brystkassa bare av å høre på innledningen.

Men et stykke uti der kommer de på å presentere Ørjan Burøe, som, i følge verten, er en av de få open mic standupkomikerne alle vet hvem er. Så Ørjan er kjendis, erklærer de, på godt og vondt, men de skal de komme tilbake til. 

Ørjan selv har tatt med seg gave til gutta, en pakke med trelags, resirkulert dopapir. Det er mulig det skulle være en intern spøk, men det virker ikke som om gutta ser humoren i det. Tvert imot virker de glade for gaven, for de har bare en rull igjen i studio, så nå slipper de å sloss om den dersom noen skal drite... (ja, dere skjønner sjargongen)

Etter forbausende mange samarbeidsavtaler som må promoteres er det endelig klart for Ørjan, og Aron (?) går rett på. Han sier at veldig mange forbinder Ørjan med avisoverskrifter i meeto-perioden. Han sier at Ørjan var "heksejaktet" i en lang periode. Han lurer på hvordan det var for Ørjan og hans nærmeste.

Ørjan opplevde mye hat i podcaster og på trollekanaler, og det var veldig tøft. Men han sier at noe av det var selvforskyldt, og det har han bedt om unnskyldning for. Dette unner han ingen andre å stå i, ikke engang hans verste fiender. Når han i dag ser sånne heksejakter skjer, så skjønner han hvordan dette mennesket har det. Han minner om at det kan gå galt, og Aron trekker umiddelbart frem Tore Tønne.

Her vil jeg bare legge til at medfølelsen til Ørjan ikke stikker dypere enn at han ganske nylig kastet seg på heksejakten mot Vita og Wanda og lagde et innlegg hvor han oppfordret til full boikott av søstrene fordi de hadde oppført seg ufint på en restaurant. Så det er et alvorlig sprik mellom hva Ørjan sier og hva Ørjan gjør, noe som sannsynligvis er grunnen til at han ikke kommer videre...

Ørjan hevder det er veldig enkelt å peke ett sted, for å få ut sin egen agg og sitt eget sinne, og trekker frem Marius Høiby. Han presiserer at han ikke forsvarer det han har tiltalt for, men vi vet jo ikke om han har gjort det. I følge Ørjan har Marius hatt en veldig vanskelig oppvekst, med alkoholisert far og alkoholisert bestefar og som fireåring ble han løftet opp for hele Norge som Simba... Det er både arv og miljø som har fått Marius dit han er i dag.  Men media tar ikke tak i at 11% av kvinner er utsatt for vold, vi skal bare "ta" Marius, sier Ørjan.

Aron har tydeligvis sin egen agenda her, og synes veldig synd på Marius, som blir gått etter i sømmene i ungdomstiden hans. Aron selv hadde en utagerende ungdomstid og er veldig glad for at ingen gikk han i sømmene.

Aron sier at måten de hang ut Ørjan på, så skulle man nesten tro at han var en voldsmann, og så var han egentlig bare glad i damer.  Han trekker frem Tusvik, som hevder at Ørjan har tatt henne på f*tta, og sier at vi bare har hørt en side av saken. Det MÅ jo være dratt litt ut av kontekst??

Ørjan sier at han har bestemt seg for å ikke ødelegge Sigrids opplevelse av saken, men egentlig skulle bare Marna ta et bilde av at han tok Sigrid på lårene, fordi hun har så fine bein. Og så skulle han ta oppå magen hennes. Men så var han veldig full og kom til å ta henne på innsiden av låret hennes. Men Sigrid var edru og lo, men var ubekvem, og hun eier sin opplevelse av det, sier Ørjan.

Dette skjedde to år før meeto, sier Ørjan, men da den kom, så gravde de opp alle gamle saker. Ørjan stakkars, skulle jo bare stå i bresjen for meeto og innrømme at han hadde oppført seg ufint. Men han ringte henne dagen etterpå og ba om unnskyldning, og da hadde Sigrid svart at hun kom til å snakke om det i podcasten. Ørjan hadde ikke trodd at hun skulle snakke om det i flere år etterpå.

Aron hevder at han aldri har hørt Ørjan snakke om saken, så han følger kanskje ikke så godt med?

Jeg registrerer at ingen av dem nevner det faktum at Sigrid var høygravid og derfor ekstra sårbar....

Ørjan fikk aldri mulighet til å si unnskyld, synes han, og det syntes han var vanskelig. VG hadde sett meldinger han hadde sendt til 5 forskjellige jenter, og da Ørjan ba om å få se meldingene, så fikk han ikke det. Vg sa at de skulle beskytte ofrene. Meldingene ble også sendt til Dagbladet, men de ville ikke trykke saken, fordi Dagbladet så at det var en seksuell dialog mellom jentene og Ørjan. Ørjan har reflektert litt over maktbalansen der, at han var kjendis og jentene kanskje så opp til han. Men så sa moren hans at hun alltid hadde løpt etter Elvis og Beatles, så det er bare sånn det er med jenter...

Ørjan hadde en stylist som var litt rar og off. Hun fortalte han om mange andre kjendiser som trakasserte henne. Så sluttet hun og så dukket brevet opp i podcasten til Tusvik og Tønne. Da ringte VG og skulle gjøre et intervju med henne. Ørjan sa at de ikke måtte det, fordi hun løy om alt og var psykisk syk. Men VG valgte å kjøre saken, på tross av at Kemma ikke hadde noen meldinger å vise til. For et år siden ble Kemma dømt for trakassering og drapstrusler mot Ørjan. Ørjan ønsket bare å beskytte Kemma, for han skjønte at hun var syk.

Ørjan innrømmer at han ikke har vært helt uskyldig, men han synes det er vanskelig å be om unnskyldning, for han vet ikke hvem han skal be om unnskyldning til. Han foretrekker at jentene kommer til han en til en og forklarer at det han gjorde var ubehagelig. Da først kan han be om unnskyldning.

Ørjan føler at han er cancelled, han skulle gjerne vært med i Farmen, eller noe, men opplever at han ikke slipper til. Han får ikke engang komme på God Morgen Norge. Han er også cancelled i Harstad. Og på alle standup-scenene i Oslo.

Ørjan skulle ønske at han var dømt, for da tror han at karrieren hadde vært tilbake. Han sammenligner seg med Bernt Hulsker og David Toska. Det hadde vært bedre med 18 dager eller 18 måneder i fengsel, enn evig dom.

Selv om Ørjan er kansellert i media, så føler han ikke at han er kansellert blant publikum. Showene hans er godt besøk og han er ikke redd for å gå på etter en annen komiker, for han synes alltid at han er best.

Ørjan har reist rundt i utkantnorge og der oppfører noen kvinner seg dårlig. Han presiserer ikke hva han legger i det. Men han prøver å huske at han er større og sterkere og være en bra mann.

Ørjan synes det verste med alt dette er at han har mistet kollegaene sine. Han hørte at fadderen for barnet hans (en komiker) sa i en podcast at Ørjan kunne gå og henge seg i garasjen. Han treffer også kollegaer som han prater med, som på slutten av samtalen ber Ørjan ikke nevne at de har snakket sammen. Dette er folk han tidligere så på som familie, så dette synes han er ganske sårt.

Det er 36 minutter igjen av podcasten, og det virker som om de stort sett er ferdige med meeto, så jeg runder av her, før jeg får full pels på kassa av overdose testosteron...

Wow, du er helt rå, Felis! Kudos for å ha utholdenhet til å lide deg gjennom dette makkverket av en podcast. Jeg klarte rett og slett ikke mer en 7 minutter, og det var vel omtrent rett etter den nevnte dorullgaven. 

"han synes det er vanskelig å be om unnskyldning, for han vet ikke hvem han skal be om unnskyldning til. Han foretrekker at jentene kommer til han en til en og forklarer at det han gjorde var ubehagelig. Da først kan han be om unnskyldning." Eh, han er virkelig ikke sann! Det er vel ingen ved sine fulle fem som ønsker å kontakte Ørjan for da risikerer man jo å få den gale manageren etter seg.

Det er jo null evne til refleksjon, og han sutrer fremdeles over hvor stort offer han er. Er ikke overrasket over at synes det er urettferdig at Bernt Hulsker er inne i varmen igjen, men har tydeligvis ikke forstått hvorfor Bernt får være med å leke igjen og ikke han selv. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om å være sin egen verste fiende. 😳🤣 Felis: 👏🏻❤️

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minimymlen skrev (41 minutter siden):

Wow, du er helt rå, Felis! Kudos for å ha utholdenhet til å lide deg gjennom dette makkverket av en podcast. Jeg klarte rett og slett ikke mer en 7 minutter, og det var vel omtrent rett etter den nevnte dorullgaven. 

"han synes det er vanskelig å be om unnskyldning, for han vet ikke hvem han skal be om unnskyldning til. Han foretrekker at jentene kommer til han en til en og forklarer at det han gjorde var ubehagelig. Da først kan han be om unnskyldning." Eh, han er virkelig ikke sann! Det er vel ingen ved sine fulle fem som ønsker å kontakte Ørjan for da risikerer man jo å få den gale manageren etter seg.

Det er jo null evne til refleksjon, og han sutrer fremdeles over hvor stort offer han er. Er ikke overrasket over at synes det er urettferdig at Bernt Hulsker er inne i varmen igjen, men har tydeligvis ikke forstått hvorfor Bernt får være med å leke igjen og ikke han selv. 

Ja det er helt uforståelig sett utenfra.
ØB skjønner ikke selv hvem/når/hvor han har trakassert. Ikke er han enig i det han drev med var så ille uansett. Han sender rett som det er folk han er uenig med i klørne på sin truende ufyselige manager.
Og så skjønner han ikke hvorfor kvinnene ikke kommer til ham nå!?! Situasjonsforståelsen er totalt fraværende. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (2 timer siden):

Bakke og Burøe er virkelig en match made in heaven. For en imponerende evne til å begå repeterende karakterdrap de begge besidder. 

Burøe fikk ikke karrieren sin ødelagt av T&T. Den ødela han helt selv når han i åresvis trakasserte og øste ut uønsket seksuell oppmerksomhet. Spesielt ille i situasjoner der han som kjent komiker hadde sosialt og karrieremessig overtak på offeret. Klassisk metoo-saker. Ikke gjorde han det bedre heller da han etterfølgende sendte den rabiate manageren sin etter de som sa i fra så manageren kunne trakassere og true han også. 

Burø og Bakke bør holde kjeft. Det er dem selv som kommer til å lide mest av å minne folk flest på hvilke ufordragelige drittsekker de er. Vil man unngå å bli mislikt blant folk flest - ikke gjør noe som folk flest misliker. Så enkelt er det faktisk. Og det er faktisk ikke folk flest sin oppgave å glemme eller tilgi noe som helst. 

Legger til: Takk @Felis:blomst2: Elsker podcast-analysene dine. 

Så enig. Og de får som fortjent begge to og forstår tydeligvis ikke at de graver seg lenger og lenger ned. Det er faktisk helt utrolig å bevitne når man er normalt oppegående, midt i livet og har en god dose med livserfaring. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minimymlen skrev (48 minutter siden):

Det siterte; det er vanskelig å finne ord🙈 

@Felis takk🙏

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erland Bakke ødela mer for Burøes karriere enn metoo-sakene. 

Og han fortsetter å ødelegge flere år senere. Da er det ikke håp. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (8 minutter siden):

Erland Bakke ødela mer for Burøes karriere enn metoo-sakene. 

Og han fortsetter å ødelegge flere år senere. Da er det ikke håp. 

Jeg ser at en annen podcast har fjerna sin episode som snakket om Kjendismanager-saken også, (Støme og Jerman, episode 250) så spørs om en viss manager er ute og skal fjerne alle bevis for alt som har skjedd? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ørjan, jeg vet du fremdeles leser her inne, så nå skal du få et råd fra meg.

Du lurer på hvorfor Hulsker og Toska får nye muligheter, mens du ikke engang får til en kaffeavtale med God Morgen Norge. I ditt hode skyldes det at de to andre er dømt, og dermed ferdige med saken, mens du har en slags evig dom over deg. Personlig synes jeg sammenligningen med Toska var litt søkt, men Hulsker er kanskje ingen dum sammenligning. 

Jeg tror ikke det har noe med dom å gjøre i det hele tatt, men andre aspekter som hvor lenge ugjerningen fikk pågå. Du har antastet kvinner som ikke ønsker det lenger enn Toska har sittet inne. Det tar tid å overbevise noen om at slik oppførsel plutselig kan snu. Det er fint å høre deg fortelle at du har lært, at du har sluttet å klå på damer som ikke vil og at du forstår maktbalansen mellom deg selv som standup-kjendis og for eksempel en garderobedame på Latter. 

Vel, stryk det siste, for du har tydeligvis ikke forstått den maktbalansen like vel. Den tiraden om din mor som løp etter Elvis tyder på at det ikke når frem. Så la meg forklare det. Når en stor kjendis kommer til jobben din og skal gjøre et show, så er det ikke alltid så kult å være den jenta som fikk kjendisen i dårlig humør. Og det er i hvert fall ikke kult å være den jenta som må sladre på kjendisens ubehagelige oppførsel. da er det ofte enklere å bare bite tennene sammen, prøve å glemme at det skjedde og gå videre. For trust me, du er ingen Elvis, det var ikke sånn at damene lå langflate etter deg. Det viste historiene deres med all tydelighet.

Så dessverre konkluderer jeg med at du bare ikke forstår hvilken skade du påførte dine ofre, og da blir det vanskelig å tilgi, ikke sant? Enda vanskeligere blir det når du ikke ønsker å be om unnskyldning heller. Du vil at disse jentene skal komme til deg og trygle om en unnskyldning. Som nevnt tidligere i denne tråden, hvem tør det?

For her kommer hovedgrunnen til at du ikke får legge dette bak deg: Du klarer ikke selv å la det ligge. Du og din sjarmerende managervenn løper fremdeles, 6 år senere og anmelder og skremmer kvinnene du forgrep deg på. Hva i all verden trodde du at du skulle oppnå ved å anmelde Podme og gå etter Tusvik og Tønne? Det eneste som skjer er at folk søker opp episoden og lytter til den. Igjen! Og det er faktisk helt greit, for du har muligens retten på din side når du sier Kemma aldri ble utsatt for det hun beskriver i det brevet. Men hun setter ord på NØYAKTIG det svært mange kvinner opplevde fra din side. Personlig tror jeg ikke det er tilfeldig, men jeg lar det bli med det.

Uansett, denne oppførselen er grunnen til at du ikke kommer inn i varmen. Du viser din aggresjon, samtidig som du holder dine egne overgrep høyst aktuelle. DERFOR står du på stedet hvil. Det har ingenting med manglende dom å gjøre.

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (10 minutter siden):

Ørjan, jeg vet du fremdeles leser her inne, så nå skal du få et råd fra meg.

Du lurer på hvorfor Hulsker og Toska får nye muligheter, mens du ikke engang får til en kaffeavtale med God Morgen Norge. I ditt hode skyldes det at de to andre er dømt, og dermed ferdige med saken, mens du har en slags evig dom over deg. Personlig synes jeg sammenligningen med Toska var litt søkt, men Hulsker er kanskje ingen dum sammenligning. 

Jeg tror ikke det har noe med dom å gjøre i det hele tatt, men andre aspekter som hvor lenge ugjerningen fikk pågå. Du har antastet kvinner som ikke ønsker det lenger enn Toska har sittet inne. Det tar tid å overbevise noen om at slik oppførsel plutselig kan snu. Det er fint å høre deg fortelle at du har lært, at du har sluttet å klå på damer som ikke vil og at du forstår maktbalansen mellom deg selv som standup-kjendis og for eksempel en garderobedame på Latter. 

Vel, stryk det siste, for du har tydeligvis ikke forstått den maktbalansen like vel. Den tiraden om din mor som løp etter Elvis tyder på at det ikke når frem. Så la meg forklare det. Når en stor kjendis kommer til jobben din og skal gjøre et show, så er det ikke alltid så kult å være den jenta som fikk kjendisen i dårlig humør. Og det er i hvert fall ikke kult å være den jenta som må sladre på kjendisens ubehagelige oppførsel. da er det ofte enklere å bare bite tennene sammen, prøve å glemme at det skjedde og gå videre. For trust me, du er ingen Elvis, det var ikke sånn at damene lå langflate etter deg. Det viste historiene deres med all tydelighet.

Så dessverre konkluderer jeg med at du bare ikke forstår hvilken skade du påførte dine ofre, og da blir det vanskelig å tilgi, ikke sant? Enda vanskeligere blir det når du ikke ønsker å be om unnskyldning heller. Du vil at disse jentene skal komme til deg og trygle om en unnskyldning. Som nevnt tidligere i denne tråden, hvem tør det?

For her kommer hovedgrunnen til at du ikke får legge dette bak deg: Du klarer ikke selv å la det ligge. Du og din sjarmerende managervenn løper fremdeles, 6 år senere og anmelder og skremmer kvinnene du forgrep deg på. Hva i all verden trodde du at du skulle oppnå ved å anmelde Podme og gå etter Tusvik og Tønne? Det eneste som skjer er at folk søker opp episoden og lytter til den. Igjen! Og det er faktisk helt greit, for du har muligens retten på din side når du sier Kemma aldri ble utsatt for det hun beskriver i det brevet. Men hun setter ord på NØYAKTIG det svært mange kvinner opplevde fra din side. Personlig tror jeg ikke det er tilfeldig, men jeg lar det bli med det.

Uansett, denne oppførselen er grunnen til at du ikke kommer inn i varmen. Du viser din aggresjon, samtidig som du holder dine egne overgrep høyst aktuelle. DERFOR står du på stedet hvil. Det har ingenting med manglende dom å gjøre.

Du glemte denne insisterende viljen til å tviholde på offerrollen, ellers er det spot on!

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hummingbird2 skrev (13 minutter siden):

Han bør beskyttes fra seg selv og Erland Bakke. Han drar opp saken igjen og igjen og viser null selvinnsikt eller anger over hva han har påført andre. Bare det at han tror han hadde blitt tilgitt nå dersom han hadde blitt dømt og sittet inne sier alt om hvor lite innsikt og virkelighetsforståelse han har. I løpet av de siste dagene har han lagt ut quotes om at mennesker med liten vennekrets er sterke mennesker fordi de ikke krever validering fra andre. Ironisk nok, når han lever av (og for) å bli validert. Jeg tror kretsen hans er minimal nå sammenlignet med før saken eksploderte i 2019. Det er synd, fordi alle trenger mennesker rundt seg. Men dette er Ørjans egen skyld, og ingen fjerning av podcastsepisoder vil endre andres syn på ham. Ved å dra dette opp igjen 6 år etter fyrer han opp under saken på nytt istedenfor å la den ligge.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (21 minutter siden):

Han bør beskyttes fra seg selv og Erland Bakke. Han drar opp saken igjen og igjen og viser null selvinnsikt eller anger over hva han har påført andre. Bare det at han tror han hadde blitt tilgitt nå dersom han hadde blitt dømt og sittet inne sier alt om hvor lite innsikt og virkelighetsforståelse han har. I løpet av de siste dagene har han lagt ut quotes om at mennesker med liten vennekrets er sterke mennesker fordi de ikke krever validering fra andre. Ironisk nok, når han lever av (og for) å bli validert. Jeg tror kretsen hans er minimal nå sammenlignet med før saken eksploderte i 2019. Det er synd, fordi alle trenger mennesker rundt seg. Men dette er Ørjans egen skyld, og ingen fjerning av podcastsepisoder vil endre andres syn på ham. Ved å dra dette opp igjen 6 år etter fyrer han opp under saken på nytt istedenfor å la den ligge.

Ja,ikke bare er han ekkel,men han er stokk dum også! 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være bittert for Ørjan å være vitne til at Marna fikk tilbud om å være med i ulike realityserier så fort hun skilte seg fra ham,  deretter at Bernt Hulsker ble tatt inn i varmen igjen og tilsynelatende er back on track i sin karriere og at Atle Antonsen fikk polert bort sine riper i lakken. Sistnevnte var jo litt ivrig på SMS'er og Chill out, men godeste Ørjan utnyttet jo dette til sin fordel på egen blogg. Artig at han og kjendismanagerkompisen nå er så opptatt redaktøransvar og æreskrenkelser. Skulle egentlig likt å se hele den meldingsutvekslingen, for bloggeier Ørjan klarte jo på snedig vis å oute senderen pluss hadde jo full kontroll over hva som ble lagt ut. 

Videre er hans nemesis (i hvert fall i Ørjan sitt hode) Sigrid BT med i et humorprogram  som er en del av gullrekka på selveste rikskanalen. Hver fredag er hun på TV, mens han står på scenen i halvfulle saler i grisgrendte strøk og er til og med kansellert i Harstad! 

På tide for Ørjan å trå ut av egen offerrolle, ta ansvar for det han har gjort og la fortid være fortid. Og innse at det faktisk ikke er en menneskerett å være med i TV-produksjoner eller å være komiker. 

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minimymlen skrev (21 minutter siden):

Må jo være bittert for Ørjan å være vitne til at Marna fikk tilbud om å være med i ulike realityserier så fort hun skilte seg fra ham,  deretter at Bernt Hulsker ble tatt inn i varmen igjen og tilsynelatende er back on track i sin karriere og at Atle Antonsen fikk polert bort sine riper i lakken. Sistnevnte var jo litt ivrig på SMS'er og Chill out, men godeste Ørjan utnyttet jo dette til sin fordel på egen blogg. Artig at han og kjendismanagerkompisen nå er så opptatt redaktøransvar og æreskrenkelser. Skulle egentlig likt å se hele den meldingsutvekslingen, for bloggeier Ørjan klarte jo på snedig vis å oute senderen pluss hadde jo full kontroll over hva som ble lagt ut. 

Videre er hans nemesis (i hvert fall i Ørjan sitt hode) Sigrid BT med i et humorprogram  som er en del av gullrekka på selveste rikskanalen. Hver fredag er hun på TV, mens han står på scenen i halvfulle saler i grisgrendte strøk og er til og med kansellert i Harstad! 

På tide for Ørjan å trå ut av egen offerrolle, ta ansvar for det han har gjort og la fortid være fortid. Og innse at det faktisk ikke er en menneskerett å være med i TV-produksjoner eller å være komiker. 

Hvorfor er han kansellert i Harstad? Har han gjort noe spesielt der, eller er det bate pga den dritten han har drevet med generellt? Jeg syns i grunnen det er rart at noen ønsker forestillingene hans i det hele tatt.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...