Gå til innhold

Erfaringer med MiniMeis?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lurt på å kjøpe MiniMeis. På reklamen ser den jo helt super ut. Tenkte for å overta etter bæresele.

Men så ser jeg det ligger flere på Finn som er brukt 2-3 ganger bare.. er det fordi den ikke er noe god å bruke?

Jeg er liten og smal, mannen er vanlig mannestr med bredere skuldre etc. Vil den passe til begge tror dere? Eller er det sannsynlig at den blir ubehagelig for en av oss å ha på?

Anonymkode: 21c28...93e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var selv skeptisk, siden det selges mange på Finn som kun er brukt 2-3 ganger. 

Så jeg kjøpte selv brukt for å finne ut. Jeg kan ikke skjønne hvorfor. Den vi har, er blitt brukt mye, både ut i naturen og på festivaler. Jeg bruker den mest av meg og mannen. Den er behagelig å bruke og deilig å ha hendene fri. 

Til tross for mye bruk, ser den utrolig ny og fin ut. Så det kan hende at annonsene bare lyver🤔

Det er nå min erfaring☺️

Anonymkode: f2f3e...39a

AnonymBruker
Skrevet

Vi vurderer også å kjøpe en sånn, i stedet for å kjøpe bæremeis. 

Sånne ting er det mange som brenner seg på. Det ligger mange "nye" bæremeiser på finn også.

Kanskje ungen hater den, eller man syntes det var ubehagelig å gå med, osv. Vi har solgt de to bæreselene vi kjøpte, tilnærmet likt ubrukt, for småen nektet sitte i dem.. 

Men håper en meis hvor han kommer høyt opp vil være kjekkere...

Anonymkode: 673ae...f44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...