AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #1 Skrevet 10. juni 2019 Hei Jeg begynner å lure på om babyen min hater meg.min sønn på 4mnd roer seg aldri hos meg(mammaen) vist jeg prøver å ligge han oppå meg og stryke på ryggen og kose så klikker det helt for han,han hyler og klorer meg jeg trodde det var sann at babyer roet seg hos mor, vertfall ikke helt omvendt. Det er veldig trist og jeg føler ikke han liker meg i det hele tatt. Ammer ikke,så er ikke lukten av melk som gjør han urolig Anonymkode: 712a6...f9f
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #2 Skrevet 10. juni 2019 Dette er veldig vanlig, og babyer misliker ikke andre. Jeg tipper grunnen til sterk misnøye når du legger han oppå deg er vondt i magen som presser i mageleie. Barnet mitt likte bare å bli bært utover i «sitteposisjon», og hylte som en illsint stukken gris om jeg prøvde på mageleie. Trykker/grynter babyen endel? Anonymkode: a85d7...aec 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #3 Skrevet 10. juni 2019 Sånn var eldstebarnet mitt også da han var baby. Bare pappaen som klarte å roe han og få han til å sove. En periode senere var det bare meg mamma som gjaldt. Har ingenting med at babyen misliker deg å gjøre. Anonymkode: cbc7e...ce5 2
Krabbekrølle Skrevet 10. juni 2019 #4 Skrevet 10. juni 2019 (endret) Det er ikke uvanlig. Babyer merker ofte om vi er stresset eller usikker. Det har ikke noe med å gjøre at du gjør en dårlig jobb eller at han ikke liker deg. Barn tenker ikke på den måten. Har du prøvd bæresele? Bare gi det litt tid så ordner det seg nok. Lykke til! Endret 10. juni 2019 av Krabbekrølle
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #5 Skrevet 10. juni 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er veldig vanlig, og babyer misliker ikke andre. Jeg tipper grunnen til sterk misnøye når du legger han oppå deg er vondt i magen som presser i mageleie. Barnet mitt likte bare å bli bært utover i «sitteposisjon», og hylte som en illsint stukken gris om jeg prøvde på mageleie. Trykker/grynter babyen endel? Anonymkode: a85d7...aec Han har slitt veldig mye med magen så kan sikkert være det som plager Anonymkode: 712a6...f9f
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #6 Skrevet 10. juni 2019 7 minutter siden, Krabbekrølle skrev: Det er ikke uvanlig. Babyer merker ofte om vi er stresset eller usikker. Det har ikke noe med å gjøre at du gjør en dårlig jobb eller at han ikke liker deg. Barn tenker ikke på den måten. Har du prøvd bæresele? Bare gi det litt tid så ordner det seg nok. Lykke til! Godt å vite,jeg elsker jo han over alt på denne jorden så får litt vont i meg.Bæresele funker desverre veldig dårlig😅 Anonymkode: 712a6...f9f
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 10. juni 2019 #7 Skrevet 10. juni 2019 Babyen hater deg selvsagt ikke ❤️ Kanskje han har vondt i magen?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #8 Skrevet 10. juni 2019 Hater deg? 😳 Kunne ikke i min villeste fantasi tro at noen faktisk -tror- at en baby kan -hate- noen. Babyer har ikke utviklet denne typen emosjoner. Anonymkode: 83022...934 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #9 Skrevet 10. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Godt å vite,jeg elsker jo han over alt på denne jorden så får litt vont i meg.Bæresele funker desverre veldig dårlig😅 Anonymkode: 712a6...f9f Igjen, helt likt hos oss pga magevondt Husker en gang jeg absolutt skulle ha han inn i bæresjal i en posisjon som liksom skulle være så bra - og det endte med at han sprutgulpet ned hele sofaen fordi han fikk press på magen 😳 Så da droppet jeg hele bæresele/sjalgreiene for godt. Barnet mitt trivdes best på trilletur, så da gjorde vi mye av det. Han likte også som sagt å bli bært med rumpa på armen min og ansiktet sitt utover mot omgivelsene - og kunne ikke bæres som andre babyer over skuldrene. Reagerer han like illsint om han ligger på fanget ditt med magen opp? Vi gjorde mye av det (ikke lenge av gangen, men for å få kontakt - snakke og synge osv). Og så fikk jeg tips av fysioterapeut om å mate ham i vippestol (vi gav flaske) for å få mer øyekontakt siden han jo ikke ville ligge som «normalt». Det var og greit Om han blir grinete/sint av å ligge også å ryggen selv i noen sekunder kan det hende han sliter med refluks. Anonymkode: a85d7...aec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå