Dru Skrevet 30. april 2005 #3 Skrevet 30. april 2005 Det blir avgjort i direktesending på mandag, så jeg tror ikke noen vet det.
Vibs Skrevet 30. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2005 Det blir avgjort i direktesending på mandag' date=' så jeg tror ikke noen vet det.[/quote'] Ok. Har ikke fått med meg siste episoder og får heller ikke med meg finalen. Var ikke klar over at den ble sendt direkte (har ikke fått det inntrykket av klippene som reklamerer for finalen).
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2005 #7 Skrevet 30. april 2005 Samme som The Apprentice, går på TV Norge mandager. Det er hun Nikita-dama som er sjefen og gir folk sparken etter hvert. Finalen er til mandag og det konkurreres om en stilling som gir 1 mill i årslønn.
Dru Skrevet 30. april 2005 #8 Skrevet 30. april 2005 Ok. Har ikke fått med meg siste episoder og får heller ikke med meg finalen. Var ikke klar over at den ble sendt direkte (har ikke fått det inntrykket av klippene som reklamerer for finalen). Nei, oppdragene de har er ikke direktesendt. Men seansen i styrerommet skal visstnok sendes direkte.
Vibs Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2005 Nå har jeg fått med meg hvem som er vinneren - og jeg synes den beste vant. Hele programmet var faktisk meget god reklame for Nikita...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå