Mann 33 Skrevet 10. juni 2019 #1 Skrevet 10. juni 2019 Plages veldig av hemorider nå, må jeg skikkelig på do henger de ut som en drueklasa, veldig ekkelt. Har prøvd de stikkpillene sheriprock eller noe, men liten funksjon på de, hva gjør jeg? Har også angst for å gå til legen min så han kan se opp i rompa 😩😩😩 tipps trikks???? gutt 33
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #2 Skrevet 10. juni 2019 Da synes jeg du bør gå til lege. Det er visstnok ganske enkelt å få dem operert bort. Jeg har selv hatt litt tendens til dette også. Tror det kom av at jeg måtte holde meg mye på grunn av mangel på toalett i jobbsituasjonen (mye bilkjøring) og da ble avføringen ofte ganske treg. Legen sa at jeg kanskje måtte operere men at jeg først burde prøve å endre kost og slikt. Det hjalp og nå er de nesten borte. Jeg begynte å spise noe fibersaker (Metamucil tror jeg det hette) og så ble jeg mer nøye med å gå på do straks jeg merket behovet. Anonymkode: 219a5...b22 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #3 Skrevet 10. juni 2019 Bestill Mayinglong på eBay fra Kina. Inneholder sikkert mye rart siden de ikke har så mye regulering på hva de putter i produktene sine, men det funker. Anonymkode: f4a37...e61 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #4 Skrevet 10. juni 2019 "Gutt" på 33? Og jeg som trodde man gikk fra gutt til mann når man var rundt 20..... Anonymkode: ecb73...b15 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #5 Skrevet 10. juni 2019 Kanskje det er strømpebuksene som gjør at du får det, strammer for mye i rassen!!! Anonymkode: 2c07e...369
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå