AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #1 Skrevet 10. juni 2019 Dere som driver med bdsm, hva slags titler bruker dere til deres Dom/sub? Synes det er vanskeligere å bruke det norske språket i senga enn engelsk og ønsker litt inspirasjon Anonymkode: 5552b...fff
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #3 Skrevet 10. juni 2019 Onkel (navnet her). Kaller jeg min Dom for. Noen har Daddy issues, jeg har tydeligvis Onkel-issues 😅😅 Anonymkode: 4b548...360 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #4 Skrevet 10. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Onkel (navnet her). Kaller jeg min Dom for. Noen har Daddy issues, jeg har tydeligvis Onkel-issues 😅😅 Anonymkode: 4b548...360 Den var ny! 😃 Anonymkode: 5552b...fff
282_NaughtySpark Skrevet 10. juni 2019 #5 Skrevet 10. juni 2019 Han jeg treffer vil at jeg skal kalle han "Mester", men jeg vil ikke 😂 Han omtaler seg selv som Mester, men krever ikke at jeg bruker det når vi treffes, han har bare spurt om jeg vil. Sånn ellers så er jeg enig i at det er få titler jeg syns funker eller høres naturlige ut på norsk, jeg foretrekker som oftest "Sir" når jeg snakker/skriver engelsk, men det også blir rart på norsk. Men jeg likter forslaget over her om Onkel! 😍 Det inspirerte noe gøyale tanker og fantasier her, tror jeg nesten må nevne det for han jeg treffer, siden vi begge er litt interessert i ageplay, selv om det foreløpig ikke har vært en del av repertoaret når vi treffes. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #6 Skrevet 10. juni 2019 Jeg kaller min Dom for Onkel fordi han er femten år eldre enn meg, og fordi han minner meg (utseende) om min onkel sånn jeg husker han fra da jeg var liten. Det er noe skittent, tabubelagt og forbudt over det som tenner noe sykt👌 Vet jo at folk ellers ofte bruker betefnelsen Daddy og sånt, men en Onkel er enda mer grisete, streng og ufyselig 😍😁👌 Seksualitet er spennende saker! Anonymkode: 4b548...360 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #7 Skrevet 10. juni 2019 Master bruker vi. Vet om flere som bruker Herre, men det funker ikke for meg. Anonymkode: 21524...2ba
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #8 Skrevet 11. juni 2019 Bruker "Herre", er det som funker best med min dialekt 😂 Anonymkode: 887fe...cec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå