AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #1 Skrevet 9. juni 2019 Er uke 36 og nå er jeg ganske lei 🙈 Stor mage, andpusten, ingenting av klær passer, hvertfall gått opp 2 str (xs til m) så har lyst å handle inn alt nytt, men tørr ikke da det ikke er lenge til fødsel 😬 Aner ikke hvordan kroppen blir etterpå, så sprader for det meste i mannens boxer og bruker ammebh hjemme 🙈 Ellers er formen fin😊 fødebag er så å si klar og mangler bare å kjøpe det som skal i stelleskuffen 👌🏼 hvilken uke er du i? Og hvordan går det meg deg? 😄 Anonymkode: 4d0b7...7f1
Rosewood Skrevet 9. juni 2019 #2 Skrevet 9. juni 2019 Jeg er i uke 31. Ting begynner virkelig å bli tungt ja! 🤪 Blir andpusten av ingenting. Sliter med halsbrann og blir skikkelig varm i perioder 🥵 Den lille inni der begynner å få litt mindre plass og det kjennes godt i bevegelsene, haha, det er koselig men jaggu kjennes det litt som å få juling og 😂 Og hormonene er overalt 🤪 Også begynner jeg å stresse litt pga ting vi ikke har klar enda - som seng, stellebord, rommet som ikke er begynt på engang..
SansaS Skrevet 9. juni 2019 #3 Skrevet 9. juni 2019 Uke 38. Klarer meg greit men det er tungt fysisk. Det værste er ventingen, føles som en slags sorg å gå å vente. Men må bare holde ut noen dager til
Denobulan Skrevet 9. juni 2019 #4 Skrevet 9. juni 2019 Uke 22- kjenner nesten ikke til at jeg er gravid. Leser fra dere over her, og tenker at jeg skal bare nyte dette så lenge det varer 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #5 Skrevet 9. juni 2019 1 time siden, SansaS skrev: Uke 38. Klarer meg greit men det er tungt fysisk. Det værste er ventingen, føles som en slags sorg å gå å vente. Men må bare holde ut noen dager til Det kan jeg skrive under på😅 Anonymkode: 4d0b7...7f1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #6 Skrevet 9. juni 2019 19 minutter siden, Denobulan skrev: Uke 22- kjenner nesten ikke til at jeg er gravid. Leser fra dere over her, og tenker at jeg skal bare nyte dette så lenge det varer Nyt' Anonymkode: 4d0b7...7f1 2
Tuttaa Skrevet 9. juni 2019 #7 Skrevet 9. juni 2019 Uke 19. Magen har begynt å komme smått. Andre kan ikke se det enda men de nærmeste syns det er veldig koselig🥰 Ellers sover jeg ekstremt dårlig, men det har jeg gjort hele tiden.. Får vite kjønn denne uken😍 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #8 Skrevet 9. juni 2019 Uke 38 og i fin form! Har ikke funnet frem babyklærne eller vognen fra boden ennå, må kjøpe bilstol og har generelt ikke gjort klart noe ennå. Fødebag har jeg ikke begynt å tenke på en gang... Men til uka skal jeg skjerpe meg 😄 Med førstemann var alt klart en evighet i forveien. Nå derimot, nope! Anonymkode: 1bbd1...188 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #9 Skrevet 9. juni 2019 Uke 36, termin 6 juli. En uke til på jobb, så er det prøve å slappe av og vente med å se en del på serier. jordmor klarte ikke helt å finne ut om stilling hennes, så blir ultralyd til uken håper jeg. pusten er tung. Sparkene er vonde. Men vi gleder oss til å møte henne❤️ Anonymkode: b3640...199 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #10 Skrevet 10. juni 2019 Uke 26 og er allerede lei. Har så mye smerter i bekken og hofter at det meste er tungt, men prøver å holde meg litt i bevegelse for ikke å stivne helt til. Vanskelig å sove både pga av jeg rett og slett ikke får sove og at jeg ikke finner en behagelig liggestilling. Mye kynnere og ligamentsmerter også. Så snart feriepengene kommer inn skal vi begynne med litt innkjøpt og slikt, så håper jeg klarer å fokusere på kosen med å være gravid da, dette er definitivt sistemann. PS: i uke 38 hadde jeg baby på 1 uke begge de andre gangene jeg var gravid, så ble småstresset av å lese at ingenting var klart😜😂 Anonymkode: 990d3...f03 2
Rosewood Skrevet 10. juni 2019 #11 Skrevet 10. juni 2019 10 timer siden, Denobulan skrev: Uke 22- kjenner nesten ikke til at jeg er gravid. Leser fra dere over her, og tenker at jeg skal bare nyte dette så lenge det varer Haha ja de ukene må nytes! 😁 I den perioden kjente jeg heller ingenting til graviditeten utenom bevegelser inni magen, deilig 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #12 Skrevet 10. juni 2019 Uke 36 og er i full sving med høyonna, går greit, bare litt sliten i rakearmene 😂 Anonymkode: 6afc1...334 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #13 Skrevet 10. juni 2019 Uke 8, og jeg bare spyr og spyr. For tidlig med de koselige tingene som magen og å kjenne liv, for tidlig til å vite at det blir en baby, for tidlig å snakke så mye om det enda, men graviditeten styrer meg helt. Forrige svangerskap var formen best i tredje trimester, da nøt jeg være gravid. Akkurat nå har jeg bare lyst til å legge meg og sove og våkne opp igjen om et par måneder. Anonymkode: 12ec6...0de 1
Anjatapinjata Skrevet 10. juni 2019 #14 Skrevet 10. juni 2019 Er i uke 35 og det begynner å bli tungt for kroppen, kjennes ut som bena mine ikke sitter fast i kroppen lenger 😅 heldigvis har jeg null problem med å sove og jobber fortsatt fult så dagene går 😊 fortsatt en del igjen å ordne også men det blir ikke før permisjonen har begynt. Kjenner jeg er glad jeg ikke har lagt på meg noe særlig 😊 1
KaBom Skrevet 10. juni 2019 #15 Skrevet 10. juni 2019 Er i uke 26 og synes det har begynt å bli lettere nå. Var mye småkvalm (ikke ekstremt, men nok til at det "ødelegger" dagsformen) og har slitt med lite energi og at jeg fort blir sliten. Dette begynner å gå over. Samtidig så har jeg fortsatt ganske tung pust (har slitt med det hele svangerskapet) og kroppen begynner å bli TUNG. Er tungt å snu seg i senga, reise seg opp og magen begynner å bli litt i veien. Tåler litt mindre av påkjenninger og stress på jobb, det skal liksom så lite til før jeg blir sliten og gåen i hode og kropp og jeg sover en del dårligere. Heldigvis så går jeg snart ut i 7 uker ferie, så skal ikke klage på det heller. Jeg tror egentlig at det skal bli veldig fint å gå gravid i sommer når jeg ikke er avhengig av å stå opp tidlig og jobbe lange dager 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #16 Skrevet 10. juni 2019 Uke 31 i morgen. Går stort sett greit, sliter litt med bekkenet når jeg er for mye i bevegelse. Har vært å hentet alt av utstyr idag (arv) så nå må alt gås gjennom, vaskes og sorteres. Gleder meg til baby kommer, men må ærlig innrømme at jeg ikke helt forstår hva som skjer😂 ser vogna som står der, men nesten som om det ikke angår meg😅 håper det snur etterhvert! Anonymkode: dc361...550 2
19anonym96 Skrevet 10. juni 2019 #17 Skrevet 10. juni 2019 Er 30+1 i dag, og skulle nesten ikke tro at jeg er gravid. Formen er super fin og jobber fortsatt fullt (jobber på sykehjem). Kjenner mye bevegelse inne i magen og spesiellt når jeg selv skal slappe av. Får vognen nå på onsdag og bilstolen. Ellers begynner vi for fullt nå og skal ha dle inn til det kommer en prins i hus ❤️ 2
Twilight_Sparkle Skrevet 10. juni 2019 #18 Skrevet 10. juni 2019 Er 31+4 i dag, og føler meg alt tatt i betraktning veldig bra! Det begynner såklart å bli tyngre, jeg blir lettere anpusten, og vanskeligere å sove (kryper i beina!). Men ellers er jeg i bra form, digger magen min for øyeblikket (og er glad jeg investerte i noen mammaklær jeg liker og kler, så jeg har ting å ha på meg tredje trimester), og koser meg med å kjenne mini sparke og turne 💕 Derimot begynner jeg å føle på at vi nok bør begynne å få ting i hus snart (eller i det minste lage en plan) -- plutselig er det under to måneder til termin, og det er jo ingen garanti for at h*n holder seg inne helt til da! 1
boblevann Skrevet 10. juni 2019 #19 Skrevet 10. juni 2019 20+3 og har skjønt på andre at jeg nå er i den «beste» delen 😂 Har ingen plager, og er heller ikke stor og tung. Har det strålende egentlig 🙂 Kjenner mye liv, og alt er liksom bare koselig ❤️ 4
frk.Sanna Skrevet 11. juni 2019 #20 Skrevet 11. juni 2019 Jeg er i uke 36 og egentlig i veldig god form, selv om det merkes godt at jeg har en stor mage nå☺️ Sover i rykk og napp på natta, men fungerer ellers normalt. Klarer ikke gå så langt da men pga vondt i symfen/nedpress, men trener styrke 2-3 ganger i uka fortsatt noe jeg tror er grunnen for at formen min er såpass grei nå. Ellers er det krevende med en liten aktiv tass på 20 mnd som kun går 50% i barnehagen + alt det andre jeg har ansvar for😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå