Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal idag begynne på fyremadel. Har siden tirsdag tatt fostimon. Den har jeg satt i magen og trodde jeg skulle gjøre det samme med fyremadel, men står i låret i bruksanvisningen. Noen her som vet hvor den skal settes?? Ble så usikker på om jeg husker feil når jeg trodde klinikken hadde sagt magen😬😬 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man skal vel egentlig ikke uttale seg om medisinske spørsmål, så mulig dette blir slettet. Jeg setter fyremadel i magen, litt på skrå. Fyremadel kan settes både i låret og i magen. Låret gjør nok vondere. Se ytterst på sprøytespissen og sørg for at det spisse punktet er mot huden. Hvis ikke er nålen striere å få inn. Akkurat det ble ikke jeg forklart hos klinikken.

Nålen er litt tykkere, og glir ikke like lett inn, men det går bra. Jeg passer på å sprøyte væsken forsiktig inn. Kan svi etterpå. 

Lykke til! ❤️

https://www.ferring.se/media/1055/20170320-fe_se-fyremadel_patientinstruktion-002.pdf

Anonymkode: 64ae5...513

Skrevet

tusen takk for svar 💕 da setter jeg den i magen, for tror det var det jeg fikk beskjed om😊

Skrevet

Jeg fikk beskjed av klinikken min om at det ikke spilte noen rolle, men gjerne det stedet du har mest fett siden den er litt vondere å sette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...