Gå til innhold

Snart 28 og kåt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Angrer på at jeg ikke hadde sex tidligere, for jeg tenkte at om jeg har sex med han så vil han ta meg lite seriøst. Saken er at vi treffes nok aldri igjen. Jeg hadde følelser for han. Var forelsket i en før det og som jeg hadde sjansen til å ha sex med. Vi datet i 3 år og da han lå i senga med meg hadde følelsene gått over. Jeg trodde de ville komme tilbake men ham føltes feil for meg. Han andre liker jeg litt enda, har isåfall ikke truffet noen jeg tenner mer på. Men virker som dørene er stengt for oss likevel (han er ikke gift eller i forhold). 

Æsj...når møter jeg en jeg forelsker meg i liksom? :( 

Anonymkode: c5d57...dfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha datet i 3 år har nok det heller godt over til vennskap sikkert ja, du har mistet følelsen for han. Men hvorfor ventet dere i 3 år? Du må jo ha møtt den mest tålmodigste mannen på denne jord! Var du redd for å ha sex med han fordi du syntes det var pinlig å ikke kunne noe om sex fra før? Hvis dere var forelsket, skulle du ha benyttet sjansen når du følte for det. De fleste tilfellene går det meget bra uten å ha peiling på sex, ting skjer helt naturlig når man begynner å kysse noen man har følelser for. At du er "ubrukt" som 28 åring er ikke negativt, og mange gutter synes det er digg å lære deg opp. Ikke vær redd for å ha sex i ettertid, så skal du nok se at alt ordner seg. Joda, det finnes håp for deg også kjære venn:blomst:

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, museslikker69 skrev:

Etter å ha datet i 3 år har nok det heller godt over til vennskap sikkert ja, du har mistet følelsen for han. Men hvorfor ventet dere i 3 år? Du må jo ha møtt den mest tålmodigste mannen på denne jord! Var du redd for å ha sex med han fordi du syntes det var pinlig å ikke kunne noe om sex fra før? Hvis dere var forelsket, skulle du ha benyttet sjansen når du følte for det. De fleste tilfellene går det meget bra uten å ha peiling på sex, ting skjer helt naturlig når man begynner å kysse noen man har følelser for. At du er "ubrukt" som 28 åring er ikke negativt, og mange gutter synes det er digg å lære deg opp. Ikke vær redd for å ha sex i ettertid, så skal du nok se at alt ordner seg. Joda, det finnes håp for deg også kjære venn:blomst:

Jeg hadde følelser, men tenkte at jeg ikke var bra nok. At han ikke følte det samme for meg og at han ville ghoste. Men jeg forelsket meg i ny og har ikke glemt han

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg forelsket meg i ny og har ikke glemt han

Oki, da har nok den første satt spor i deg, men det er jo vanskelig eller umulig å være forelsket i 2 menn samtidig da, da er det noe annet du kjenner som pirrer...

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, museslikker69 skrev:

Oki, da har nok den første satt spor i deg, men det er jo vanskelig eller umulig å være forelsket i 2 menn samtidig da, da er det noe annet du kjenner som pirrer...

Jeg er ikke forelsket i 2 samtidig...... han første har jeg ikke følelser for lenger. Han andre , vel, vi flørtet. Jeg ble syk og har falt utenom både arbeidsliv og sosialt. Har stagnert litt mentalt av det. Denne fyren har jobb og nettverk og lever dagene sine, mest sannsynlig gått videre for lenge siden.

Skrevet

Aha ja, men du følte du ikke var bra nok? Var det derfor du ikke hadde sex med han?

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, museslikker69 skrev:

Aha ja, men du følte du ikke var bra nok? Var det derfor du ikke hadde sex med han?

Tok ikke initiativ mens jeg hadde følelser. Når han faktisk gjorde så var ikke jeg forelsket lenger 

Skrevet

Håper det går bedre med deg nå da, du har jo planene klare. Men ikke se på deg selv om du mangler erfaring da, alt ordner seg når man er forelsket, og ønsker deg lykke til:blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...