Gå til innhold

Vil han bry seg om jeg har nupper nedentil? (2 dager etter intimbarbering!!)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikveld skal jeg til han jeg dater, og det blir en stund til vi møtes igjen så jeg håper vi skal ha sex. Problemet er at det er nå to dager siden jeg shavet meg (dårlig planlegging) og det er litt stubber og røde nupper der nede, hvis jeg shaver det bort blir det bare verre så jeg lurer på om han vil bry seg om det? Med mindre noen av dere har noen kjerringråd?

Anonymkode: 1ed3c...e59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er veldig usannsynlig at han vil bry seg om det.

Hilsen mann

Anonymkode: 68426...08d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tviler. Har hvert fall aldri fått noen kommentarer, og jeg har ofte røde nupper! 

Anonymkode: 8acc5...ee9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er veldig usannsynlig at han vil bry seg om det.

Hilsen mann

Ok! Takk! Fjoh

AnonymBruker
Skrevet

Han kommer til å late som om han ikke bryr seg, fordi han er høflig. Men seriøst liksom, syns du det er pent å se på røde nuppete underliv som I tillegg har stubber som gjør vondt?? Hvorfor barbere når det er umulig å holde det pent? Da er det bedre å bytte metode. 

Anonymkode: ce030...156

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han kommer til å late som om han ikke bryr seg, fordi han er høflig. Men seriøst liksom, syns du det er pent å se på røde nuppete underliv som I tillegg har stubber som gjør vondt?? Hvorfor barbere når det er umulig å holde det pent? Da er det bedre å bytte metode. 

Anonymkode: ce030...156

Dette er en idiotisk kommentar som du ikke burde ta seriøst, TS.

Med unntak av de siste to setningene. Hvis du synes det er ubehagelig/flaut å ha røde nupper så er det ingenting i veien for å f.eks bare klippe det kort i stedet for å barbere.

Men som sagt, de aller aller aller fleste menn vil bry seg svært lite uansett.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en idiotisk kommentar som du ikke burde ta seriøst, TS.

Med unntak av de siste to setningene. Hvis du synes det er ubehagelig/flaut å ha røde nupper så er det ingenting i veien for å f.eks bare klippe det kort i stedet for å barbere.

Men som sagt, de aller aller aller fleste menn vil bry seg svært lite uansett.

Burde jeg kanskje gi han en heads up da? 

Ts

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikveld skal jeg til han jeg dater, og det blir en stund til vi møtes igjen så jeg håper vi skal ha sex. Problemet er at det er nå to dager siden jeg shavet meg (dårlig planlegging) og det er litt stubber og røde nupper der nede, hvis jeg shaver det bort blir det bare verre så jeg lurer på om han vil bry seg om det? Med mindre noen av dere har noen kjerringråd?

Jeg hadde ikke brydd meg. Er sikkert litt skjeggete selv der av og til så.. :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Han vil ikke bry seg, og hvis han bryr seg, skal du gi faen og ha selvrespekt. Da er han ikke noe å samle på uansett. Lykke til, Ts!

Anonymkode: 8bc6f...003

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig planlagt! Men det vet du jo siden du allerede skriver det her. Jeg ville gitt en kort forklaring så slipper han å tro at du ikke kan stelle deg (mitt inntrykk er at gutter&menn bryr seg vesentlig mer om dette enn man blir fortalt her på kg). 

Anonymkode: 8b626...8f1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis noe så naturlig som at hår gror er nok til å få en mann til å ikke ville ha meg så er han definitivt ikke noe jeg ville hatt noe med! 

Å være ustelt handler om å ikke bry seg om seg selv eller ha normal hygiene, at man får stubb nå og da er faktisk noe man ikke kommer utenom... Stubb kommer jo allerede etter en dag 😅 

Kos deg på date, og gi faen i dette usunne presset.. 

Anonymkode: 13843...122

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig planlagt! Men det vet du jo siden du allerede skriver det her. Jeg ville gitt en kort forklaring så slipper han å tro at du ikke kan stelle deg (mitt inntrykk er at gutter&menn bryr seg vesentlig mer om dette enn man blir fortalt her på kg). 

Og så. Hvem gidder å være med sånne gutter? Hun har ingenting å unnskylde. Håper han er en kjempefyr som har litt mer mellom øra enn å kritisere en som har prøvd å gjøre seg fin.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke kan stelle seg? :fnise:

Hjelpes.

Anonymkode: b114b...99f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Smør litt mandelolje på, det roer irritert hud og demper røde nupper.

Anonymkode: 42980...d94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer av at her er det stort sett kvinner som forteller at menn ikke bryr seg 😆

Anonymkode: 0c7d1...a8f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bedre med røde nupper enn frisert, liksom? :klo:

Anonymkode: 0c7d1...a8f

AnonymBruker
Skrevet

Dette er noe vi menn er klar over og må ta konsekvensen av ved barbering. Så ikke tenk på det. 

Anonymkode: 709b4...5b4

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Burde jeg kanskje gi han en heads up da? 

Ts

Nei, hvorfor trekke oppmerksomheten mot det? Med litt dempet belysning og den rette stillingen er det ikke sikkert han ser det engang. 

Anonymkode: 0a200...b17

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hvorfor trekke oppmerksomheten mot det? Med litt dempet belysning og den rette stillingen er det ikke sikkert han ser det engang. 

Anonymkode: 0a200...b17

Neimen herreguuud, slutt å være så feig eller prippen. Gi han fuckings heads up! Dette skal være hyggelig, ikke stressende og selvbevisst.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...