Gå til innhold

gode sommersko for " problemføtter" ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger nye sommersko, går stort sett bare i joggesko fordi de er komfortable og skånsomme for føttene. Sko med høye hæler eller som er helt flate er uaktuelle å gå i. Men har du et forslag til sommersko som er gode for føttene og samtidig ser litt ok ut og kan brukes til halvfint ( på shopping og slik) ? Legg gjerne ved link. 

Anonymkode: 0da66...bf3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ecco er gode sko, og de har noen fine sandaler og ballerina sko. 

Anonymkode: 6d70c...d3e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er godt fornøyd med Otz. De har innvendige korksåler som er litt sånn helseskoliknende. Ellers har jo både Ecco og Klaveness mye forskjellig

Anonymkode: 06ae9...5e7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes IKKE Ecco-sko er gode. Har du vonde føtter vil jeg anbefale Sketchers, de er de eneste skoene jeg kan bruke. 

Anonymkode: 96a6e...c80

• Liker 2
Skrevet

Hva med et par Hoka, de er veldig gode! Kjøper du svart farge er de jo mer nøytrale. 

Gjest Kritt
Skrevet
På 10.6.2019 den 16.26, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger nye sommersko, går stort sett bare i joggesko fordi de er komfortable og skånsomme for føttene. Sko med høye hæler eller som er helt flate er uaktuelle å gå i. Men har du et forslag til sommersko som er gode for føttene og samtidig ser litt ok ut og kan brukes til halvfint ( på shopping og slik) ? Legg gjerne ved link. 

Anonymkode: 0da66...bf3

Akkurat nå er det jo veldig moderne med fancy joggesko til alt, og det finnes mye fint og samtidig komfortabelt. Ellers synes jeg Mephisto og Ecco kan ha pene og komfortable sandaler og andre sko, om en ser bort fra alle kjerringgreiene i mellom 🙈. Birkenstock er jo i mine øyne maksimalt komfortabelt, og finnes også i "bling" og sølv og gull, men de er jo helt flate.

Skrevet

Jeg har samme problem. I fjor kjøpte jeg fitflop-sandaler, de.er fantastiske. Men sliter fortsatt med å finne sommersko til jobb, der får vi ikke vise hæler og tær.

Skrevet

OTZ shoes!

Skjermbilde 2019-06-12 kl. 10.24.07.png

AnonymBruker
Skrevet

Softwalk har en del fine sko og de er meget behagelige på!

Anonymkode: 11859...662

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...