Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke mitt drømmeområde. Jeg synes det er lite der, og tett mellom byggene. Hadde heller sett på for eksempel rett opp åsen til etterstadsletta som er langt mer sentralt, solrike balkonger og relativt rimelige priser. Ikke nytt da, og hvis det er moderne leiligheter man vil ha, må man uansett bo mye tettere enn jeg hadde trivdes med. 

Anonymkode: baf6f...466

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kværnerbyen er et dårlig sted å bo, og jeg snakker av erfaring. Hvor skal jeg starte? Hva med den gangen jeg gikk tur i nærområdet og ble stoppet av bevæpnet politi fordi det er en stor og relativt farlig organisert gjeng som har oppholdssted rett i nærheten? Eller da naboen min ble ranet ved kirken? 

Dette er jo bare bagateller tenker du kanskje... hva med oversvømmelsen pga dårlig infrastruktur? Hva med det dårlige sollyset? Noen litt LENGER OPP i åsen i Aktanderbyen har solfest om sommeren når sola endelig titter frem, og de har ikke store fæle bygninger som dekker til sollyset engang! 

Nei, grøss! Det er virkelig et forferdelig prosjekt som aldri burde blitt realisert (i alle fall ikke slik det ble).

Anonymkode: 06507...104

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...