Gå til innhold

Er det flere men her ute som lever ett ganske normalt liv, med unger og kone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det fler som er som meg? Jeg lever ett riktig så godt liv, er gift samboer og vi har 2 barn, 6 og 12 år. Vi har vell vært sammen i 8 år. Den elste er fra ett annet forhold jeg har hatt. Jeg er 33 år å synes sex er fantastisk, etter samme greine flere år på rad har jeg noen kinky tanker til meg selv inimellom, jeg drømmer om at hun tar over akten og viser hvem som er skjef, jeg vil ha en finger i rumpa mens hu suger meg, ikke nok med det men jeg vil hu skal bruke en dildo på meg😳 jeg er sånn passe homo fob uten at jeg sier det til noen, men blir litt satt ut da jeg blir på det kåteste å ønsker å bli pult av en jente med strap on..... o my god skriver jeg dette 😳😳 shitt eller. Virkelig lyst å bli tatt med strapp on og føle meg underdannig.

har jeg blitt syk eller er det noen andre som har samme greie? Tengt deg det ligge der med binn foran øyne, ha på noen lange knestrømper som går helt opp til underlivet å videre bli tatt av en skjønn dame med strapp på 🤩🤩🤩 omg noe jeg drømmer om. Skjukt ja godt mulig🤭

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er langt ifra syk, og synes du er tøff som har en sånn fetish. Har lest en god del om dette, og det er sinnsyke orgasmer man kan få av dette. Da er det prostataen som utløser orgasmen i stedet for vanlig sex. Du trenger ikke å være homo for å ha ting i analen, men det kan oppfattes for det hos noen.

Men at du drømmer om en skjønn dame som tar deg i strapon, da ble jeg litt usikker på hvordan ho dama di ser ut🙊

Skrevet

Dama er skjønn værtfall uten dildoen foran he he

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke du en annen tråd om denne fetishen? Holder vel med en tråd om gangen?

Anonymkode: c748e...32d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...