AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #1 Del Skrevet 9. juni 2019 Slår jeg av strømmen på en krets, og på igjen etter noen minutter, vil den først slå seg av igjen automatisk, veldig kjapt. I andre forsøk kommer den på, og blir på. Hvorfor? Anonymkode: 3b8fc...460 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #2 Del Skrevet 9. juni 2019 Er dette i tilfeller der sikringen har slått seg av selv først? (Jeg ser du skriver at du slår den av, men jeg skjønner ikke hvorfor? Har du problem med sikringen?) Jeg hadde en sikring der den slo seg av, og nektet å gå på før mange timer senere. Det viste seg at det var kommet fukt i en stikkontakt. Anonymkode: f7bf9...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #3 Del Skrevet 9. juni 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slår jeg av strømmen på en krets, og på igjen etter noen minutter, vil den først slå seg av igjen automatisk, veldig kjapt. I andre forsøk kommer den på, og blir på. Hvorfor? Anonymkode: 3b8fc...460 Du har en feil på enten et elektrisk apparat eller det elektriske anlegget. Å slå på på nytt og på nytt er høyst sannsynlig brannfarlig. Kontakt elektrikker. Anonymkode: f19b2...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #4 Del Skrevet 9. juni 2019 Vi er kunder hos Breiband og deres antenner sliter med kontinuerlig bruk av nettet. Enkleste måten å fikse det på er å ta strømmen på den i noen få minutter. For å slippe å gå opp, legger jeg bare om sikringen. En elektriker som var innom her sa at dette skulle man også gjøre med hovedsikringen en gang i måneden...så dette for kontekst. Anonymkode: 3b8fc...460 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå