AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #1 Skrevet 9. juni 2019 Hva er positivt og negativt med å være konfliktsky? Hvilken konsekvenser har det gitt deg? Hva tiltak har du gjort for å endre det? Anonymkode: 84ebd...110
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #2 Skrevet 11. juni 2019 Jeg er ekstremt konfliktsky. For min del har dette bare vært negativt, siden jeg er verdens største pushover... Jeg tør sjelden ha egne meninger om ting, i tilfelle noen blir sine og jeg tør aldri si imot andre, fordi jeg ikke vil starte en konflikt... Jeg går alltid rundt og er livredd for å tråkke andre på tærne. Det er slitsomt... Jeg har alltid vært ganske konfliktsky, men det ble veldig forverret etter at jeg bodde med en psykopat i flere år. Går i terapi nå, men foreløpig ingen endring... Anonymkode: 9361c...d0e 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #3 Skrevet 12. juni 2019 Jeg er også ekstremt konfliktsky å det fører til at jeg blir utnyttet og at folk behandler meg dårlig;for de vet jo at jeg ikke kommer til å det opp likevel. Er også konfliktsky med barnefaren å lar vær å ta opp viktige ting for å unngå konflikter. Anonymkode: fbecf...8fc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå