AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #1 Skrevet 10. juni 2019 Hei! Ønsker å spise mer plantebasert, men så er det slik at mannen er tidenes kjøtt-spiser og hater vegetarmat. Har også ei lita jente jeg ikke prakker på vegetarmat enda, valget får hun selv ta når hun blir eldre. Noen her som lever plantebasert selv om resten av fam ikke gjør det? Hvordan går det opp? Tips og råd?? Anonymkode: 1a594...263
Gjest WhisperingWind Skrevet 10. juni 2019 #2 Skrevet 10. juni 2019 Spiser akkurat det samme, bare bytter ut mitt med vegetaralterntiv.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #3 Skrevet 10. juni 2019 Lager mye vegetarmat som jeg topper med bacon eller skinke til kjøttetere Anonymkode: e5900...075
Tanuki Skrevet 10. juni 2019 #4 Skrevet 10. juni 2019 Spiser stort sett vanlig mat, lager ekstra grønnsaker til meg slik at jeg ikke trenger å spise kjøtt. Og så har vi 1-2 kjøttfrie dager hvor alle spiser vegetarmat.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #5 Skrevet 10. juni 2019 Jeg spiser mye vegetar, og ellers kun kylling og fisk. Mitt barn på 8 år spiser det samme som meg. Synes ikke det er noe galt i det, så lenge man spise variert og næringsrikt. Men blir vanskelig for deg hvis mannen din er kjøtteter. Mannen min spiser kun hjemme annenhver helg stort sett, så vi merker ikke så mye til ulikt kosthold her. Han er også kjøtteter, men får vel i seg nok i løpet av uka, så han kan spise kylling/fisk i helgene. Anonymkode: 1cbb6...7e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå