AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #1 Skrevet 10. juni 2019 Vi sover med vinduet åpent om natten, på dagtid lufter jeg ordentlig ut med vi vinduet på vidt gap. Men med temperaturen som er ute nå får vi det ikke kaldere enn mellom 20-22 grader, den ligger i gjennomsnitt på ca. 21 grader. Jeg har jo lest at den perfekte temperaturen for spedbarn er 18-19 grader, hvordan fikk dere det til nå disse sommer månedene? Og er det for varmt å ga det mellom 20-22 grader!? kan informere om at vi oppholder oss på Vestlandet. Anonymkode: 690cf...ed0
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #2 Skrevet 10. juni 2019 Synes ikke det er behagelig å sove i varmt soverom, så det er alltid deilig når det går mot høst igjen (i forhold til soving på natten). Men det er jo ikke farlig å sove i et rom som er 22 grader. Ha vinduet åpent slik at det kommer luft inn, og drikk nok vann i løpet av dagen, så slipper du hodepine når du våkner. Sov med laken i stedet for dyne. Anonymkode: f23a2...2b7
Blingblingtahei Skrevet 10. juni 2019 #3 Skrevet 10. juni 2019 Vi har det like varmt på soverommet, får det ikke kaldere. Jeg lar baby sove i korterma body da, han turner rundt i senga så han har ikke mye dyne på seg men er fremdeles ikke kald.. Jeg tenker det er bedre at det er litt varmt enn å sove med for eks ac eller vifte, det tror jeg ikke er sunt for noen. Men går det ann å åpne et annet vindu i nærheten av soverommet og ha døra åpen når dere legger dere som at det blir litt gjennomtrekk og sirkulasjon i lufta? Det bruker jeg å gjøre når det er på det varmeste, da står hvertfall ikke lufta stille 😊🌞
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå