AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #1 Skrevet 10. juni 2019 Lurer på dette. Hva er normalen? Anonymkode: 61fd2...be7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #2 Skrevet 10. juni 2019 Hva mener du med "kunne"? Altså, jeg kunne nok fått ereksjon og gjennomført en ONS uten problem. Men interessen for det forsvinner i stor grad når jeg har forelsket meg i noen. Da blir hun nummer én, og alle andre blekner i forhold. Hadde definitivt ikke risikert å miste henne, for å pule rundt på noen ubetydelige damer. Anonymkode: 2586a...9e0 11
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #3 Skrevet 10. juni 2019 Synes det er helt feil å holde på med flere samtidig. Virker som det er normalt blant mange unge i dag, tror de ender opp avstumpede følelsesmessig en del av dem. Uten evne til å binde seg til noen. Anonymkode: 4ed0d...057 7
stan Skrevet 10. juni 2019 #4 Skrevet 10. juni 2019 Du mener om det ikke hadde noen konsekvenser? At begge damene var lykkelige med opplegget? Hva er sannsynligheten for det? 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #5 Skrevet 10. juni 2019 Tenkte om du som mann hadde hatt samvittighet til å gjort det. Bare for sex og hun du datet ikke visste det. Er det en slags utroskap selvom det ikke er et forhold enda? Anonymkode: 61fd2...be7
Sphere Skrevet 10. juni 2019 #6 Skrevet 10. juni 2019 Nei, jeg er nok ganske dust der. Får jeg interesse for noen, er det hun som er interessant. Alt annet blir bare støy, som vil gjøre det vanskeligere å fatte en god beslutning. Men jeg skjønner det er helt vanlig å spre eggene sine i flere kurver, og samtidig kanskje også beholde en evt backup til man selv føler det blir seriøst. Ikke rart det er mange som sliter der ute i datingens verden. 5
Hr. Aktiv Skrevet 10. juni 2019 #7 Skrevet 10. juni 2019 Jeg gjør ikke det. Jeg konsentrerer meg kun om hun jeg dater. Er det slik at jeg kan tenke på andre damer mens jeg driver å dater ei så burde jeg strengt tatt vurdere om jeg i heletatt skal fortsette datingfasen. 7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #8 Skrevet 10. juni 2019 4 minutter siden, Sphere skrev: Nei, jeg er nok ganske dust der. Får jeg interesse for noen, er det hun som er interessant. Alt annet blir bare støy, som vil gjøre det vanskeligere å fatte en god beslutning. Men jeg skjønner det er helt vanlig å spre eggene sine i flere kurver, og samtidig kanskje også beholde en evt backup til man selv føler det blir seriøst. Ikke rart det er mange som sliter der ute i datingens verden. Ja. Det er vanskelig å finne seriøse menn. Jeg har ihvertfall gitt opp. Ser mange hevder de er snille menn men det er bare løgn alt sammen. Anonymkode: 3f9e0...2e0 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #11 Skrevet 10. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja. Det er vanskelig å finne seriøse menn. Jeg har ihvertfall gitt opp. Ser mange hevder de er snille menn men det er bare løgn alt sammen. Anonymkode: 3f9e0...2e0 Det er bare i eventyrene folk er "snille" eller "slemme"... I virkelighetens verden har alle styrker og svakheter, så er det noen få som er psycho. Massevis av menn vil ha seriøse forhold, kanskje sett bort i fra de aller yngste. Hvis du ikke finner dem gjør du noe feil, rett og slett. Og de som ikke vil ha et forhold til deg er ikke slem av den grunn 🙂 Anonymkode: 4ed0d...057 4
Sphere Skrevet 10. juni 2019 #12 Skrevet 10. juni 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Det er vanskelig å finne seriøse menn. Jeg har ihvertfall gitt opp. Ser mange hevder de er snille menn men det er bare løgn alt sammen. Anonymkode: 3f9e0...2e0 Det er ingen dans på roser for menn heller. Tro meg. 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #14 Skrevet 10. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare i eventyrene folk er "snille" eller "slemme"... I virkelighetens verden har alle styrker og svakheter, så er det noen få som er psycho. Massevis av menn vil ha seriøse forhold, kanskje sett bort i fra de aller yngste. Hvis du ikke finner dem gjør du noe feil, rett og slett. Og de som ikke vil ha et forhold til deg er ikke slem av den grunn 🙂 Anonymkode: 4ed0d...057 Ikke helt hva jeg mener men ok... Jeg har møtt på menn som hevder de er snille men som ikke er det. Jeg har rett og slett møtt på prinser som har blitt til frosker. Som selger seg inn bra og deretter viser sitt sanne jeg. Ikke vær kravstor sa folk. Ok sa jeg og endte med en tanke om at forhold ikke er noe for meg. Anonymkode: 3f9e0...2e0 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #15 Skrevet 10. juni 2019 2 minutter siden, Sphere skrev: Det er ingen dans på roser for menn heller. Tro meg. Joda. Om dere slutter å gå etter de samme damene så går det helt fint. Det er da ikke vanskelig å skjønne at når 100% av menn går etter 30% av kvinner så blir det konkurranse for dere der de kjekkeste mennene kommer best ut? Anonymkode: 3f9e0...2e0 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #16 Skrevet 10. juni 2019 Hvis jeg dater en dame og har interesse for henne ville jeg ikke hatt fokus på en annen, så det hadde stoppet seg selv. Anonymkode: c6caf...b74 1
Sphere Skrevet 10. juni 2019 #17 Skrevet 10. juni 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda. Om dere slutter å gå etter de samme damene så går det helt fint. Det er da ikke vanskelig å skjønne at når 100% av menn går etter 30% av kvinner så blir det konkurranse for dere der de kjekkeste mennene kommer best ut? Anonymkode: 3f9e0...2e0 Denne kan du like gjerne snu til å gjelde kvinner. Går etter de samme mannfolka og lurer på hvorfor disse ikke ønsker å slå seg til ro. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #18 Skrevet 10. juni 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda. Om dere slutter å gå etter de samme damene så går det helt fint. Det er da ikke vanskelig å skjønne at når 100% av menn går etter 30% av kvinner så blir det konkurranse for dere der de kjekkeste mennene kommer best ut? Anonymkode: 3f9e0...2e0 Hahahaha...... Nå er ikke dere damer helt borte dere heller da. Det skal aller helst være badboy (spenning), eller riking. Gjennomsnittsmannen faller igjennom, med mindre han er 9-10 utseendemessig. Anonymkode: 56f64...86b 1
Sanjar Skrevet 10. juni 2019 #19 Skrevet 10. juni 2019 Alle menn ønsker seg dette. De som sier at de ikke gjør det, lyver. 🙃🙃
Hillbill Skrevet 10. juni 2019 #20 Skrevet 10. juni 2019 Har forsøkt. Havnet i en situasjon der sjansen bød seg. Var tidlig i dating stadiet med ei da nummer to kom rimelig uanmeldt inn i bildet og gjorde seg tilgjengelig. Den gang hadde ikke kroppen nok blod til å forsyne begge hodene samtidig og det nedre vant... Var absolutt ikke komfortabel med det i ettertid og angret som en hund, så det ble med den ene gangen! Så min oppriktige mening: I etterpåklokskapens og ikke minst moralens navn, la det være! 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå