Gå til innhold

Vi har ikke sex lengere. Litt frustrert.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd sammen med typen i 4 år nå. Siste 2 årene har det dabbet av på sexfronten. 1 gang annenhver uke ble til 1 gang i måneden. 1 gang i måneden ble til en gang hver 3dje måned. Nå i skrivende stund har ikke vi hatt sex siden 5te JANUAR! Det er lenge siden.

Han tenker ikke på sex engang. Det hender han tenker at det er lenge siden, men ikke noe mere. Jeg føler jeg har blitt feit og stygg etter at jeg fikk lappen og initierer ikke av den grunn (akkurat det vet han ikke, har ikke sagt det da det bare føles kunstig å si det, nesten som om jeg leter etter oppmerksomhet). Går ned en kilo og går opp to.. trener og spiser lite, men kommer ingen vei. Har heller ikke lyst å presse meg på han, hvis han ikke vil (det har jeg nevnt derimot). En annen utfordring er vel kanskje at vi legger oss til vidt forskjellige tider. Jeg kl 22-23, han kl 00-02. (Han sitter oppe og ser på YouTube. Stort sett folk som restaurerer gamle biler eller noe verdensromm-greier). 

Vi er begge ofte slitne og det var nok grunnen til at det dabbet av til å begynne med. Vi er 34 og 38, uten barn. Vi har snakket om det for noen uker/måneder siden, uten å komme noen vei. Jeg har ingen planer om å gjøre det slutt med han.

Jeg er litt usikker på hva jeg vil med tråden, men er det noen som har noen forslag til hvordan vi skal få opp nivået?

Anonymkode: 3e05d...6b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, først så må dere jo prate om sex. Ikke sånn «å, vi burde ha mere sex» men ordentlig prate om det. Hva dere liker. Ta en prat.

Så må dere jo prate om hvorfor dere ikke har sex. Få det ut der. Hvorfor? 

Deretter må dere jo gjøre noe med grunnene. 

Og sist: det er faktisk ikke realistisk i hverdagen at en «bare har sex» hele tiden. Så da må en sette «ha sex» på lista over ting en budsjetterer tid til. Sammen med andre viktige ting i en travel hverdag. Som trening, sunn mat og venner/familie. Sett av tid til sex. Dere har jo tid - dere har timesvis til YouTube. Dersom dere ofte er slitne må sunn mat, trening, nok søvn og egenpleie (gjerne i form av sex, det være seg med bare seg selv eller partner) prioriteres opp og jobb og stress og husarbeid prioriteres ned. 

Anonymkode: 2fd12...cbe

AnonymBruker
Skrevet

Vi har snakket om det, kanskje ikke godt nok, jeg vet ikke. Han sier han er helt normal og ikke har noe spesielt som tenner han... virker mere som ingenting tenner han. Jeg har nesten inntrykk av at han ikke liker sex, og det er vel litt tabu for menn å innrømme.

Vi spiser passe variert og vil påstå det meste er sunt. Trener ikke da. Det kunne vi gjort. Han har jo et treningssenter han driver og betaler abonnement på. Jeg trener litt hjemme når jeg har tid og energi til det.

Men kanskje det går an å bokstavelig talt planlegge det. Liksom «på søndag skal vi ha sex». Virker litt rart, men kanskje det er det som må til for at det skal bli noe.

Anonymkode: 3e05d...6b4

AnonymBruker
Skrevet

Sitt naken i bare sjura, så kommer han

Anonymkode: e10a0...253

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...