Million Skrevet 10. juni 2019 #21 Skrevet 10. juni 2019 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå på normal og kjøp tøymykner der. Jeg har pleid å kjøpe de som koster nesten 50kr i vanlig butikk, til halve prisen. Det er disse som heter comfort eller noe sånt. Anonymkode: b8ed2...562 Enig! 🙂 Normal-butikkene har helt uslåelige priser. Jeg fikk helt bakoversveis da jeg så at hårfargingmiddelet mitt, som koster over 150,- i vanlig butikk og enda mer på parfymeri à la Vita, koster kun HALVE PRISEN på Normal; 75,- kroner bare! De har virkelig gode priser på ting. Når jeg skal handle noe nå, f.eks. tannbørster eller hva som helst, går jeg først på Normal og sjekker om de har det der. Og ofte har de faktisk det. De har blant annet noen sterke sauser på flaske som sønnen min har dilla på, til en rimelig penge. Når det gjelder bruk av skyllemiddel, så har jeg hele mitt liv av gammel vane brukt de med parfyme i. Trodde liksom at parfymefri bare var for "de allergiske folka". Kjøpte den med parfyme, Comfort Fresh Tech (blå) i flere år. Så bodde jeg midlertidig hos faren min noen uker pga renovering hjemme, og da ble jeg kjent med de parfymefrie vaskemidlene og skyllemiddel. Det lukter jo rent og frisk luft av klær som det er brukt parfymefrie skyllemiddel på også! Jeg ble på en måte "omvendt og frelst", og nå kjøper jeg bare parfymefrie (Sensitive) vaskepulver og skyllemiddel selv. Når klærne tørker utendørs, lukter de frisk luft og vind når de er tørre Før luktet de kunstig parfyme. Endret 10. juni 2019 av Million 1
Pal Fungi Skrevet 10. juni 2019 #22 Skrevet 10. juni 2019 Apropos ødelegge tøy, hva skjedde med sånne ark til å ha i tørketrommelen? Det har jeg ikke sett på flere år.
Million Skrevet 10. juni 2019 #23 Skrevet 10. juni 2019 3 minutter siden, KittyNose skrev: Apropos ødelegge tøy, hva skjedde med sånne ark til å ha i tørketrommelen? Det har jeg ikke sett på flere år. Jeg har aldri sett det i Norge? Trodde det var en sånn amerikansk greie? De snakker alltid om det der, og blir det filmet at folk i en amerikansk film skal tromle noe, så hiver de alltid inn et sånt ark. Hvor har du sett det til salgs i Norge? 1
Pal Fungi Skrevet 10. juni 2019 #24 Skrevet 10. juni 2019 1 minutt siden, Million skrev: Jeg har aldri sett det i Norge? Trodde det var en sånn amerikansk greie? De snakker alltid om det der, og blir det filmet at folk i en amerikansk film skal tromle noe, så hiver de alltid inn et sånt ark. Hvor har du sett det til salgs i Norge? Jeg husker at moren min brukte å kjøpe det da jeg var barn, så en del år siden med andre ord 😜 Tror det var på vanlig dagligvarebutikk.
Million Skrevet 10. juni 2019 #25 Skrevet 10. juni 2019 (endret) 3 minutter siden, KittyNose skrev: Jeg husker at moren min brukte å kjøpe det da jeg var barn, så en del år siden med andre ord 😜 Tror det var på vanlig dagligvarebutikk. Søkte litt på det, det heter dryer sheets, og de er vanlig til salgs på steder som iherb og ebay. Men har altså aldri sett det i Norge, og jeg har handlet mine egne dagligvarer siden 1991 Endret 10. juni 2019 av Million
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #26 Skrevet 10. juni 2019 35 minutter siden, Honey Dew skrev: Lurer på hvor lenge det er til de kommer med et skyllemiddel som dufter syrin Anonymkode: 876f5...725
Pal Fungi Skrevet 10. juni 2019 #27 Skrevet 10. juni 2019 (endret) 5 minutter siden, Million skrev: Søkte litt på det, det heter dryer sheets, og de er vanlig til salgs på steder som iherb og ebay. Men har altså aldri sett det i Norge, og jeg har handlet mine egne dagligvarer siden 1991 Skal ikke si 100% sikkert om det faktisk var på dagligvare da..🤔 Ser at man kan kjøpe det på Power. https://www.power.no/hvitevarer/tilbehoer-til-hvitevarer/tilbehoer-til-vask-og-toerk/electrolux-toerkeark/p-217133/ Endret 10. juni 2019 av KittyNose 1
Million Skrevet 10. juni 2019 #28 Skrevet 10. juni 2019 1 minutt siden, KittyNose skrev: Skal ikke si 100% sikkert om det faktisk var på dagligvare da..🤔 Ser at man kan kjøpe det på Power. https://www.power.no/hvitevarer/tilbehoer-til-hvitevarer/tilbehoer-til-vask-og-toerk/electrolux-toerkeark/p-217133/ Oi, for en pris! 30 ark, kr 141,-. Stykkprisen blir 4,70 for å tromle de med litt godlukt og få de antistatiske. Jaja, nok avsporing herfra. Beklager! 1
Honey Dew Skrevet 10. juni 2019 #29 Skrevet 10. juni 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 876f5...725 Hvor får man kjøpt dette? 1
Million Skrevet 10. juni 2019 #30 Skrevet 10. juni 2019 (endret) 2 minutter siden, Honey Dew skrev: Hvor får man kjøpt dette? Det ser ut som det selges bare i Sverige, når jeg tok et bildesøk i Google. Som her og her for eksempel. Men samtidig får jeg en litt sånn Europris-feeling når jeg ser pakningen.... kanskje det selges i sånne butikker her i landet? Endret 10. juni 2019 av Million 1
Honey Dew Skrevet 10. juni 2019 #31 Skrevet 10. juni 2019 1 time siden, Million skrev: Det ser ut som det selges bare i Sverige, når jeg tok et bildesøk i Google. Som her og her for eksempel. Men samtidig får jeg en litt sånn Europris-feeling når jeg ser pakningen.... kanskje det selges i sånne butikker her i landet? Har ikke funnet det .(
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #32 Skrevet 10. juni 2019 1 time siden, Honey Dew skrev: Hvor får man kjøpt dette? Har du eller noen du kjenner anledning til å handle på en Coop-butikk i Sverige? https://www.coop.se/handla-online/varor/hushall/disk-tvatt/skoljmedel/167347711-skoljmedel-syren/ Anonymkode: f5c85...843
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #33 Skrevet 10. juni 2019 Till att börja med kommer Grummes sköljmedel att finnas hos Coop, Axfood och Bergendahls.https://www.orkla.se/news/grumme-skoljmedel-alltid-med-miljon-fokus/ Kontakt Orkla og hør om den selges i Norge eller i en Svensk butikk som kan sende til Norge Anonymkode: f5c85...843
Orchideae Skrevet 22. desember 2019 #34 Skrevet 22. desember 2019 På 10.6.2019 den 18.31, Honey Dew skrev: Lurer på hvor lenge det er til de kommer med et skyllemiddel som dufter syrin Comfort har ett som heter syrindrøm. Kjøpte på Coop obs.
Honey Dew Skrevet 23. desember 2019 #35 Skrevet 23. desember 2019 12 timer siden, Orchideae skrev: Comfort har ett som heter syrindrøm. Kjøpte på Coop obs. Tusen takk. Da skal jeg løpe avgårde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå