Gå til innhold

Er menn håpløse?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

..eller overrreagerer jeg? Er det så galt å ønske seg et kompliment eller to nå og da? Og problemet er heller ikke at han har vanskelig for å uttrykke seg heller, for tidligere har han alltid gitt uttrykk for at jeg er vakker i hans øyne..

Og hvorfor tar han alltid besluttninger uten å spørre meg først? Hvorfor er det alltid jeg som skal ta hensyn til hans behov, og ikke omvendt..? :cry:

Er jeg kanksje for snill? Har alltid prøvd å gjøre det beste for han, og vi har alltid hatt et gjensidig forhold.. helt til nå .. di siste månedene tror jeg han har begynt å ta meg for gitt.. :cry:

jeg prøver å snakke med han, han lover bot og bedring men ingenting skjer..

er det kanskje jeg som er egoistisk her? :o

Vi går begge på skole + jobb, og husarbeidet er det mest jeg som må ta.. utenom oppvasken, for der har vi hver vår gang... bare at når det er hans tur til å ta oppvasken, legger han det i en balje og tar det hjem til foreldrene sine og lar dem vaske det.. :o :o :o

Vi bor nemlig i kjellerleiligheten under foreldrene hans..

vi hadde avstandsforhold til vi flyttet sammen for ikke så lenge siden.. merker mer og mer at jeg blir sliten og lei av dette forholdet..

hva kan jeg gjøre for å få dette bedre?

skjønner jo at dette forholdet må jobbes med..

idag skal jeg si det til han. at jeg vil ha det bra når jeg er i ett forhold.. ellers vil jeg heller være alene.. :(

skal snakke med han..

men hva skal jeg si??

vær så snill å hjelpe meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har vanskeligheter med å fortelle han hva du vil og ønsker så skriv et brev som du gir han som han kan lese før dere tar den videre diskusjonen. Det er som regel mye lettere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok han som må svare på disse spørsmålene og ikke oss. Og får du ikke de svarene du synes du kan og vil og ønsker å leve med, så goodbye and thanks for trying.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg fisker etter kompliment? :roll:

Burde det faktisk ikke være selvsagt i et forhold at man avogtil kan ta rundt hverandre og si "du er pen du, kjæresten min" ??

Jeg viser ofte at jeg setter pris på han, uten at jeg overdriver..

Waco, jeg har jo forstått fra dine svar i tidligere diskusjoner av du mener kvinner skal tjene mannen, og holde munnen lukket, med mindre kuken din er i den..

Men til alle dere andre, jeg har snakka med han nå, og fortalt han hvordan jeg føler det.. Og tro det eller ei, han har forstått.. :):):)

Han har begynte å vise at han setter pris på meg..

så det var vel bare snakk om å ta saken ut fra hjertet og hjernen og slippe den løs.. og bare snakke sammen på ordentlig :)

uten rop og tårer, bare to voksne mennesker som snakker sammen og deler følelser og tanker..

OG: vi har kjøpt oppvaskmaskin :P

*klem* fra Wanda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Den kvinne som mener at menn er håpløse - - fortjener ikke mannen!

Slutt og generalisere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og fei for egen dør først. Dra ikke alle over en kam.

For jeg har ingen håpløs mann. :lol:

Kanskje det har noe med holdningen din å gjøre?

Kanskje du ikke elsker han?

Oppmuntrer du til komplementer?

Og syns du at du fortjener dem, - - når du ikke setter pris på han?

Hva vet vel jeg? Jeg bare svarte jeg. Men jeg tenker MITT! :-?

Foresten, gir du han oppmuntring i hverdagen da?

Slutt og klag, og begynn med deg selv!!!!!!!!!!!!!!

Ingen mennesker er vel håpløse.

Men derimot - de som påstår det.............................Mm -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...