AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #2 Skrevet 9. juni 2019 On dere kan gi hunden et helt rom som er sikkert så er jo ingenting bedre enn det. Burbruk er en uting, men når hunden skader seg av å gå løs (kjedsomhet) så kan heller ikke jeg se en annen løsning. Anonymkode: 7082f...c5a 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #3 Skrevet 10. juni 2019 Høres veldig lurt ut med eget hunderom syns jeg! Anonymkode: 5bcad...b9d 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #4 Skrevet 10. juni 2019 Høres ut som en god idé med et eget hunderom. Når hunden blir litt eldre kan det hende den forstår at den ikke skal rasere alt Anonymkode: 0be46...642 1
skruf Skrevet 10. juni 2019 #5 Skrevet 10. juni 2019 Det synes jeg høres ut som en veldig god ide da får han god plass å røre seg på kontra i et bur. Pass bare på å ha solskjerming hvis rommet har vindu der solen står på sånn at det ikke blir kokvarmt for han Tror også hunden kommer til å bli roligere inne nå når han blir eldre, nå har han jo vært valp og i den verste bøllefasen. Nå er han i fjortisfasen og også litt spinnvill, men regner med at han roer reka litt når han bikker 2 år 1
Million Skrevet 10. juni 2019 #6 Skrevet 10. juni 2019 (endret) Enig med de andre. Kan han ikke gå løs uten å ramponere ting og skade seg selv, så er et eget hunderom midt i blinken. Burbruk er jeg helt i mot, men i dette tilfellet er det jo som å slippe løs en hest alene hjemme. Han er stor og kan gjøre mye skade. Jeg lurte på om du har prøvd å gi hunden avledning mens du er borte i form av f.eks en Kong leke fylt med lever-paste (sprayes inn)? Du kan også bruke vanlig leverpostei nedi den, som du fyller den med med en smørkniv eller noe. Hovedregelen er at det skal ta tid å få ut igjen for hunden, og det skal smake godt og være noe hunden tåler (ikke får diare av). Hunden min har en veldig sart mage og får diare av alt mulig, men akkurat den liver-paste greia fra Kong, den tåler hun fint. Den Kong gummileken finnes i XXL størrelse også, og det er nok den hunden din må ha. Endret 10. juni 2019 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #7 Skrevet 10. juni 2019 Hunderom er genialt! Og gjerne fjern døren og sett opp en høy grind eller noe annet genialt som hunden kan se gjennom men ikke åpne/hoppe over. Anonymkode: c5651...8aa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå